Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1) Er ikke noe kult å se hvor mye playmoney du har vunnet

2) playmoney bordene er vel kraftig rigget med tanke på hva som kommer på de bordene...

1) Hvor idiot går det an å være? H*n var vel fornøyd med fire like og synes det var kult å få. Denne tråden er laget for pokerspillere på alle nivå.

2) At du hevder at online pokerbord er rigget sier jo mer om deg og din kunnskap om poker enn noe annet. Eneste formen for juks påvist i online poker stammer fra Absolute Poker hvor en konto kunne se alle motstandernes hender. Dog, om det skulle finnes slike kontoer på andre sider sitter de neppe å spiller om playmoney. Store pokersider med milliardomsetning har selvfølgelig ikke råd til å "rigge" bordene sine.

Skjerpings!

Lenke til kommentar

2) playmoney bordene er vel kraftig rigget med tanke på hva som kommer på de bordene...

1) Hvor idiot går det an å være? H*n var vel fornøyd med fire like og synes det var kult å få. Denne tråden er laget for pokerspillere på alle nivå.

2) At du hevder at online pokerbord er rigget sier jo mer om deg og din kunnskap om poker enn noe annet. Eneste formen for juks påvist i online poker stammer fra Absolute Poker hvor en konto kunne se alle motstandernes hender. Dog, om det skulle finnes slike kontoer på andre sider sitter de neppe å spiller om playmoney. Store pokersider med milliardomsetning har selvfølgelig ikke råd til å "rigge" bordene sine.

Skjerpings!

+1

Lenke til kommentar

Det er ikke vær dag man får 4 like.

I post 1 står det

"Her kan en diskutere forskjellige teknikker, gode pokerhistorer, og alt annet som har med poker..."

Det vil jeg diskuterer den gangen jeg fikk 4 like :)

Lenke til kommentar

Hadde nettopp vunnet en tredvekronerspott eller noe, så jeg spilte 48 suited da det var billig å bli med og jeg nettopp hadde vunnet en drøss med enkroninger. Floppet en straight flush.. Hehe, var moro. Vi spiller en del med kronestykker i friminutt etc for tidsfordriv og moro :p

Lenke til kommentar

Det er ikke vær dag man får 4 like.

I post 1 står det

"Her kan en diskutere forskjellige teknikker, gode pokerhistorer, og alt annet som har med poker..."

Det vil jeg diskuterer den gangen jeg fikk 4 like :)

Åja i det tilfellet vil jeg diskutere alle gangen jeg fikk Ace high.. Helt utrolig. Skal få lagt inn screenshots snarest mulig ;)Og selvfølglig alle hendene jeg foldet. Nok diskusjonsstoff da?

Skjerpings!

Alle ser 4 like en eller annen gang i livet.. Det er ingen spesiell begivenhet.

Jeg har aldri nevnt at online REALpokerbordene er rigget, og hvordan du klarte å tolke deg til det er utrolig. Jeg sa at online PLAYmoneypokerborden er kraftig rigget og det skal vel ikke mye til for å se det heller. Les før du kaller folk idiot.

Nå som du har funnet ut at du har driti deg ut totalt på draget, regner jeg med at jeg ikke får svar. :)

Skjerpings!

Endret av Zic0
Lenke til kommentar

Skjerpings!

Alle ser 4 like en eller annen gang i livet.. Det er ingen spesiell begivenhet.

Jeg har aldri nevnt at online REALpokerbordene er rigget, og hvordan du klarte å tolke deg til det er utrolig. Jeg sa at online PLAYmoneypokerborden er kraftig rigget og det skal vel ikke mye til for å se det heller. Les før du kaller folk idiot.

Nå som du har funnet ut at du har driti deg ut totalt på draget, regner jeg med at jeg ikke får svar. :)

Skjerpings!

HAHAHAHAHAHA

Posting in a legendary thread xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...