MilanFlyer Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Husk runde nr 7 av Norsk Pokerligai dag. Lenke til kommentar
onkeljubalong Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Hvor lang tid tar det å få pengene inn på kontoen sin hvis man gjør det via Visa? Jeg trodde at via kredittkortet skulle det ta bare noen minutter, men nå har jeg ventet ett døgn. (Partypoker.) Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Hvor lang tid tar det å få pengene inn på kontoen sin hvis man gjør det via Visa? Jeg trodde at via kredittkortet skulle det ta bare noen minutter, men nå har jeg ventet ett døgn. (Partypoker.) 8230284[/snapback] I samme øyeblikk med Visa, etter min erfaring. Kontakt support Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Pleier å ta et par tre dager med visa fra ladbrokes. Men står det ingenting om dette på party poker sine sider og support? Lenke til kommentar
deleder Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 VISA på partypoker pleier å komme instant. Lenke til kommentar
onkeljubalong Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 2-3 forretningsdager stod det. Så da kommer det vel snart. Lenke til kommentar
MilanFlyer Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Husk runde nr 8 av Norsk Pokerliga i kveld klokken 21:25 Lenke til kommentar
brd Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Blir et spennende finalebord i kveld i Monte Carlo, med mange kjente fjes og en ung normann. Noen som skal følge med? Endret 2. april 2007 av brd Lenke til kommentar
golfpowah Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 begynte å spille nettpoker i dag (har aldri spilt poker før) Men har lært meg reglene sånn nogen lunde. Noen andre som er som betsson? Sånn gratis spill.. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Sånn ca alle klienter har play money og freerolls. Lenke til kommentar
golfpowah Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 og vis vi nevner i fleng, hvem er bra? Lenke til kommentar
deleder Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) og vis vi nevner i fleng, hvem er bra? 8293218[/snapback] Er vel ikke så stor forskjell egentlig. Alle har så og si en play money funksjon. Et par kjente og gode sider er PokerStars og PartyPoker (store). Endret 2. april 2007 av deleder Lenke til kommentar
golfpowah Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Syns dere om Betsson Poker a? Lenke til kommentar
EJN Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Noen Macbrukere her som vet om gode sider/klienter som støtter OSX? Lenke til kommentar
Supremacy Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Dro inn 120kr i dag, nut flush mot straight ^^ Fikk også 26 plass på Betsson freeroll for ikke så alt for lenge siden. Endret 2. april 2007 av Supremacy Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Noen Macbrukere her som vet om gode sider/klienter som støtter OSX? 8295412[/snapback] Mac Online Poker Lenke til kommentar
Blax Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Blir et spennende finalebord i kveld i Monte Carlo, med mange kjente fjes og en ung normann. Noen som skal følge med? 8293004[/snapback] hvor er det man følger med det? TV? :/ Lenke til kommentar
brd Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Jeg følger med på LIVE sendinga som gikk på eptlive.com Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Spilt noe live cash i det siste, spillte en interessant hand i natt. Vi sitter fire stykker med store stacker på 1-2 blinder NL Holdem. Det kastes til meg som sitter i SB med ca 1400. Jeg ser ned på AK og raiser et standardraise til 10 totalt. Jeg får syn fra en "korrekt" tight aggressive spiller, som spiller etter boken. Flop kommer 788 med to kløver, jeg checker til BB som byr 15. Jeg blikksyner. Turn kommer rød J. Jeg byr ut 20 og får syn. River kommer off suite 3. Jeg byr 55 og blir reraiset 150. Min "analyse" Preflop er grei, noe annet enn et vanlig raise blir bare dumt. Flop check-syner jeg fordi jeg ikke vil bygge en stor pot med ess høy. Men føler meg sikker på at BB ikke har meg slått. På turn byr jeg tyve for å få informasjon. Blir jeg ikke raiset her kan ikke motstanderen min ha en åtter. Pga: 1) Her er det gunstig å valueraise noe som kan ligne på en truffet knekt, særlig med to kløver som kan være actionkiller på river. 2) Beskyttelse mot flushedrag. Jeg setter dermed BB på flushedrag eller muligens en syver. Jeg byr dermed på river, noe som skal få han av både en syver og et flushdrag. Når jeg nå blir raiset 150 tror jeg min AK høy er god siden han nok ikke ville ha gjort dette med annet enn et busta flushedrag eller en monster. Siden jeg har utelukket en ensom åtter. Etter å tenkt lenge kaster jeg. Av flere grunner. Budet er rett og slett for stort til at det kan være lønnsomt å syne her, og mitt kjennskap til spilleren sier at han ikke ville gjort den bluffen der på river med et busta flushedrag. Jeg snakke med en annen om handen senere som sier at budet på flop også indikerer styrke. Hvorfor skal jeg egentlig checke flop som agressor med et paret bord annet enn for å trappe med et overpar? Han hadde 78 og flopppa huset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå