Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg utfordrer herved alle og enhver til å spille NLHU mot meg på enten Full Tilt eller Pokerstars, for hvilket beløp som helst (men ikke lunsjpenger).

 

Og jeg undrer herved på hva en god laptop er for å spille flere bord (men trenger ikke mer enn 4) på en gang uten overlap og uten å måtte resize bordene.

Lenke til kommentar

Hei! Jeg har hørt at enkelte pokersider har en sit and go turnering som heter "double your money". Eks spiller du på et 10mannsbord, så får de 5 beste doblet innsatsen. Jeg synes dette hørtes bra ut.

 

Noen som har peiling på hvilke pokersider som har denne muligheten under sit and go turnering?

Svar tas med stor takk:)

Lenke til kommentar

Betsson har ein del greie turneringar, med grei prize og relativt få folk (i forhold til f.eks. pokerstars). F.eks. 21:30 HE $5000 NL Hold'em $10+$1, totalt 40 stk påmeldt no, men vil vel stige til ein 4-500 personar.

Endret av aspic
Lenke til kommentar

Ser den, mulig jeg sjekker ut Betsson etter hvert.

 

So far, so good. Godt over average i turneringen nå når halvparten snart har forsvunnet.

 

Det jeg ikke helt skjønner er hvorfor alle tilter så ekstremt i starten og kjører all in på de 10 første hendene no matter what. Greit nok at det er fordelaktig å ha en sterk stack og/eller at 10 dollar er lite for de som spiller mye og har mye penger på konto. Problemet er jo at de aller fleste oppnår svært lite med det. Det virker ganske meningsløst å betale 100 dollar for å bare doble antall chips man starter med for så å bare sitte å ruge på de kontra å bare bruke litt tid på å sitte og vente på godkorta.

Lenke til kommentar

Er på 200. av 270, gått litt i nedoverbakke nå med uheldige flopper. Dobler jeg meg er jeg oppe på average og back in the game, men må sannsynligvis spille i over 3 timer til for at gevinsten skal bli merkbart større. 250-280. plass får 60 dollar, mens man må komme helt opp på topp 100 for å få mer enn 80 dollar. Latterlig flat fordeling imo, men det gjør jo selvfølgelig at fler får igjen moderate beløp i stedet for at få får igjen store beløp.

Endret av @daniel89j
Lenke til kommentar
Hei! Jeg har hørt at enkelte pokersider har en sit and go turnering som heter "double your money". Eks spiller du på et 10mannsbord, så får de 5 beste doblet innsatsen. Jeg synes dette hørtes bra ut.

 

Noen som har peiling på hvilke pokersider som har denne muligheten under sit and go turnering?

Svar tas med stor takk:)

 

 

Classic Poker har disse turneringene.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ett innlegg med reklame for en pokerside, samt kommentarer til dette innlegget, har blitt slettet. Jeg oppfordrer til å rapportere regelbrudd framfor å kommenteres eller diskuteres i tråden.

 

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)

Lenke til kommentar

Herregud jeg hater av og til poker. Spilte turnering nå, og nærmet meg de 50 siste. Får AK på hånda, så naturligvis raiser jeg ganske kraftig for å få vekk de uten ok kort på hånda. Er bare en som caller, så heads up. Er ikke sikker på nøyaktig hva som kommer på floppen, men er hvertfall en A. Jeg raiser videre, og han caller. Etter riveren som er et lavt kort, ligger det 3 kort under 10 på bordet, + A. Jeg går all in, og han caller uten å tenke seg om engang. Han viser A2, og _såklart_ kommer 2'a på rivern. Seriøst, jeg hater det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...