Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei. Helt, helt, feil. Action-en på høyere limits er ikke til å kjenne igjen. Løse reraises og rereraises preflop, vanvittig aggresjon, veldig ugjennomsiktig spill, og gode spillere med bra leseevner. Disse gutta ville spist hvem som helst av oss levende. Det er en grunn til at selv de største vinnerne et godt stykke oppover bare har ca. 40% av den winraten i big blinds som kan oppnås på lave limits som 100NL og 200NL , det er rett og slett _mye_ vanskeligere å vinne, og variansen er enorm.

7861097[/snapback]

 

 

Virkelig? Jeg har sett en spiller med 7pt/bb på 100.000 hender over 10k-40kNL (aba20 tror jeg. poster på 2+2). Utover det har jeg ingen konkrete eksempler, men jeg ville da tro det er realistisk at de fleste beste har 5pt/bb, som ikke er i nærheten av 40 %.

Lenke til kommentar

Da har jeg spilt Sitngoes istedet for cashgames. Jeg har vunnet tilbake det jeg tapte i siste post på forrige side.

 

Tror jeg holder meg til sitngoes, der er ikke konsekvensene av bad beats så store, samtidig som du får betalt i lengden hvis du vet hva du driver mer. Morsommere er det også, mer action. Mye dårlige folk på 55 dollars sitngoene på party

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar

Er mindreårig (hysj), men har nå fått poker på hjernen, hah...

Spiller på Poker.com og Absolutepoker.com.

Har spilt i ca. en måned nå ellerno. Hakke vunnet så altfor mye (vant freeroll på absolutepoker.com, vant en signert kopi av Poker Aces, skrevet og signert av Ron Rose, andre plass på en $50 freeroll, andre plass i 6 cents turnering, femte plass i en $50 freeroll og sjette plass i en, hvorav det er med 1500 stk i alle på poker.com og 2000 på absolutepoker.com), og merker på meg sjøl at jeg ikke er klar for spill på høyere nivå.

 

Var bruttern som fikk meg på det, hehe, han satt og spilte poker i jula også fikk han meg til å begynne å spille litt, og nå er det mer eller mindre det eneste jeg gjør om dagen, annet enn mine helgelige utflukter, hehe, så skole blir det ikke mye tid til.

 

Bruker også veldig mye tid på å se på High Stakes Poker for det meste akkurat nå, men liker også World Poker Tour og World Series of Poker.

Er merkelig det der.. Min kjære bror sa til meg før jeg starta, nå må du passe deg litt altså, for når du har kommet inn i det så kommer pokern til å væra det eneste du har lyst til å gjøre, og han har så rett, hehe.

Lenke til kommentar
Er mindreårig (hysj), men har nå fått poker på hjernen, hah...

Spiller på Poker.com og Absolutepoker.com.

Har spilt i ca. en måned nå ellerno. Hakke vunnet så altfor mye (vant freeroll på absolutepoker.com, vant en signert kopi av Poker Aces, skrevet og signert av Ron Rose, andre plass på en $50 freeroll, andre plass i 6 cents turnering, femte plass i en $50 freeroll og sjette plass i en, hvorav det er med 1500 stk i alle på poker.com og 2000 på absolutepoker.com), og merker på meg sjøl at jeg ikke er klar for spill på høyere nivå.

 

Var bruttern som fikk meg på det, hehe, han satt og spilte poker i jula også fikk han meg til å begynne å spille litt, og nå er det mer eller mindre det eneste jeg gjør om dagen, annet enn mine helgelige utflukter, hehe, så skole blir det ikke mye tid til.

 

Bruker også veldig mye tid på å se på High Stakes Poker for det meste akkurat nå, men liker også World Poker Tour og World Series of Poker.

Er merkelig det der.. Min kjære bror sa til meg før jeg starta, nå må du passe deg litt altså, for når du har kommet inn i det så kommer pokern til å væra det eneste du har lyst til å gjøre, og han har så rett, hehe.

7894049[/snapback]

 

Du sitter hjemme å spiller poker i stedet for å gå på skolen? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Da var jeg ferdig med min freeroll turnering for idag.. Siden jeg ikke er 18 får jeg ikke sette inn penger, så må tjene penger slik for å kunne spille

Vant bare 2$, da jeg litt surt tapte 100k når jeg gikk all in med QQ pre-flop og møtte A3. Flop viser 335, turn A og river 7. Surt, men er jo greit med småpenger og..

Lenke til kommentar
Virkelig? Jeg har sett en spiller med 7pt/bb på 100.000 hender over 10k-40kNL (aba20 tror jeg. poster på 2+2). Utover det har jeg ingen konkrete eksempler, men jeg ville da tro det er realistisk at de fleste beste har 5pt/bb, som ikke er i nærheten av 40 %.

7888445[/snapback]

 

 

Men aba20 er jo... verdens beste onlinecashspiller, eller noe... jaok, jeg sa "de beste", sorry...

 

jeg tenkte på ca. 10-11 ptBB som oppnåelig for NL200 (er det mange som har mer? Jeg har 9, ca. på NL100 og NL200, bare 30k hender da...), og tenkte at de fleste beste lå rundt 4-5. Visste at aba gjorde det så bra, visste at han er syk, though... gleder meg til highstakes poker s0305, da kommer han :) Brian Townsend, ladies and gentlemen.. store forhåpninger.

 

poengene er fortsatt gyldige. "Move up to where they respect your raises" er en vits.

 

Bruker en del tid på og studere måten proene spiller på ( Harman, Negreanu, Hellmuth osv) på high stakes poker.

7894345[/snapback]

 

Ikke rettet mot deg, men jeg tror dette er litt av grunnen til at det går an å tjene gode penger på low stakes poker.... Folk som spiller som det de ser på TV..

Endret av Medrakil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...