Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er faktisk ikke all in på floppen, jeg syner kun han som går all in, men setter tredjemann all in på turn.

7850866[/snapback]

 

Lol norsk..

 

Ja du kunne jo vurdert en "fullstendig" på floppen der... :lol:

 

Men jeg tror jeg ville spilt den likt postflop.. (Ja, raise pre) Du vil ha med mr. minbet, og så sette ham "fullstendig" på turn..

 

Bombe at det ikke ble noe action her...  :ph34r:

7853531[/snapback]

 

Ville budt på floppen.

Lenke til kommentar
Bombe at det ikke ble noe action her...  :ph34r:

7853531[/snapback]

Du checker for å så bette 3 dollar på turn i en 0,95 $ pot?

7855391[/snapback]

 

Han håper vel å få betalt av Ah eller Kh... det er ikke så mange andre hender som er interessert i å calle så veldig mye uansett, du kan kanskje få $1.50 eller $2 (totalt på turn og river) av Q-en, men ellers er det sikkert like greit å justere budet med tanke på hvem som kommer til å calle det...

Lenke til kommentar

Så, da var jeg ferdig med min freeroll for denne gangen..

Får KK, blinds er 400/800, jeg caller uten å tenke meg om.

Flop viser 8,9,2, jeg sitter med topp-par, så raiser 5k. Alle folder, uten en som caller.

Turn viser 5, jeg har fortsatt høyest par, så tenker bare å stjele potten som da er på 13k, ved å gå all in. Han caller, noe som egentlig var greit, siden jeg hadde høyest par. Men uansett, han viser TQ, så jeg tenker at jeg så godt som har vunnet potten..

Men, såklart viser rivern en deilig J, og jeg ryker.

300. plass, men skal nok gjøre det bedre neste gang.

 

Er ikke noe bad beat, og det er heller ikke noe i forhold til dere som virkelig spiller om penger kan tape, men jeg må få lov å syte litt. :wee:

Endret av TeggY
Lenke til kommentar
Hvordan står det til med lotteriloven for tida? Er fortsatt definisjonen på "lovlig poker" der det spilles for det sosiale samværet og hvor pengene ikke er i sentrum eller er det faktisk satt noen konkret grense/annen definisjon?

7858308[/snapback]

kan man ikke risikere razzia selv om man spiller med 50 kr som innsats?

Lenke til kommentar

Ikke prøv å bløffe i cashgames. Folk caller med hva som helst. Sjekk denne. Jeg hadde spilt ultratight de siste to timene.

 

 

***** Hand History for Game 5638781960 *****

$400 NL Texas Holdem - fredag, februar 2, 19:03:11 ET 2007

Table Table 127573 (Real Money)

Seat 5 is the button

Total number of players : 10

Seat 1: digger1961 ( $430,35 )

Seat 2: Pinglebolle ( $549,20 )

Seat 3: duckplain ( $327,40 )

Seat 4: nemay ( $86,50 )

Seat 5: mikkgigi ( $316,50 )

Seat 6: GreatFinnish ( $207 )

Seat 7: Clay1957 ( $401,50 )

Seat 8: swiftnick111 ( $332 )

Seat 9: TheRealSkelo ( $86 )

Seat 10: tottmeister2 ( $407,10 )

Clay1957 posts small blind [$2].

TheRealSkelo posts big blind [$4].

nemay big blind + dead [$4].

** Dealing down cards **

Dealt to Pinglebolle [ 8d , 8c ]

tottmeister2 folds.

digger1961 raises [$8].

Pinglebolle calls[$8].

duckplain folds.

nemay calls[$4].

mikkgigi did not respond in time

mikkgigi folds.

Clay1957 folds.

TheRealSkelo folds.

** Dealing Flop ** [ 9c, 4s, 6d ]

digger1961 bets [$10].

Pinglebolle raises [$20].

nemay folds.

digger1961 calls[$10].

** Dealing Turn ** [ 2d ]

digger1961 bets [$25].

Pinglebolle raises [$75].

digger1961 calls[$50].

** Dealing River ** [ Jc ]

digger1961 checks.

Pinglebolle bets [$150].

digger1961 calls[$150].

Pinglebolle shows [ 8d , 8c ] a pair of Eights

digger1961 shows [ Kd , Kh ] a pair of Kings

digger1961 wins $519 from the main pot with a pair of Kings.

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar
Den svei :\ Han satt jo med par i konge da, så var jo ikke så sick call. Men var rimelig drøy. En som calla 3 dollar preflop (blinds 0,25) og all in 10 dollar med 37, da floppen var 3-K-J.

7860070[/snapback]

men han må skjønne at jeg ikke reraiser to ganger og byr 150 dollar på river med et par (det eneste han slår). Spesielt ikke når jeg har spilt tight hele tida.

Lenke til kommentar

Folk er jo helt ville på cashgame jo. Spiller på 0.5 - 1$. Folk som flopper tress og to par, men bare checker hele veien, eller caller små bets. Ikke snakk om å raise noe. Har også selv floppet f.eks straight eller tress, og får da call på bud på 5$ eller 10$ hele veien uten at de har mer enn middel par. Sånn sett hadde det vel vært mye lettere å spille på f.eks 10 - 20$. Der spiller vel folk litt mer normalt. Vet ikke hvor mange ganger jeg har truffet straight/flush på river. Har kun vært med fordi det har vært gratis eller veldig billig å se kort. Og det er da jeg møter de som sitter med QQ på hand og flopper tress uten å raise før flop og uten å bette på flop. Helt utrolig... :dontgetit:

Endret av King-Nothing
Lenke til kommentar
King-Nothing, om de spiller sånn så har du vel en mulighet til å tjene på det? Tjent noe særlig? :)

7860401[/snapback]

 

Satt in 50$ på Stars i går, og hadde 230$ etter en time, så har blitt litt. Men vet jo at det kan (og ofte vil) snu igjen like fort. Har en stygg uvane når jeg spiller cashgame, og det er å sitte å surfe ved siden av. Hender ofte at det kommer nye (og bedre) folk til bordet uten at jeg har fått det med meg. Har gått på de smellene noen ganger. Må skjerpe meg på det. :roll:

Lenke til kommentar

Fikk bestillinga mi fra pokeraccsessories.no i går. 1100 chips og fire kortstokker(Firefargers Copag, ekte stokk fra Vegas og to Torcello). Så da blei det selvsagt poker i går også. Men jeg var litt syk, og hodet gikk tregere og tregere utover kvelden. Så når jeg endelig ser ned på AKs, velger jeg å gå all in pre-flop. Får en call, av KK, ingen hjelp for meg, og det var slutt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...