Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hele poenget med at jeg la opp det bildet, var for å få vurdert spillet av flere enn meg selv, slik at jeg forhåpentligvis lærer mer av det.

Jeg satte han hvertfall på ikke på straighten når han checket først på river.

Jeg setter pris på tilbakemeldingen :)

Lenke til kommentar

Jeg vil advare deg mot å tro at motstanderen din bløffer hvis du får en check-raise på river, det kan i mange tilfeller være et bra og lønnsømt spill.

Heads up er mye psykologi og greier, man må virkelig lese motspilleren sin. Så det er vanskelig å si hva det korrekte spillet er her.

Tror kanskje jeg ville ha bydd mer på turn for å ta mer betalt fra drag og for å bedre kunne sette motspilleren på en hand. Blir du check-raisa til $10 på turn vet du ikke helt hvor du står og kan ende opp med å måtte kaste den beste handa på river (hvis skremmekort kommer) eller å tape mye mot en straight.

Jeg ville ha bydd ut mellom $6-$8 på turn, og kastet for reraise.

Ville nok ha checket river, veldig tvilsomt at noen har god nok hand til å syne deg her.

Du vil ha syn av dårligere hender, tror ikke noen med to dårligere par ville ha check-synet hele veien.

Og hvis du vil ha betalt der på river må du by mer. 4.5 inn i en pot på 15 er for lite mener jeg.

Dette er selvfølgelig kun på generell basis, uten å kjenne spilleren kan jeg selvfølgelig ta grundig feil.

Endret av MrSifter
Lenke til kommentar

Jeg regner med at hvis han hadde raiset meg til rundt 16 dollar, så hadde jeg kastet, men jeg syntes at det var mistenkelig at 1) han gikk all-in(hadde han virkelig checket river og så gått all-in hvis han hadde straighten?) og 2) han gikk all-in på brøkdelen av et sekund.

Lenke til kommentar
Jeg regner med at hvis han hadde raiset meg til rundt 16 dollar, så hadde jeg kastet, men jeg syntes at det var mistenkelig at 1) han gikk all-in(hadde han virkelig checket river og så gått all-in hvis han hadde straighten?) og 2) han gikk all-in på brøkdelen av et sekund.

8803980[/snapback]

Spillet hannes er helt klart fishy på river, men vanskelig å si hvis man ikke kjenner spilleren. Du hadde nok spilt noen hender mot han og gjorde det rette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...