Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Legger ut en diiiigg hand :D

GereLajos is at seat 0 with $17.70.

appie0506 is at seat 1 with $198.10.

Imanchen is at seat 2 with $154.05.

michael0404 is at seat 3 with $77.40.

Jeroen485 is at seat 4 with $97.

HERO is at seat 5 with $92.35.

Pachykk is at seat 6 with $53.55.

vlr is at seat 7 with $32.45.

@yohanne@ is at seat 8 with $169.80.

The dealer is seat 8.

GereLajos posts a blind of $.50.

appie0506 posts a blind of $1.

(HERO is dealt 4c 4s.)

Pre-flop:

HERO raises $2.50.

@yohanne@ calls for $3.50.

GereLajos calls for $3.

The flop comes

5d As 4h. <--- DING!

GereLajos checks.

HERO bets $11.50.

@yohanne@ calls for $11.50.

GereLajos folds.

The turn comes 8c.

HERO bets $34.50.

@yohanne@ calls for $34.50.

The river comes 10s.

HERO goes all-in for $42.85.

@yohanne@ calls for $42.85.

HERO shows

4h 4c 4s As 10s

Three Fours

@yohanne@ shows

Js Ah

As Ah Js 10s 8c

A pair of Aces

TheNoid wins pot ($186.20).

Herlig når du flopper set der :D

Lenke til kommentar

Hatt en fin kveld og natt, vant en 300 buy in, 200 rebuy x2 med 22 spillere

6100 til førstemann :) Og noen tusen i cashgame etterpå.

Det var dog en crapshoot på finalebordet, med 5000/10000 blinder når vi var fire stykker igjen med nesten 70K i average. Men jeg klarte å stjele mange blinder og anter, og var heldig å ha hender når de hadde noe.

En spesiell hand som gjorde meg til chipleader var et oppspill til 20000 på 4000/8000 med 55 i cutoff, BB syner.

Flop kommer 854 med to ruter og BB går all in med TT.

Lenke til kommentar

Det var dog en crapshoot på finalebordet, med 5000/10000 blinder når vi var fire stykker igjen med nesten 70K i average. Men jeg klarte å stjele mange blinder og anter, og var heldig å ha hender når de hadde noe.

En spesiell hand som gjorde meg til chipleader var et oppspill til 20000 på 4000/8000 med 55 i cutoff, BB syner.

8644508[/snapback]

Pent. Var på Raufoss å spilte 330 freeze selv, men det lugga som faen hele kvelden. Tapte 2000 kr potten med AK vs KQ i cashgame etterpå, ingenting fløt. Sprøtt cashlag der da, limpes med J2 offsuit UTG. Lett å tjene penger.

Lenke til kommentar

8644508[/snapback]

Pent. Var på Raufoss å spilte 330 freeze selv, men det lugga som faen hele kvelden. Tapte 2000 kr potten med AK vs KQ i cashgame etterpå, ingenting fløt. Sprøtt cashlag der da, limpes med J2 offsuit UTG. Lett å tjene penger.

8645498[/snapback]

Ja, det var jo noen som hadde fått noe å drikke. Hadde det ikke vært derfor hadde jeg neppe spilt i de cashgamet.

Det er bare kjempegodt med litt gli ihvertfall, har hatt en periode hvor jeg fanmæ ikke har hatt kortene med meg.

Lenke til kommentar
Hvis du hadde klikket for AK vs KQ, er du hjertelig velkommen til noen av våre lag, der en kan oppleve et syn av en all in, full stack, med K7. Suited.

8646518[/snapback]

5-8 off suite, K høy på flop uten treff. Og de smeller 400-500 i midten..

Lenke til kommentar
Hvis du hadde klikket for AK vs KQ, er du hjertelig velkommen til noen av våre lag, der en kan oppleve et syn av en all in, full stack, med K7. Suited.

8646518[/snapback]

Hehe, jeg klikket ikke på noen måte. Setter bare pris på slike syn. Det er jo slik man tjener penger. :) Høres forøvrig ut som et lukrativt lag du har å by på! :dribble:

Lenke til kommentar

@ Prytz. : Joda, det er koselige lag vi har, heldigvis er det som oftest de samme som sitter igjen med pengene hver gang, så livet er jo rettferdig sånn sett. De som lar pengene sine ligge igjen er bare på sporadiske besøk. :)

Edit: Må bare poengtere at det var ment til hazzie88, som meddelte at han hadde kort lunte i sammenheng med dårlige calls.

Endret av Billy Bob
Lenke til kommentar
Er As bedre enn Ah? Snakker texas hold'em.

En kompis sa noe om ace of spades

8650209[/snapback]

Ace of spades er bare det peneste kortet i dekket :love: . Ingen suits er bedre enn andre suits i Hold'em. AKQJT of spades er lik AKQJT of hearts. :)

Lenke til kommentar
Er As bedre enn Ah? Snakker texas hold'em.

En kompis sa noe om ace of spades

8650209[/snapback]

Ace of spades er bare det peneste kortet i dekket :love: . Ingen suits er bedre enn andre suits i Hold'em. AKQJT of spades er lik AKQJT of hearts. :)

8650380[/snapback]

Tull og vas, hjerter er den fineste sorten i kortstokken

Lenke til kommentar
Tull og vas, hjerter er den fineste sorten i kortstokken

8650907[/snapback]

Åneidu, jeg hører på Pro-poker commentator Chad Norman her asså. "The ace of spades is the prettiest card in the deck!" :D

+ Har et Ace of Spades beltespenne - bling.

Lenke til kommentar

Jeg synes iallfall det, det å gi motstanderen gratiskort er tull.

Vi spilte cash igår når dette skjedde. På BB får jeg AA, kun en tripling av blinds midt i feltet. Ettersom dette laget er litt løst som tidligere forklart, raiser jeg 15xBB, eller 5x tidligere raise om du vil. Får syn av to spillere.

Flop: 952, regnbue. Check hele veien. Turn er 3, og jeg glemmer helt å tenke over hva min motstander kan ha callet med. A4. Hadde jeg gått sterkt ut på flop, ville han nok ha kastet, selv om det var en sjanse for at han ville ha synet med inside straight-drag.

Tull og fanteri.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...