MKej Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Hva er den beste hånda dere har fått noen gang? Chuck Norris’ hand Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Har fått royal flush 2-3 ganger. Straight flush har jeg derimot aldri fått (så vidt jeg kan huske). Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Har vel fått straight flush to ganger og royal flush en gang. Men royal flushen lå på bordet da, så ble split pot på oss alle ! Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Utrolig nok 4 like, med rundt 5000-6000 hender på nett. og en haug av live lag. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Straight Flush er nok noe av det sterkeste jeg har fått. Har derimot bare screenshot av 4 like. Småstolt når jeg fikk det ' Oj, oj. Fant 2x 4like screenshots ^^ Endret 31. mars 2008 av Winydancer Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Fikk fire like forige uke på nette, med 2'ere. Har aldri hatt Royal flush eller Straight flush da. Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Hva er den beste hånda dere har fått noen gang? AA Lenke til kommentar
kimman Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Har spilt poker i ca 5 år, men aldri fått royal straight (hvis dataspill ikke teller) Så mitt beste må være 4 like.. Tror det var 4'ere.. Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 4xA er nok det beste jeg har fått tror jeg.. Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Floppa royal flush engang og fikk maks ytelse iom at han andre satt på str8 flush draget nedover Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Det er vel det vi kan kalle en perfekt flopp ? Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Noen som har en side hvor man kan lage seg et bra blind system? Jeg finner aldri et som er perfekt! Hva er Chuck Norris’ hand? Endret 1. april 2008 av Skyax Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Spilte sammen med "pokerlaget" sist helg. Poker er ufattelig gøy, men få spill som kan være like fustrerende. Jeg er BB og får AA. Utenom lille blind er én annen spiller med. 3 folk kaster seg preflopp. Jeg velger å checke, for å slowplaye AA. På floppen kommer J, og to lave kort. spiller 1 går all-inn. Jeg kan spillestilen hans såpass godt, så jeg forstår med en gang at han har hittet par J. Jeg går også all-inn (har bittelitt mer chips en han). Spiller 2 går også all-inn. Han har minst chips av oss, men ikke så veldig mye mindre. Både spiller 1 og 2 har truffet par J. Spiller 1 har 2 som kicker, mens han andre har et bildekort. På turnen kommer det faen meg en 2, og han vinner potten. Vi regnet på det, og jeg hadde litt over 50% sjangs til å vinne, og han som vant hadde under 20%. BÆSJ! Noen som har en side hvor man kan lage seg et bra blind system?Jeg finner aldri et som er perfekt! Like greit å tilpasse et eget blindesystem? I "pokerlaget" jeg er med i starter vi som regel med ca. 500 chips hver. Raiser blinds hvert 20.-30. min og øker som regel slik: 3/6 4/8 5/10 6/12 8/16 10/20 12/24 15/30 20/40 30/60 Endret 2. april 2008 av €rlen Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Det å slowplaye AA må være det verste man kan gjøre i poker etter å checke nuts bak. Du aner jo ikke hvor du står og slipper inn alt av kort, skammelig. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Etter 23k hender i mars, fikk jeg royal flush. Dette er første gang, live og på nett siden jeg begynte å spille for 2,5 år siden. Noen som spiller på Crypto her og har prøvd å ta ut penger på NETeller for så å få denne beskjeden: "You must use your credit card to make this withdrawal " Wtf? Er det en begrensing på hvor mye du kan ta ut til NETeller-kontoen? Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Det å slowplaye AA må være det verste man kan gjøre i poker etter å checke nuts bak. Du aner jo ikke hvor du står og slipper inn alt av kort, skammelig. Med nuts vet du jo fort veldig godt hvor du står.. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Etter 23k hender i mars, fikk jeg royal flush. Dette er første gang, live og på nett siden jeg begynte å spille for 2,5 år siden. Noen som spiller på Crypto her og har prøvd å ta ut penger på NETeller for så å få denne beskjeden: "You must use your credit card to make this withdrawal " Wtf? Er det en begrensing på hvor mye du kan ta ut til NETeller-kontoen? Løsningen er at en må ta ut like mye som en har satt inn. Dette sier pokerklienten at kortselskapene har bestemt. Merkelig. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Royal Flush, det er bra^^ Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Det å slowplaye AA må være det verste man kan gjøre i poker etter å checke nuts bak. Du aner jo ikke hvor du står og slipper inn alt av kort, skammelig. To spillere som er med, hvoran en small blind. Jeg kunne selvfølgelig ha bettet preflopp, men min erfaring tilsier at de ville foldet og jeg hadde vunnet en relativt liten pott sammenlignet med hva hånden har pontensialet til å gjøre. Å slowplaye KK, QQ eller lignende er mer riskiabelt fordi da risikerer du at A kommer på floppen og noen hitter top par. Men jeg er nesten sikker på at jeg ville gjort det samme en gang til i den situvasjonen Lenke til kommentar
aspic Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Aldri slowplay AA, aldri. Målet må vere å få minst mogeleg folk i potten slik at sjansen for at du har best hand er stor. Du burde absolutt ha triplet blinds preflop. Då ville mest sannsynleg J2 foldet, og du ville nesten ha fått doblet deg (han med J og bildekort). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå