Abnegation Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Den handa heter Royal Flush (Ofte også kalt Royal straight flush, men det er "feil") Fargen på kortet (spar, ruter, kløver eller hjerter) har ikke noe som helst på verdien å si. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Ja, noen sier det og noen sier noe annet. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 ganske friskt å calle et 5xBB for å kjøpe poten. Da må man ha rimelig stålinntrykk av at motspiller kaster overpar. Vil også legge til at hvis motstander vet at han har et overpar ved å se på størrelsen på raiset, vil nok mostander også føle at han har rimelig god tro på at han kan spille han ut. Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg tror ikke vedkommende var ute etter å kjøpe potten senere. Jeg tror det er snakk om en spiller som syner preflop i håp om å treffe drømmefloppen og ser helt vekk fra sjansene å treffe en flopp så bra. En god gammeldags callingstation. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Tror nok det er mest sannsynlig jeg og, det eller et misclick Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Ja, noen sier det og noen sier noe annet. Har det noe å si? 2 kan aldri møtes med den handa i texas hold`em Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Ja, noen sier det og noen sier noe annet. Har det noe å si? 2 kan aldri møtes med den handa i texas hold`em Jo, det kan ligge en royal flush i bordet. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Og då blir det splitpot for dei som er med. Kva er det du prøver å seia egentlig? Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Ja, noen sier det og noen sier noe annet. Har det noe å si? 2 kan aldri møtes med den handa i texas hold`em Det han påpekte var at noen kalte handa for "Royal straight flush", mens andre kaller den "Royal flush". Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Hvis en har spar 9,8,7,6,5 og en spar10,11,12,13,14 så vinner den høyeste så klart. O_o Lenke til kommentar
jau1337 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Fargen på kortene har bare noe å si i vanlig poker, mens i texas hold'em har fargene ingen ting å si, da det er umulig å få samme flush vis den ikke ligger på bordet, og da blir det uansett split-pot. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Men nå var det bare den siste der som er Royal Flush. Det andre er en straight flush 5 til 9. Og når vi snakker om flush, straight flush og royal flush har det ikke noe å si hvorvidt det er spar eller hjerter eller hva i de fleste pokerspill. EDIT: jau1337 var visst litt mer 1337 enn meg her ja Endret 3. mars 2008 av PureChaos Lenke til kommentar
aspic Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Noen i Trondheim som spiller? Eg skal mest sannsynleg flytte til Trondheim iløpet av hausten. Teller det? => Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 For de som ikke fikk det med seg vant Dag Martin Mikkelsen 2.000.000$ gtd turneyen på ipoker-nettverket i går. 1. plass = 450 000$. Småpent. 2. plassen var en svensk low-roller som holdt til på .05 $/1$ cash games. 220k$ på han. *misunnelig* For de som ikke vet hvem DMM er: www.dmmikkel.com Lenke til kommentar
aspic Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Og om dykk vil sjå Mikkelsen i aksjon på WSOP: http://youtube.com/watch?v=lvflmlnIpdw (Eg må berre spamme dette klippet over alt, digger holdninga hans). Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Hørte om gevinsten ja, rimelig digg for Mikkelsen det. 2,5 mill inn på kontoen. Misunnelig! Lenke til kommentar
kimman Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Lurer på en ting, jeg... Spiller A har 3500 i chips, spiller B har 3000 og spiller C har 1500. Alle går All-in, og det viser seg at spiller A har beste kort. Han vinner hele dritten. Men hvem ble nr 2? Spiller B med mer chips eller spiller C med bedre kort enn spiller B? Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Spiller B som hadde nest mest chips. Til tross for at han tapte hånden. Jeg orker ikke å finne noen kilder på det, men jeg er helt sikker på det. Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Ja, mener også det er spilleren med mest chips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå