Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

==== Enter your reply ABOVE this line ====Hello, Thanks for checking with us on this. You're welcome to send multiple prizeclaim forms in one package and with one copy of your Driver's License, andit's fine if you allow multiple claims to accrue before sending them to us. PurePlay.com policy does require that players submit their prize claim formswithin 90 days of notification, and we appreciate your help in not accruingprize claims longer than 90 days before sending. Again, thanks for contacting us, and congratulations on your winnings! --Regards, Nicolas

Ai ai ai....

Lenke til kommentar

Uansett har spilt en del poker nå, har hatt oppturer og nedturer. Gleder meg til jeg blir 18 så jeg kan spille om litt penger på nettet.

I mellomtiden så er det bare og øve for og bli bedere, så er det noen som har noe tips på "Must do" ting og gjøre?

Noen sider jeg bør følge med på, turneringer jeg bør se, plasser jeg burde spiller, ting jeg bør lese.

Hva som helst tips motas med meget stor takk :)

Lenke til kommentar

Jeg kunne stjelt identiteten (Eller lånt) til noen kompiser av meg, men det er ikke vits for bare 10 dollar, når jeg må sende brev helt til USA.

Redigert: Det kan forresten være pass istedet for Driver's License.

Endret av Soni1
Lenke til kommentar
Jammen kvifor skal ein leggje ved ein kopi av BILFØRAR sertifikatet for å kunne ta ut pengar? Det skal vere nok å regge namn, adresse osv. Den siden der virka litt sånn "2 good 2 be true", og då er det som regel det.

Pureplay er en bra side og en ganske stor en. Jeg har snakket med eit par og de betaler ut pengene. Om det er verd og sende brev med mye dill dall til USA for og hente dem får være opp til deg, de sender det tilbake til deg på en sjekk som oftest tror jeg. Det tar lang tid da, en jeg hørte med fikk det ikke før om 5uker.

Lenke til kommentar

Så sant så sant...ikke vet jeg. Kanskje du har eit godt poeng. Det enkleste hadde vært og overføre. Dessuten om du blir member og skal cancelere membershipet ditt, MÅ du ringe dem for å få det avsluttet. Du kan ikke tykke på noen knapper eller sende e-mail. Du må ringe dem i deres åpningstider lol. Leste også at noen sa at det nummeret de oppgav ikke funkte så kanskje det bare er en stor scam.

Lenke til kommentar
Jeg tror faktisk 32o vinner færre potter, men 72o er ranket verre(verst) fordi den "spiller" dårligere på et fullt bord enn hva 32o gjør - Det kan godt hende K6o vinner mange flere potter enn 54s i den settingen du snakker om sifter (altså at man bare deler ut kort og ser hvem som vinner ved showdown), men 54s er en bedre hånd fordi den "spiller" bedre (gitt at man ikke har små stacker da).

(Dette er ikke noe jeg vet, men jeg tror det er sånn - med "spiller" bedre mener jeg at den taper mindre og vinner mer en en faktisk pokersetting)

Dette er feil.

Lenke til kommentar
and with one copy of your Driver's License

Identitetstjuveri?

jeg måtte sende kopi av gyldig id (førerkort) for å få utbetalt fra titan poker, som ingen kan beskylde for å være useriøse. Du sensurerer selvsagt siste 5 sifre av personnr.

Og 72 er selvfølgelig bedre all in uten mulighet for å kaste på flop, turn eller river. 32 har større potensiale i en spillende hånd der en har mulighet for å kaste dersom man ikke treffer. Så ikke gå all in preflop med 32 fordi dere har hørt det er en bedre hånd.

Endret av elefant med bukser
Lenke til kommentar
and with one copy of your Driver's License

Identitetstjuveri?

jeg måtte sende kopi av gyldig id (førerkort) for å få utbetalt fra titan poker, som ingen kan beskylde for å være useriøse. Du sensurerer selvsagt siste 5 sifre av personnr.

Og 72 er selvfølgelig bedre all in uten mulighet for å kaste på flop, turn eller river. 32 har større potensiale i en spillende hånd der en har mulighet for å kaste dersom man ikke treffer. Så ikke gå all in preflop med 32 fordi dere har hørt det er en bedre hånd.

Må da være preflop han snakker om? ellers kan du si 27 er bedre enn AA på floppen...(277 feks)

Lenke til kommentar

Det er ikke snakk om hva som er den beste hånden på flopen. Vi snakker starthånd.

Banalt sagt kan man si at 32 er en bedre hånd å ha på hånden enn 72 dersom en ikke går all in preflop, siden den kan brukes i kombinasjoner som kan sanke mer penger/chips (og man kan jo bare kaste dersom man ikke treffer). 72 er bedre enn 32 all in preflop. Det er altså to vidt forskjellige scenarioer vi snakker om.

Endret av elefant med bukser
Lenke til kommentar
Må jeg forklare hvorfor 72 vinner over 32?

La oss gå all in 100 ganger der du har 32 og jeg 72, any stake any time.

Du har 3 outs for 2ern + 1 for straight

Han sa jo selv at 32 vinner færre potter enn 72, og det er rett og slett fordi det er de to laveste kortene og det er vanskelig å vinne med et par. Men det han sa er at 32 har bedre potensiale postflop, spesielt i flerveispotter. Det er vel fordi man kan treffe en straight, noe som er umulig med 72 med mindre fire av kortene på bordet passer. I tillegg er det mye lettere å kaste seg hvis man ikke treffer to par eller bedre. Så det at 72 er stor favoritt mot 32 er vel ikke det som ble diskutert, det sier seg veldig enkelt selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...