Billy Bob Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Jeg spiller hos Expekt. Det er forsåvidt greit, men de har hatt en del problemer med softwaren. Kan både spille lekepenger og real money. Ellers er Holdempoker et greit sted å spille lekepenger. Lenke til kommentar
taxfree Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 stars er en klassiker! HER Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 (endret) Jeg advarer herved alle mot å bruke Expekt, noe mer ustabilt skal en lete lenge etter! Ikke det at jeg har prøvd så mange andre og kan sammenligne, men det er så utrolig surt og ha penger i spill for så å dette ut!! Drittside! Edit: Som skal ha litt ros for å ha betalt tilbake det jeg tapte. Endret 12. november 2005 av Billy Bob Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Ta en titt innom Dagbladet for å se hvordan det gjøres. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Jepp flotte saker Er WSOP som gjelder da Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 (endret) Apropos WSOP.. Har sett en god del episoder av det, og etter å ha sett NM i poker på TV Norge nå nettopp må jeg si meg skuffet... De gjør utrolig lite ut av det, syntes knapt det var spennende - Savner halvtørre vittigheter fra kommentatorduo (hvorfor er det bare én? Og hvorfor sier han "stritedrag"?), og artige innslag som "the nuts", "hold'em or fold'em" og "the best hand i ever played" - synes også spillerne i WSOP lager litt mer show, men de er jo på en måte kjendiser der og vant til å lage litt liv, så ikke noe disrespect til nordmennene egentlig, det gjør bare WSOP mer gøy å se på.. er vel litt "bortskjemt", men... Endret 13. november 2005 av Medrakil Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Apropos WSOP.. Har sett en god del episoder av det, og etter å ha sett NM i poker på TV Norge nå nettopp må jeg si meg skuffet... De gjør utrolig lite ut av det, syntes knapt det var spennende - Savner halvtørre vittigheter fra kommentatorduo (hvorfor er det bare én? Og hvorfor sier han "stritedrag"?), og artige innslag som "the nuts", "hold'em or fold'em" og "the best hand i ever played" - synes også spillerne i WSOP lager litt mer show, men de er jo på en måte kjendiser der og vant til å lage litt liv, så ikke noe disrespect til nordmennene egentlig, det gjør bare WSOP mer gøy å se på.. er vel litt "bortskjemt", men... 5145665[/snapback] Så sant, så sant! Det er vel ikke helt blitt det "store" i Norge enda. Selv om poker har tatt seg opp de siste par årene Jeg for min del har lagt pokern på "is" inntil videre Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Hehe, var i konfirmasjon forrige helg, og samtalen var innom poker og da også TV-sendingene: Og så slår man på TV-en, og håper og finne en morsom film eller noe, og så viser de folk som sitter og spiller kort! Midt på lørdagskvelden! Det var nok NM hun hadde sett på... Lenke til kommentar
vidarv Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 finnes det noen dataprogram som regner ut sannsynlighet for å vinne, ala det vi ser på tv..? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Jepp, det finnes masse. Du kan jo begynne her. Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 WSOP er en meget bra pokerproduksjon ja! Kommentatorene er så engasjerte at det nesten renner over Men en liten warning: Det er en dødssynd å røpe hvem som vinner main event 2005! Gleder meg til final table-episodene kommer til uka! Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 WSOP er en meget bra pokerproduksjon ja! Kommentatorene er så engasjerte at det nesten renner over 5147396[/snapback] "AND IT'S AN EIGHT! FOSSILMAN WINS THE HAND WITH A PAIR OF EIGHTS!!" Men en liten warning: Det er en dødssynd å røpe hvem som vinner main event 2005! Gleder meg til final table-episodene kommer til uka! 5147396[/snapback] The Mouth vinner! (Nei, seriøst, aner ikke, og jeg er like spent som deg og helt enig. Om noen røper noe henger vi dem ved daggry. Om noen vil vite det kan de gå et annet sted.) Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Noen som har noe erfaring med www.partypoker.com ? Er det trygt å spille real money og vil jeg få pengene om jeg vinner? Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Og funker det opplegget med å sette inn $200 og bruke bonuskode så du får $200 til, og så ta ut $200 med en gang? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 (endret) Og funker det opplegget med å sette inn $200 og bruke bonuskode så du får $200 til, og så ta ut $200 med en gang? 5149763[/snapback] Tipper du må "spille deg fortjent" til de ekstra $200. Slik er det i hvert fall på holdempoker.com. Der tjener du player point eller hva det nå heter, og når du har fått X antall playerpoints får du bonusen overført til spillerkontoen. Du vil sansynligvis også måtte tjene disse poengene innen 60 dager elns, og må regne med å spille rimelig mye for å komme i nærheten av å tjene nok player points. Fikk en $10 bonus ved mitt første deposit, og ca. 100 hender senere hadde jeg tjent nesten 1 av de 60 player points'ene jeg trengte Endret 13. november 2005 av Loomy Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Ville vært rart om det hadde gått, ja.. Og forresten, om man ikke vil vite hvem som vinner WSOP bør man ikke gå inn på hjemmesiden deres for å se når det sendes i USA. de driter i om ESPN-seerne får vite det, apparently... :/ (Og det er den 15., tror jeg.. ) Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Turneringer var sannelig litt artigere enn cashgames! Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Genialt, en i klassen tapte 355kr på EN runde i storefri i dag. Begge var inne med 155kr hvor han ene sa 200kr som en sjuk bløff og ble sett av en som hadde også hadde highcard ess men hadde høyere kicker. Tre tunge timer etter storefri for han ja Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) Genialt, en i klassen tapte 355kr på EN runde i storefri i dag. Begge var inne med 155kr hvor han ene sa 200kr som en sjuk bløff og ble sett av en som hadde også hadde highcard ess men hadde høyere kicker. Tre tunge timer etter storefri for han ja 5154364[/snapback] Skills å calle 200 spenn med ingenting, da? edit: imo er det idiotisk å by så mye med absolutt ingenting også. Endret 14. november 2005 av Loeve Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Det var poenget, karen som calla hadde aldri spilt poker før, hans første pott var på 355kr :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå