MrSifter Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 noen som hvet om en bra side. der jeg kan spille poker får leke penger, helst turnering. og slipper og oppgi konto nr osv....... 8998091[/snapback] www.pokerstars.net Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Går det ikke an å spille med lekepenger på pokerstars.com? Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Går det ikke an å spille med lekepenger på pokerstars.com? 8998782[/snapback] jo... ser sånn ut. Trodde .net var for playmoney og .com for real only. Tok visst feil der. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Husker at .net-versjonen var en slags testside. Før resizeable windows kom på vanlige Stars, var det å prøve ut på .net-siden, som forøvrig var playmoney. Poenget var at en kan spille playmoney på vanlige siden. Men men, eod, lykke til med spillet iallfall. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Pokercruise med DFDS og drypoker.com til Newcastle! Noen andre som skal? Vi er 4 stk med et par bedre halvdeler som skal bestille billettter, blir sikkert utrolig artig! Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Pokercruise med DFDS og drypoker.com til Newcastle! Noen andre som skal? Vi er 4 stk med et par bedre halvdeler som skal bestille billettter, blir sikkert utrolig artig! 9010745[/snapback] Høres veldig spennende ut, men blir fort skeptisk når jeg leser en slik side med utrolig mange skriveleif.. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Har egentlig ikke spilt noe særlig Poker, men synes det ser veldig morsomt ut. Har bare spilt bittelitt BlackJack med venner, der vi har satset godteri o.l. Tror jeg skal kjøpe meg en sånn "poker-koffert" på en eller annen lekebutikk eller noe, der følger det kanskje med en slags innføringsbok i tillegg. EDIT: En kompis av en kompis av meg() vant masse penger på en nettpokerturnering for en stund siden. Se for dere en fattig student kommer inn i stua: "Oi, jeg fant akkurat 20 000 på nettpoker jeg" Endret 5. juli 2007 av -Jungeldyret Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Hvor fant han de da? Var de gjemt godt? :!: Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Poker er så herlig. Det kan sette følelser i spill og gudene vet. Det å ligge sinnsykt godt an i en turnering, for så å bli dradd ut av en tulling som finner ut at flushdrag på flop er stål, er herlig. Når kronen på verket er å bli slått ut med TT på hånd smallstack, det gjør kvelden komplett. Alkohol gjør ikke saken bedre. FFS. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Det er det jeg sier: Nettpoker er ”utviklet” for bad beats.. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Hvis svaret var til mitt innlegg, så var dette ikke nettpoker. Dette var livepoker med gutta. Jeg er dårlig taper, enkelt og greit. Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 5-5 lag, med 20 straddle. Fem mannsbord. Limp til meg som sitter i BB med KK, jeg limper etter. Straddlen raiser til 80 totalt. Button kaster og SB syner, jeg reraiser til 330 totalt. Straddle og SB syner. Flop kommer AK5 off suite. Det checkes rundt. Turn kommer 9 SB går all in for litt under 300. Jeg kaster og straddle syner. SB viser opp AA. Slå den! Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Du foldet altså KKK mot AAA? Ikke verst. Herlig å komme hjem og spille på nett, der går det så mye bedre. Lenke til kommentar
orginal Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Blir starks 18 år, og har tenkt å spille litt "seriøst" nettpoker (ikke bare med tullekontoer og freeroll). Hvilke sider vil dere anbefale meg? Jeg vil tjene penger!, og ha det gøy. Unibet? Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Du foldet altså KKK mot AAA? Ikke verst. Herlig å komme hjem og spille på nett, der går det så mye bedre. 9020447[/snapback] For under 1/3 av potten i tillegg.. Det var faktisk verst... No way du er bak der så ofte... Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Blir starks 18 år, og har tenkt å spille litt "seriøst" nettpoker (ikke bare med tullekontoer og freeroll). Hvilke sider vil dere anbefale meg? Jeg vil tjene penger!, og ha det gøy. Unibet? 9020704[/snapback] Vil du spille cash eller turneringer? Hva er viktigst, soft motstand eller bra programvare etc. ? Lenke til kommentar
orginal Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Dårlige motstandere er et stort pluss Ønsker sikkert å spille cash ja. Vet ikke helt hva det vil si, men turneringer med tusenvis av spillere tar alt for lang tid! F.eks "turnering" med et bord er fin-fint, der f.eks tre av åtte spillere får penger. Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 5-5 lag, med 20 straddle.Fem mannsbord. Limp til meg som sitter i BB med KK, jeg limper etter. Straddlen raiser til 80 totalt. Button kaster og SB syner, jeg reraiser til 330 totalt. Straddle og SB syner. Flop kommer AK5 off suite. Det checkes rundt. Turn kommer 9 SB går all in for litt under 300. Jeg kaster og straddle syner. SB viser opp AA. Slå den! 9020099[/snapback] Du bør vel kanskje nevne grunnen til kastet ditt og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå