MrSifter Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Det er helt sikkert at man ikke kan lese allverdens pokerbøker inn og ut, for så å vinne et WSOP bracelet, uten å ha spilt poker selv. Erfaring er alfa omega i poker. Men jeg tror at for å forstå endel kompliserte matematiske spill må man ha noe teori for å kunne lære det i praksis. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Gud, du herlige 4 fargers kortstokk. Lenke til kommentar
MilanFlyer Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Husk 12. runde av Norsk Pokerliga i dag klokken 21:00 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Hvor mange WPT er det pr år? .. et annet spørsmål er: Hvorfor blir det ikke spilt pot når begge har K men han ene har 6 og han andre har Q og det ligger K på boret.. mens det blir split pot når det er stright.. ?? Det kom opp 10,9,7 Jeg hadde 89, han andre hadde 8 og 2 så kom 6rn og det ble split pot? why Endret 30. april 2007 av gatebarn Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Hvor mange WPT er det pr år? .. et annet spørsmål er: Hvorfor blir det ikke spilt pot når begge har K men han ene har 6 og han andre har Q og det ligger K på boret.. mens det blir split pot når det er stright.. ?? Det kom opp 10,9,7 Jeg hadde 89, han andre hadde 8 og 2 så kom 6rn og det ble split pot? why 8505784[/snapback] de fem beste kortene gjelder når du har 89 og han andre 82 og 10, 9, 7, 6 ligger på bordet, så er de fem beste kortene 6 7 8 9 10 for begge to. når begge har K og det ligger K på bordet, så er det fortsatt 3 kort til som skal bestemme hvem som vinner. Da vinner han med høyeste ekstrakort ("kicker"). Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Begynner å bli smålei av splitpot spørsmål, les på wikipedia ffs Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 ffs da lizzom sry da, btw splitpot er ikke forklart i wikipedia. :O Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 ffs da lizzom sry da, btw splitpot er ikke forklart i wikipedia. :O 8506567[/snapback] Neida, men hvilke hender som teller er med, som f.eks denne artikkelen Lenke til kommentar
MilanFlyer Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Husk 13. runde av Norsk Pokerliga i kveld klokken 21:00. Vi får muligens celebert besøk i kveld, da ryktet sier at Annette_15, en av verdens mestvinnende online pokerturneringsspillere, skal delta. Det er satt opp en bounty på $50 på hennes hode. Mao den som slår ut Annette_15 får en ekstrapremie på $50. Det er også satt opp en bounty på den spilleren som leder sammendraget, Runney86. Dette er en progresiv bounty som starter på $100 og synker etterhvert som andre spillere blir slått ut. Mao størst verdi hvis Runney86 blir slått ut på sisteplass. Norsk Pokerliga gir også premiegaranti for alle nye spillere i NPL/Titan. Du vil uansett vinne $50, mao du kan ikke tape, men er garantert minimum 1000% avkastning da inngangskostnaden er $5. Det er også satt opp ekstrapremier for mai måned: - Beste spiller mai får ekstrapremie - Beste nykommer mai får ekstrapremie - Vi har også en boblepremie. Den som hanker inn mest poeng i mai uten å vinne en eneste $$$ blir vinner av NPL boble ekstrapremie. Masse premier her altså! Du finner alle detaljer her: http://norskpokerliga.com/ PS! Dagens passord er "storm84" Endret 2. mai 2007 av MilanFlyer Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 kan noen forklare meg hvorfor det blir splitpot? Jeg har 92 han andre har 93 Det kommer 92jk5 Det blir splitpot. :S Jeg got two pairs, Jacks and nines Han got two pairs, Jack and nines splitpot. skulle ikke jeg egentlig vinni hele potten her? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Det kan ikke stemme, du har to par, han har et par. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 nhmm.. nå skjedde det samma bare denne gangen så fikk han potten jeg hadde 7k han hadde ingenting som kunne matceh floppen floppen var 10 10 7 jj å han fikk potten. Kan det være noe med at jeg spiller tournering, eller? Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 kan noen forklare meg hvorfor det blir splitpot?Jeg har 92 han andre har 93 Det kommer 92jk5 Det blir splitpot. :S Jeg got two pairs, Jacks and nines Han got two pairs, Jack and nines splitpot. skulle ikke jeg egentlig vinni hele potten her? 8552724[/snapback] La oss se hand-history - du er obv helt på viddene her. nhmm.. nå skjedde det samma bare denne gangen så fikk han pottenjeg hadde 7k han hadde ingenting som kunne matceh floppen floppen var 10 10 7 jj å han fikk potten. Tenk over hvilken hand du spiller. Ser du at du ikke bruker 7-en din engang? Kan han muligens ha hatt Ax? Slik at hans hand var: JJTTA mens din ble JJTTK. Lenke til kommentar
MilanFlyer Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 /sigh 8554027[/snapback] Kan se ut som han kødder med deg nå Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 /sigh 8554027[/snapback] Kan se ut som han kødder med deg nå 8554525[/snapback] Aah, det er samme fyren Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg og noen venner har lyst å spiller poker med play money over internett, men på expekt tar det en halv evighet og komme innpå, og i alle fall på samme spill så det som hadde vært best var: -Kunne lage eget bord -Play money -Ikke pokerroom (Siden den ikke virker for ett par av oss) Lenke til kommentar
brd Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 www.bizipoker.com er et bra spill får play money Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 [whine] Poker er herlig. I rein frustrasjon over utrolige calls på 0,25/0,50$, trakk jeg et lodd idag på 0,5/1$. Spiller greit, får AKs i SB. Raiser til 5xBB, kun en som har synt utenom BB som kaster, altså toveis flop. Flop: A32, to hjerter. Potten er 11$, jeg byr pot og får en raise. Jeg reraiser og får call. Turn: 5 Jeg har 48$ igjen og potten er på over 100$. Går all in og får syn raskere enn svint. Motstanders hånd: 35 Ok, jeg er klar over at BRM er utrolig viktig, noe som vil at hadde jeg hatt dette, ville ikke dette ha vært noe problem, men herre min hatt.. [/whine] Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 [whine] Poker er herlig. I rein frustrasjon over utrolige calls på 0,25/0,50$, trakk jeg et lodd idag på 0,5/1$. Spiller greit, får AKs i SB. Raiser til 5xBB, kun en som har synt utenom BB som kaster, altså toveis flop. Flop: A32, to hjerter. Potten er 11$, jeg byr pot og får en raise. Jeg reraiser og får call. Turn: 5 Jeg har 48$ igjen og potten er på over 100$. Går all in og får syn raskere enn svint. Motstanders hånd: 35 Ok, jeg er klar over at BRM er utrolig viktig, noe som vil at hadde jeg hatt dette, ville ikke dette ha vært noe problem, men herre min hatt.. [/whine] 8575637[/snapback] Jeg ser ikke problemet med å syne med 3-5 hvis stackene er dype og du er i posisjon. Var dette også en som stenge action bak seg? En raise på 5x BB i SB kan ligne veldig på en hand som TT, JJ eller QQ som helst ikke vil se en flop. Ser ikke noe galt i å prøve å representere en ess på flop, særlig med par og gutshot. Synet på turn er det selvfølgelig ikke noe å si på . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå