Billy Bob Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Så bordet på Komplett, hadde jeg hatt plass, hadde jeg kjøpt det jeg også. Stokkemaskinen var litt skuff. Egentlig fordi det tar for lang tid og kortene stokker () seg av og til. Svidde av en hundrings til jeg, på Expekt.com. Utrolig morsomt hvor mange bad beats det er der.. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Juhuu, har akkurat kjöpt chips fra komplett. Da blir det spilling när jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Helvette! Spilte turnering i dag. Hadde 3-K i spar i mens han jeg spilte mot hadde 7-J i spar. Floppen er 2 spar pluss et ubetydelig kort. Begge har 4 spar. Jeg går all-in fordi jeg har minst. Turn blir en J og River blir et ubetydelig kort, helvette så sur jeg ble. 5048974[/snapback] Hvor sur har du egentlig rett til bli når du går all inn på en draw, med lav kicker i tillegg? 5050341[/snapback] Det var bare det at han alltid har sånn flaks mot alle Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Da var helgens spill over. Fredag: Gjennomsnitt på 8 spillere og 32 buyins/rebuys ga en del artig spill med gode hender og mye all ins. Ingenting er som når en sitter med flush med A på topp og blir slått av straight flush. Ellers var det en klassisk bad beat, en med flush, en med straight og undertegnede med hus. Jeg kjøpte meg kun inn en gang, og var en av de siste igjen, men da var stackene så høye at jeg ikke ville være med. Spilte en kjapp turnering etterpå uten rebuy, der jeg sikret meg pluss. I dag var det kjapt og greit, få spillere og enkelt spill. Alltid gøy når det går i pluss. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 pokker.. nå har jeg lyst å spille poker, men Expekt har stengt all poker-aktivitet siden de har hatt problemer med den nye klienten... er jo hos expekt jeg har alle pengene mine.. Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Nå som expekt er nede, er det noen andre som har tips til bra steder å spille? Bør ha et rimelig bra play money-tilbud (med SnG'er og sånt) og freerolls i tillegg til vanlig real money-spill... Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Har forresten bestilt pokerbord og stokkemaskin (bare for å teste det ut) fra Komplett.no. Komplett hadde helgetilbud, nesten halv pris ellerno på 180cm langt bord. Ligger hos Tollpost Globe (sendte visst ikke med Posten), så tar sin tid å få tak i det, siden Tolpost Globe har et latterlig system der de sender faktura først, så må den betales, så må TG få det dokumentert, så kjører varene ut. 5069481[/snapback] Har du fått pokerbordet? Jeg og noen venner lurer på om vi og skal bestille. Men hvor mangen er det plass til? Og er deg god plass? Og hva ble frakten på? Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Jeg og kameratene mine har snakka om at det kunne vært artig å hatt et litt mer omfattende Tournament director-program enn det vi har til PCen fra før. Hadde blant annet vært fint med et program som førte statistikk over resultater osv. Noen som veit om et sånt, eller blir vi nødt til å programmere det selv? Lenke til kommentar
haarod Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 www.empirepoker.com, til expect er oppe igjen Lenke til kommentar
Musty Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 expekt er delvis oppe igjen.. de har fått opp ring-tables men ikke sit&go eller tournaments... jeg som syntes sit&go er best.. Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Noen som var med i Vi Menn sin pokerturnering nå? Freeroll der førsteplassen fikk reise, opphold og buy-in i European Poker Tour i København. Røyk ut på 83. plass jeg. En kamerat holdt til plass 48. 10 beste fikk premier Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 mye koster sett med chips hos jysk ? kjøpte det i klassen i forrige uke, 300 kr for 2 x 100 + 2 x 50 stk ;D men det var hos en bokhandel. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Hos Jysk kostet det 299,-. Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Noen som var med i Vi Menn sin pokerturnering nå? Freeroll der førsteplassen fikk reise, opphold og buy-in i European Poker Tour i København. Røyk ut på 83. plass jeg. En kamerat holdt til plass 48. 10 beste fikk premier 5114772[/snapback] Heh, fett - de har vel ikke flere? Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Heh, fett - de har vel ikke flere? 5115451[/snapback] Jo, sto at dem kom til å ha to freerolls til, hver av dem med EPT-sete (verdt 30.000 kr) i førstepremie. Var bare ca 300 folk som var med, så det var jo ikke umulig en gang Starta veldig bra, og calla 3 all-ins som gikk min vei. Lå godt over averagestack, men tok noen bad beats og ble fort nødt til å gå all-in med labre kort... Sånt skjer. Poker is cruel Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Heh, fett - de har vel ikke flere? 5115451[/snapback] Jo, sto at dem kom til å ha to freerolls til, hver av dem med EPT-sete (verdt 30.000 kr) i førstepremie. Var bare ca 300 folk som var med, så det var jo ikke umulig en gang Starta veldig bra, og calla 3 all-ins som gikk min vei. Lå godt over averagestack, men tok noen bad beats og ble fort nødt til å gå all-in med labre kort... Sånt skjer. Poker is cruel 5116916[/snapback] Lette litt rundt på sida, stod ikke noe om det.. Når blir disse, i så fall? EDIT: Og er den noen som skjønner hvordan man fyller på med play money på expekt? Det har gått tre dager nå, og jeg finner ingen refill-knapp heller.. Endret 7. november 2005 av Medrakil Lenke til kommentar
knutby Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Øy,! Er Expect nede? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Ikke som jeg merket. Eneste er at det er kun de vanlige bordene som funker, ikke turneringene. Lenke til kommentar
taxfree Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 wow pokertråd! :!: Best jeg drar fram pokerfjæset og graver opp kontoen jeg hadde back in the days på pokerstars Lenke til kommentar
Blax Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Hvor spiller dere? Bra plass å spille gratis? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå