Vale Tudo Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 sjipt viss karen hadde fiska etter flushen der Tja, men han reraiset på turn noe som får meg til å frykte en mulig full house på river mer. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Nokon som er med på 10 000$ freerollen til nordicbet? =o Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hehe, jeg er det Lenke til kommentar
aspic Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Hadde fint klart meg med ein 6. plass eg Kva kallar du deg? Kan eg adde deg til venn? Endret 23. oktober 2007 av aspic Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Spiller der aldri, så det er ikke noe poeng Joina bare denne freerollen fordi en kamerat masa. Holder til på Betsson jeg. Dobla meg akkurat opp når en fyr gikk all in og jeg hadde 4 like. Endret 23. oktober 2007 av Negotiation Lenke til kommentar
aspic Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Korleis ligg du an? Eg er liksom stabil på 3k chips. Kjempar for å kome meg opp, men kjem aldri nokon veg =/ Edit: Der røyk eg.. Mista bortimot heile stacken min all-inn A8 mot 88. Endret 23. oktober 2007 av aspic Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Det som kommer med erfaringen, og som jeg synes er fint, er at en ikke lenger blir overrasket. Headhunter-turnering på Classic, jeg er i øverste del. Caller en all in preflop med AA, karen har litt mindre enn meg, han viser AJ. Jaja, tenker jeg, blir vel dradd ut. Felleskort: xxJxJ Love this game. Edit: Men så går det andre veien også, går all in smallstack med A6off, får call av chippy med KK. A på flop. Endret 24. oktober 2007 av Billy Bob Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Grrr ... En donk på bordet mitt gikk akkurat all-in med 68 unsuit. Jeg hadde AK suited og callet ham, da jeg visste at han var typen som hadde gått all-in på drittkort tidligere. Så kommer floppen med 886. Jaja ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Kanskje han bare spilte taktisk for å vinne? Endret 24. oktober 2007 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Grrr ... En donk på bordet mitt gikk akkurat all-in med 68 unsuit. Jeg hadde AK suited og callet ham, da jeg visste at han var typen som hadde gått all-in på drittkort tidligere. Så kommer floppen med 886. Jaja ... Det er lett når du kan det. Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Igår spilte jeg en del 6.50 turnering, hadde veldig flax i korta men uflaks med korta. Hadde f. eks JJ så kommer j 23 på flop så folder alle på et mini bet. Så fikk jeg KhKc, så kom floppen Kd 5c 8c, han checka jeg tenkte at jeg skulle ta en check raise så jeg checka jeg ogso, så kommer det en 10c, han checka jeg betta en liten sum han calla så kommer 3c som river kort. Da har jeg flush king high så jeg better pot, han går all in ca dobbelte jeg caller så har han Ac 3H. :/ Hadde ogso QQ og tapte mot 33 Og QQ tapte mot JJ Fikk Ak suit møtte AA AK suit møtte AA Ikke dagen igår med å spille kortene nei, men har aldri fått så mye gode kort på engang ihvertfall deilig og se dem Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 ***** Hand History for Game 6447124071 *****$100 USD NL Texas Hold'em - Friday, October 26, 12:28:32 ET 2007 Table Table 127080 (Real Money) Seat 1 is the button Total number of players : 6 Seat 3: daniboy1978 ( $156.19 USD ) Seat 6: chillysmile ( $156.79 USD ) Seat 1: Doctor_Ding ( $154.82 USD ) Seat 4: ONAPULITAN ( $100 USD ) Seat 5: MongeBR ( $121.63 USD ) Seat 2: uskr1 ( $106.43 USD ) uskr1 posts small blind [$0.50 USD]. daniboy1978 posts big blind [$1 USD]. ** Dealing down cards ** Dealt to Doctor_Ding [ 5s 5d ] >You have options at Jackpot #1304395 Table!. ONAPULITAN folds MongeBR folds chillysmile folds Doctor_Ding raises [$4 USD] uskr1 calls [$3.50 USD] daniboy1978 folds ** Dealing Flop ** [ 4c, 3s, 6h ] >You have options at Table 126678 Table!. uskr1 bets [$8 USD] >You have options at Jackpot #1304395 Table!. Doctor_Ding calls [$8 USD] >You have options at Table 126678 Table!. ** Dealing Turn ** [ 8s ] uskr1 bets [$9 USD] Doctor_Ding calls [$9 USD] ** Dealing River ** [ 2s ] uskr1 is all-In [$85.43 USD] >You have options at Jackpot #1304395 Table!. Doctor_Ding folds uskr1 does not show cards. uskr1 wins $126.28 USD Rett kast? Fyren var ganske A4, hadde ingen stats på han. Lukta runner runner flush eller floppa straight. Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Jeg tror straighten din er god veldig ofte, men jeg hater å calle så store bets uten å sitte med the nuts. Jeg tviler på at han har en bedre straight med 57, og jeg tror ikke han hang på for flushen. Tror han i utgangspunktet leser hånden din til høye kort og prøver å dytte deg av hele veien fordi du ganske sikkert bommer på en så lav flop, og jeg vil tippe han satt med et overpar til flopen med TT-AA. Jeg tror jeg ville raiset flop og foldet om han fortsatt dytter på turn. Når du treffer en straight på river tror jeg du er foran. Men for all del. Jeg hadde lagt ned denne selv uten reads, orker ikke hender som byr på såpass variance. Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Ganske lett kast, fyren overbyr potten med det dobbelte. Skal ha et ganske steinhardt read på at vedkommende bløffer før jeg syner her, for det er jo alt du slår. Det eneste mulige, bortsett fra en syk bløff må være en fisk som får panikk med settet sitt. Eller en annen femmer, som er deling. Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Er enig. Syner ned en gigadonk der any day, men i denne gitte situasjonen var jeg nok slått. Jeg tipper As6s. Var i alle fall det jeg satte han på. Men skjønner ikke det svake turn-budet. Merkelig hånd egentlig. The story doesn't add up. Synd å dinge river å så må kaste da =( Huff, jeg er ned 5 bi i dag. Stygg sak. Ingenting sto, samt at jeg fortsatte å spille når jeg ikke spilte A-gamet mitt. Når jeg ser på hendene i PT i ettertid blir jeg faktisk litt flau over hvor dårlig man kan spille, hvis man ikke er fokusert. Endret 26. oktober 2007 av Prytz. Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Er World Poker Tour på tvnorge nå snart for de som kanskje har lyst å se det.. Det begynner 00.15, det skal i alle fall jeg se! Lenke til kommentar
aspic Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Kom på 8. plass på ei slik invite-turnering, vant 20$. Det var vel 150 stk med trur eg. Passordet til turneringa fant eg via google :> Så prøvde eg meg på litt cashgame, gjekk opp 3$.. Eg er i alle fall nøgd.. Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Fikk meg en andreplass i en $22 shootout på party. Har aldri prøvd konseptet før, virkerlig moro. Boblespill hele tiden Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Kan du utdype konseptet litt? Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Kan du utdype konseptet litt? Alle starter på et ni-mannsbord, top tre på det bordet får pengepremier. (litt over buy inn) og går videre til runde to. Runde to er det samme, men færre bord og litt høyere pauouts for 1. 2. og 3. Runde tre er det samme, så har man runde fire som er finalebordet. Og man får pengepremier på 1. 2. og 3. plass. Nesten som å spille flere sitngo's. Bare at man tar med seg sjetonger fra forrige bord til neste. Endret 27. oktober 2007 av MrSifter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå