Barlie Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 heter Barlie der også, så hvis du møter meg så burde du passe på Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg skal kjøpe meg plastikk-kort og ser at det er lagt ut mange sider som selger kort, men er det noen som vet om det er noen butikker i bergen som selger plastikk-kort? Lurer på det samme. Plastikkort i Bergen / norsk nettside? "Rubens varme gleder" nedenfor fløybanen tror jeg har. Mener at han bare hadde noen ukjente plastkort, og prisen var uhyggelig. Kjøp heller en pakke fra nettet. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Plastikkort i Bergen / norsk nettside? "Rubens varme gleder" nedenfor fløybanen tror jeg har. Kjøpte noen kort der en gang, plastic-coated. Crap. Kjøp heller på nett. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Hvilket klokkeslett starter pokeren på tvnorge? Endret 20. januar 2008 av Torstein1492 Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Har ikke de sluttet å sende WPT da? Tror nok parabol eller pokertube.com er tingen om du vil se poker. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Pokertube rocks btw! Kjekt å slappe av med litt WSOP når ein sit på skulen. Sett 07-06-05 til no. Er det andre ting som er verdt å få med seg? Eg har ikkje starta på noko WTP enno, får vel gjere det snart Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hvis du ikke har sett high stakes poker så burde du se de først. Ellers finnes mange Poker After Dark-episoder. Slå opp og se hvilke hvem som er med når, så kan du være litt selektiv til hvilke episoder du vil se. De nyeste fra sesong 3 er ganske bra. Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jepp. Da gikk jeg på en lite hyggelig smell idag.. Jeg har nå utviklet ett rent hat for fiskere. Jeg får Q-J. Han raiser pre flop til 20 dollar, jeg caller. Flopen : A-K-10. Han raiser til 50, jeg reraiser til 150 og han caller igjen. Turn : 8. Han raiser igjen til 50, reraiser til 150 igjen, han reraiser til 200 og jeg går all in med mine resterende 350 dollar. Han caller. Det ligger ingen flushemuligheter i bordet derfor jeg ikke har tatt med hjerter osv. Til min store lettelse, og forbløffelse sitter han bare med to par. Jeg tenkte at han må da hvertfall ha tress av ett slag, men den gang ei. Fyren har A-K. River : A. Jeg tror jeg aldri har vært mer forbanna, at det er mulig å spille sånt? Hva synes dere? Lenke til kommentar
Taggi Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jepp. Da gikk jeg på en lite hyggelig smell idag.. Jeg har nå utviklet ett rent hat for fiskere. Jeg får Q-J. Han raiser pre flop til 20 dollar, jeg caller. Flopen : A-K-10. Han raiser til 50, jeg reraiser til 150 og han caller igjen. Turn : 8. Han raiser igjen til 50, reraiser til 150 igjen, han reraiser til 200 og jeg går all in med mine resterende 350 dollar. Han caller. Det ligger ingen flushemuligheter i bordet derfor jeg ikke har tatt med hjerter osv. Til min store lettelse, og forbløffelse sitter han bare med to par. Jeg tenkte at han må da hvertfall ha tress av ett slag, men den gang ei. Fyren har A-K. River : A. Jeg tror jeg aldri har vært mer forbanna, at det er mulig å spille sånt? Hva synes dere? Han gjør ingen feil i den hånden. Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Er ikke helt enig der. Ut ifra at jeg blir med 20 dollar preflop, kan men vel anta at jeg har enten en pocket, eller to high card. Når den flopen, så "vet" du, at jeg har truffet noe. Hva er spørsmålet? Når det draget ligger det, hadde hvertfall aldri jeg spilt 600 dollar med 2 par. Når bare river gjenstår, og han blir med 300 til. Så har han, 4 kort han kan treffe for å vinne, gitt at hans to par ikke holder. Kan nevnes at vi hadde spilt på samme bord i tre timer, og ja, han burde få med seg at jeg enten bløffer, eller spiller gode kort når det kommer mye penger inn i bildet. Igjen burde han få med seg at jeg ikke bløffet for så mye penger. Hadde jeg spilt mot meg selv hadde jeg tippet meg på straight eller tress på den hånden. Og da kan du ikke forsvare det siste callet. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Einaste pocketane han virkeleg burde vore redd for er jo AA og KK, hadde du hatt ein av dei ville du vel ha re-raiset preflop? Eg trur han sat deg på A10, AJ, AQ, eller hans eigen hand. =o my 2cents. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 blinds? Du gjør vel ingen "feil" i hånda, men skjønner ikke helt spillet ditt på turn der du reraiser fra 50 til 150 igjen. Da hadde jeg kjørt på med 250 eller noe Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Ville nok ha bettet litt anderledes i den handen der, raiset mer på turn. Men rangen din her må jo sies å være TT, KK, AA, QJ, AK, AQ, AJ, AT. AK er favoritt mot mange hender og har seks outs mot alle untatt AA og KK. Jeg ville kanskje ha check-synt turn hvis jeg satt med AK. Kanskje. EDIT: Jeg vil kanskje fraråde deg til å spille 2/4, 3/6 eller hva det nå er du spiller. Mulig du gjør rett i å spille der, men tviler. Endret 20. januar 2008 av MrSifter Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg skal kjøpe meg plastikk-kort og ser at det er lagt ut mange sider som selger kort, men er det noen som vet om det er noen butikker i bergen som selger plastikk-kort? Lurer på det samme. Plastikkort i Bergen / norsk nettside? Bokbutikker som Ark. Vet ikke om den er i Bergen men bokbutikker pleier selge til rundt 80 kr Lenke til kommentar
asesino Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Er ikke helt enig der. Ut ifra at jeg blir med 20 dollar preflop, kan men vel anta at jeg har enten en pocket, eller to high card. Når den flopen, så "vet" du, at jeg har truffet noe. Hva er spørsmålet? Når det draget ligger det, hadde hvertfall aldri jeg spilt 600 dollar med 2 par. Når bare river gjenstår, og han blir med 300 til. Så har han, 4 kort han kan treffe for å vinne, gitt at hans to par ikke holder. Kan nevnes at vi hadde spilt på samme bord i tre timer, og ja, han burde få med seg at jeg enten bløffer, eller spiller gode kort når det kommer mye penger inn i bildet. Igjen burde han få med seg at jeg ikke bløffet for så mye penger. Hadde jeg spilt mot meg selv hadde jeg tippet meg på straight eller tress på den hånden. Og da kan du ikke forsvare det siste callet. Er ikke så lett og sette deg på QJ der og heller ikke lett og ikke gå litt amok når man flopper AK par. Egentlig en skikkelig drømmeflopp for deg, man kan jo bare håpe og be om at noen har AK når du får den floppen Maks uflaks da!!! Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 La oss si at en er med i en kameratgjeng som spiller NL200 NOK cashgame. Denne gjengen har lyst å investere i et chipssett type clay composite fra Danmark, tusen stykk. Så er spørsmålet, hvordan skal inndelingen foretas? Verdiene er: 1 5 10 25 50 100 500 1000 5000 5000 ser jeg på som unødvendig, ettersom jeg tviler på at vi noengang kommer til å spille for slike summer, da har vi uansett 1000-sjetongene. Hvis det skal spilles turnering, har vi andre sett. Noen som har noen forslag, helst med begrunnelse? Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Yey spilte cash/live igår gikk inn med 500 og ut med 3625 Endret 25. januar 2008 av General_Skurf Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 La oss si at en er med i en kameratgjeng som spiller NL200 NOK cashgame. Denne gjengen har lyst å investere i et chipssett type clay composite fra Danmark, tusen stykk. Så er spørsmålet, hvordan skal inndelingen foretas? Verdiene er: 1 5 10 25 50 100 500 1000 5000 5000 ser jeg på som unødvendig, ettersom jeg tviler på at vi noengang kommer til å spille for slike summer, da har vi uansett 1000-sjetongene. Hvis det skal spilles turnering, har vi andre sett. Noen som har noen forslag, helst med begrunnelse? Mitt forslag er som følger: Antall / Verdi / Totalsum 360 / 1,- / 360,- 180 / 5,- / 900,- 360 / 10,- / 3600,- 50 / 50,- / 2500,- 40 / 100,- / 4000,- 10 / 1000,- / 10000,- 1000 chips, totalt; 21360,-. Da har dere ved ett fullt nimannsbord 40 enere, 20 femmere og 40 tiere, noe som burde være greit til 1-2nl, masse av de minste, slå slipper dere å veksle så mye. Også er det over 20000,- totalt, over 100BI, noe som burde være tilstrekkelig hvis ikke dere spiller i dagevis avgangen Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Takk for godt gjennomtenkt forslag, men jeg var så snartenkt at jeg glemte å si at antallet må være fulle 25stk. Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Takk for godt gjennomtenkt forslag, men jeg var så snartenkt at jeg glemte å si at antallet må være fulle 25stk. Det burde jeg vel egentlig tenkt meg... (Enten 25 eller20) 1 og 10: 350 5: 200 50: 50 100: 25 500: 25 Ny totaltsum: 22350,- Og da har jeg byttet ut 1000 chipsen med 500 som kanskje er litt mer aktuell uansett? Edit: Fine chips, og prisen var absolutt ikke avskrekkende Endret 25. januar 2008 av Pjokk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå