Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjapp oppdatering fra WSOPE; Annette er headsup med chiplead. Annette: 4 500 000, Villain: 2 445 000

Vanvittig bra hvis ho tar ned denne. Yngste WSOP bracelet vinner i historien. Heftig :)

Edit: Dingding, congrats til Annette_15 :D (Ho vant selvfølgelig...)

Endret av Pjokk
Lenke til kommentar
Edit: Lurer på noe når det gjelder pokerregler. Om to stykker har f.eks. 77, teller da fargene? Det er Texas Hold'Em jeg prater om.

9510228[/snapback]

Hvis det er like par mot hverandre avgjør det høyeste av de øvrige 3 kortene. Hvis dette er likt det nest høyeste osv. Fargene teller i denne sammenhengen ikke.

Lenke til kommentar
Edit: Lurer på noe når det gjelder pokerregler. Om to stykker har f.eks. 77, teller da fargene? Det er Texas Hold'Em jeg prater om.

9510228[/snapback]

Hvis det er like par mot hverandre avgjør det høyeste av de øvrige 3 kortene. Hvis dette er likt det nest høyeste osv. Fargene teller i denne sammenhengen ikke.

9510537[/snapback]

Fargene regnes ikke i texas holdem

Lenke til kommentar

Mulig det her står i tråden, men har søkt å fant ikke noe.

Spiller hos Ladbrokes, og ser de har noe player points - cash back greier.

1 – Receive up to 30% Cash Back!

Accumulate over 25,000 Player Points and receive 30% Cash Back!

Accumulate 10,000 to 24,999 Player Points and claim your 25% Cash Back!

Accumulate 5,000 to 9,999 Player Points and claim your 20% Cash Back!

(Cash Back is directly proportional to your cash table rake contribution only during the qualifying period)

Jeg har nå 4000 player points der, så skal nok klare å komme meg over 5.

Men, si jeg har spilt 1000 dollar i løpet av måneden både tapt og vunnet, men 1000 av mine penger har vært på bordet, får jeg da 200$ tilbake?

Er det slik det fungerer?

Lenke til kommentar
Jeg har nå 4000 player points der, så skal nok klare å komme meg over 5.

Men, si jeg har spilt 1000 dollar i løpet av måneden både tapt og vunnet, men 1000 av mine penger har vært på bordet, får jeg da 200$ tilbake?

Er det slik det fungerer?

Jeg regner med at det er raken fra penger du har lagt på bordet som blir regnet, så hvis du har hatt $1000 på bordet som har blitt raket 5%, og du får tilbake 20% av raken, får du $10. Det er bedre å satse på deposit-bonus hvis du ikke spiller for ekstremt store beløp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...