Billy Bob Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Har prøvd, men kan ikke si at det blir helt riktig prioritering. Folk var mer interessert i å dille med alt annet enn å spille. Vet ikke om maskinen min var god nok til programvaren, men følte iallfall at fokuset var på alt annet enn selve pokeren. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hva er forskjellen på net og gross rakeback? Lenke til kommentar
sonicdeathmonkeys Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg tenkte jeg skulle investere i ett pokersett. Hva trenger jeg da? Er det feks en koffert med grei kvalitet? Har ikke lyst å bruke 500 dollar på chips, men ha god kvalitet. Jeg kunne tenke meg å bruke en rundt 1000 kr, men er åpen for alle forslag. Håper noen kan hjelpe På forhånd takk. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg traff, jeg traff! Pokerhand.org Lenke til kommentar
aspic Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Kvifor viste du ikkje? Du må jo vise kven som er sjefen! At all costs! Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Gidder ikke å gå inn for å ordne på innstillingene hver gang jeg har en sjefshånd. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Kjedelig at du bare fikk $15 for den da. Typisk å få dårlig betalt når man får en krutthand... Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 1) Er ikke noe kult å se hvor mye playmoney du har vunnet 2) playmoney bordene er vel kraftig rigget med tanke på hva som kommer på de bordene... Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 1) Er ikke noe kult å se hvor mye playmoney du har vunnet2) playmoney bordene er vel kraftig rigget med tanke på hva som kommer på de bordene... 1) Hvor idiot går det an å være? H*n var vel fornøyd med fire like og synes det var kult å få. Denne tråden er laget for pokerspillere på alle nivå. 2) At du hevder at online pokerbord er rigget sier jo mer om deg og din kunnskap om poker enn noe annet. Eneste formen for juks påvist i online poker stammer fra Absolute Poker hvor en konto kunne se alle motstandernes hender. Dog, om det skulle finnes slike kontoer på andre sider sitter de neppe å spiller om playmoney. Store pokersider med milliardomsetning har selvfølgelig ikke råd til å "rigge" bordene sine. Skjerpings! Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 1) Er ikke noe kult å se hvor mye playmoney du har vunnet2) playmoney bordene er vel kraftig rigget med tanke på hva som kommer på de bordene... 1) Hvor idiot går det an å være? H*n var vel fornøyd med fire like og synes det var kult å få. Denne tråden er laget for pokerspillere på alle nivå. 2) At du hevder at online pokerbord er rigget sier jo mer om deg og din kunnskap om poker enn noe annet. Eneste formen for juks påvist i online poker stammer fra Absolute Poker hvor en konto kunne se alle motstandernes hender. Dog, om det skulle finnes slike kontoer på andre sider sitter de neppe å spiller om playmoney. Store pokersider med milliardomsetning har selvfølgelig ikke råd til å "rigge" bordene sine. Skjerpings! +1 Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 1) Er ikke noe kult å se hvor mye playmoney du har vunnet Det er ikke vær dag man får 4 like. I post 1 står det "Her kan en diskutere forskjellige teknikker, gode pokerhistorer, og alt annet som har med poker..." Det vil jeg diskuterer den gangen jeg fikk 4 like Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Husker jeg fikk denne for lenge, lenge siden Det kommer nok aldri til å skje igjen, tenker jeg! Royal flush på bordet! Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Husker jeg fikk denne for lenge, lenge siden Det kommer nok aldri til å skje igjen, tenker jeg! Royal flush på bordet! Samme skjedde med meg her i romjula. Min første royal flush. Bare synd at alle andre også fikk den Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) *SLETT* Endret 8. januar 2008 av Ole-Magnus Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hadde nettopp vunnet en tredvekronerspott eller noe, så jeg spilte 48 suited da det var billig å bli med og jeg nettopp hadde vunnet en drøss med enkroninger. Floppet en straight flush.. Hehe, var moro. Vi spiller en del med kronestykker i friminutt etc for tidsfordriv og moro Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 *Mine innlegg* Har spilt poker lenge, men startet nylig med nettpoker Fantastisk artig! Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) 1) Er ikke noe kult å se hvor mye playmoney du har vunnet Det er ikke vær dag man får 4 like. I post 1 står det "Her kan en diskutere forskjellige teknikker, gode pokerhistorer, og alt annet som har med poker..." Det vil jeg diskuterer den gangen jeg fikk 4 like Åja i det tilfellet vil jeg diskutere alle gangen jeg fikk Ace high.. Helt utrolig. Skal få lagt inn screenshots snarest mulig ;)Og selvfølglig alle hendene jeg foldet. Nok diskusjonsstoff da? 1) Er ikke noe kult å se hvor mye playmoney du har vunnet2) playmoney bordene er vel kraftig rigget med tanke på hva som kommer på de bordene... 1) Hvor idiot går det an å være? H*n var vel fornøyd med fire like og synes det var kult å få. Denne tråden er laget for pokerspillere på alle nivå. 2) At du hevder at online pokerbord er rigget sier jo mer om deg og din kunnskap om poker enn noe annet. Eneste formen for juks påvist i online poker stammer fra Absolute Poker hvor en konto kunne se alle motstandernes hender. Dog, om det skulle finnes slike kontoer på andre sider sitter de neppe å spiller om playmoney. Store pokersider med milliardomsetning har selvfølgelig ikke råd til å "rigge" bordene sine. Skjerpings! Alle ser 4 like en eller annen gang i livet.. Det er ingen spesiell begivenhet. Jeg har aldri nevnt at online REALpokerbordene er rigget, og hvordan du klarte å tolke deg til det er utrolig. Jeg sa at online PLAYmoneypokerborden er kraftig rigget og det skal vel ikke mye til for å se det heller. Les før du kaller folk idiot. Nå som du har funnet ut at du har driti deg ut totalt på draget, regner jeg med at jeg ikke får svar. Skjerpings! Endret 9. januar 2008 av Zic0 Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvordan blir man egentlig kvalifisert til "Iron Man"-konkurransen til Full Tilt"? Har sett noen med logoen ved siden av nicket, må man tjene 50 FTP per dag - blir ikke helt klok av den tabellen. :S Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 1) Er ikke noe kult å se hvor mye playmoney du har vunnet2) playmoney bordene er vel kraftig rigget med tanke på hva som kommer på de bordene... 1) Hvor idiot går det an å være? H*n var vel fornøyd med fire like og synes det var kult å få. Denne tråden er laget for pokerspillere på alle nivå. 2) At du hevder at online pokerbord er rigget sier jo mer om deg og din kunnskap om poker enn noe annet. Eneste formen for juks påvist i online poker stammer fra Absolute Poker hvor en konto kunne se alle motstandernes hender. Dog, om det skulle finnes slike kontoer på andre sider sitter de neppe å spiller om playmoney. Store pokersider med milliardomsetning har selvfølgelig ikke råd til å "rigge" bordene sine. Skjerpings! Alle ser 4 like en eller annen gang i livet.. Det er ingen spesiell begivenhet. Jeg har aldri nevnt at online REALpokerbordene er rigget, og hvordan du klarte å tolke deg til det er utrolig. Jeg sa at online PLAYmoneypokerborden er kraftig rigget og det skal vel ikke mye til for å se det heller. Les før du kaller folk idiot. Nå som du har funnet ut at du har driti deg ut totalt på draget, regner jeg med at jeg ikke får svar. Skjerpings! HAHAHAHAHAHA Posting in a legendary thread xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå