Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Helvette! Spilte turnering i dag. Hadde 3-K i spar i mens han jeg spilte mot hadde 7-J i spar. Floppen er 2 spar pluss et ubetydelig kort. Begge har 4 spar. Jeg går all-in fordi jeg har minst. Turn blir en J og River blir et ubetydelig kort, helvette så sur jeg ble.

5048974[/snapback]

Hvor sur har du egentlig rett til bli når du går all inn på en draw, med lav kicker i tillegg?

5050341[/snapback]

Det var bare det at han alltid har sånn flaks mot alle :)

Lenke til kommentar

Da var helgens spill over.

Fredag: Gjennomsnitt på 8 spillere og 32 buyins/rebuys ga en del artig spill med gode hender og mye all ins. Ingenting er som når en sitter med flush med A på topp og blir slått av straight flush. :dribble:

Ellers var det en klassisk bad beat, en med flush, en med straight og undertegnede med hus. ;)

Jeg kjøpte meg kun inn en gang, og var en av de siste igjen, men da var stackene så høye at jeg ikke ville være med. Spilte en kjapp turnering etterpå uten rebuy, der jeg sikret meg pluss. :)

I dag var det kjapt og greit, få spillere og enkelt spill. Alltid gøy når det går i pluss.

Lenke til kommentar
Har forresten bestilt pokerbord og stokkemaskin (bare for å teste det ut) fra Komplett.no. Komplett hadde helgetilbud, nesten halv pris ellerno på 180cm langt bord. Ligger hos Tollpost Globe (sendte visst ikke med Posten), så tar sin tid å få tak i det, siden Tolpost Globe har et latterlig system der de sender faktura først, så må den betales, så må TG få det dokumentert, så kjører varene ut.

5069481[/snapback]

Har du fått pokerbordet?

Jeg og noen venner lurer på om vi og skal bestille. Men hvor mangen er det plass til? Og er deg god plass? Og hva ble frakten på?

Lenke til kommentar

Jeg og kameratene mine har snakka om at det kunne vært artig å hatt et litt mer omfattende Tournament director-program enn det vi har til PCen fra før. Hadde blant annet vært fint med et program som førte statistikk over resultater osv. Noen som veit om et sånt, eller blir vi nødt til å programmere det selv?

Lenke til kommentar
Noen som var med i Vi Menn sin pokerturnering nå? Freeroll der førsteplassen fikk reise, opphold og buy-in i European Poker Tour i København. Røyk ut på 83. plass jeg. En kamerat holdt til plass 48. 10 beste fikk premier

5114772[/snapback]

Heh, fett - de har vel ikke flere?

Lenke til kommentar

5115451[/snapback]

Jo, sto at dem kom til å ha to freerolls til, hver av dem med EPT-sete (verdt 30.000 kr) i førstepremie. Var bare ca 300 folk som var med, så det var jo ikke umulig en gang :thumbup:

Starta veldig bra, og calla 3 all-ins som gikk min vei. Lå godt over averagestack, men tok noen bad beats og ble fort nødt til å gå all-in med labre kort... Sånt skjer. Poker is cruel

Lenke til kommentar

5115451[/snapback]

Jo, sto at dem kom til å ha to freerolls til, hver av dem med EPT-sete (verdt 30.000 kr) i førstepremie. Var bare ca 300 folk som var med, så det var jo ikke umulig en gang :thumbup:

Starta veldig bra, og calla 3 all-ins som gikk min vei. Lå godt over averagestack, men tok noen bad beats og ble fort nødt til å gå all-in med labre kort... Sånt skjer. Poker is cruel

5116916[/snapback]

Lette litt rundt på sida, stod ikke noe om det.. Når blir disse, i så fall?

EDIT: Og er den noen som skjønner hvordan man fyller på med play money på expekt? Det har gått tre dager nå, og jeg finner ingen refill-knapp heller..

Endret av Medrakil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...