Bautastein Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Cashgames er koselig! Folk gjør mye rart, spesielt på Partypoker. Edit: Fjernet hånden. Den var ikke veldig unik, med unntak av at jeg satte ny pers i potstørrelse. Endret 31. januar 2007 av Pinglebolle Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Sjekk for øvrig denne hånden jeg fikk i en turnering! Hva kan man kalle en slik hånd? Lenke til kommentar
kimman Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Flaks for deg at han ikke hadde 2 hjerter, eller 6 og 7.. men var bra spilt av deg ja.. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Sjekk for øvrig denne hånden jeg fikk i en turnering! Hva kan man kalle en slik hånd? 4 like? Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Flaks for deg at han ikke hadde 2 hjerter, eller 6 og 7.. men var bra spilt av deg ja.. 7839098[/snapback] hehe var ikke spillet mitt som var det spesielle akkurat, mer hans gambling av penger, jeg tok en viss sjanse, men hadde spilt med han i over en time så hadde ingen store mistanker om straight eller flushedrag. Sjekk for øvrig denne hånden jeg fikk i en turnering! Hva kan man kalle en slik hånd? 4 like? 7839101[/snapback] hehe det er for så vidt riktig det mr. gledesdreper:) men jeg synes den var så spesiell at jeg kaller den firelikedobbelthus! Endret 31. januar 2007 av Pinglebolle Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) MAXIYATZY! Du har jo både tårn, hus og hytte kimman, er du Kjimmen på TPN? Endret 31. januar 2007 av Medrakil Lenke til kommentar
kimman Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 MAXIYATZY! Du har jo både tårn, hus og hytte kimman, er du Kjimmen på TPN? 7839295[/snapback] Hehe, kan skjønne at du tror det.. men jeg er faktisk iceferrari på TPN.. hehe Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Jeg gleder meg faktisk litt til årets runde. Likte ikke helt blindsstrukturen på Paradise, noen som vet om den er annerledes hos Titan? Har ikke spilt turneringer på Titan. Lenke til kommentar
einst Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Satt inn nye penger på stars i dag, $50 denne gangen... valgte å fortsette med Sit & Go turneringene, men denne gangen klinte jeg til med 3 stk samtidig :O Gikk helt ok, brukte $3.00 + 0.40 på alle, kom på 2. plass i en av dem, og fikk tilbake $9.00 Meldt meg så på i 2 til, samme buy in.. Satt å spilte tight på begge to ganske lenge, spilte hardt når jeg først spilte, kom meg greit opp, lå litt under average på begge når det var 5 igjen (3stk får penger) Når det var 4 igjen på begge var jeg minst på den ene, og nest minst på den andre, konsentrerte meg da om den andre, men i mellomtiden oppdaget jeg at alle 3 på det første bordet var all-in, Chippy hadde 22, de andre hadde AJ og AA.. 2er på flop gjør at jeg går inn i headsup med 2k, han har 13k.. så følte meg litt underdog.. er kjapp med å få på penga et par ganger, han caller siden det virker så lite, jeg dobler.. I mellomtiden så ryker jeg på en all in i den andre, der blindsene spiser meg opp, og ryker ut på 3. plass, får $6.00 for innsatsen der. I headsup'en går det bra, jeg spiller ut motstanderen, og vinner $15.00 der... Er fornøyd med dagen, og tar meg en lang pause... Så etter noen timer setter jeg meg ned på en ny sng, denne gangen med en kompis på bordet, vi sitter på msn, og spiller på "team" vi spiller tight i begynnelsen (som vanlig) og løsner opp når det er verdi å hente i blindsa, En spiller viser seg tidlig fram som den agressive, og han henter mye potter i det relativt tighte bordet... jeg og kompisen min kommer oss til det er 5 stk igjen, og så iløpet av 3 hender så tar den agressive spilleren og drar ut de to andre spillerne på bordet, jeg og kompisen min var veldig shorte, med ca 1,5k hver, og da hadde han aggresive spilleren 12k.. DEt var nå "team-effekten" kom, da vi kunne spille ut han hvis vi gjorde alt rett... Begge to fikk dobling kjapt, jeg fikk til og med to stk, fordi motspilleren caller all in med merkelig kort.. jeg har kommet meg opp i 8k, og da ryker kopisen min ut på 3. plass, og gir alle chipsene til min motspiller.. vi spiller ikke lenge før jeg drar han ut, og vinner enda en sng... Funderer nå på om jeg skal spille litt cashgame Fixed Limit i morgen, eller om jeg skal prøve sng's med høyere buy in.. hva synes dere? Lenke til kommentar
deleder Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Når du sier at dere sitter på MSN, forteller du korta og sånn da? Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg kan ikke forstå det at de spilte "på lag" stort annerledes... Collusion :/ Lenke til kommentar
HeltNils Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Tydeligvis. Ikke bare er det juks, men det er også nokså risikabelt. Pokersteder tar ikke 5 øre for å fryse kontoer når de mistenker at det har skjedd noe uregelmentært, og de har automatiske systemer for å finne denne typen juks. Endret 1. februar 2007 av HeltNils Lenke til kommentar
einst Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 takk for at du sier i fra, bør vel slutte med dette framover da... Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 tror ikke det er noe fare i dette, man må nok sette seg ned på et cahsbord. Helst limit elns for å kunne ha noen effekt av å sammarbeide, da må man nok også planlegge det veldig bra. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 To kompiser av meg ble kastet ut av pokerstars pga "juks" ved hjelp av msn. Før de ble kastet ut gidd de vel nesten 1k i pluss hver. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) To kompiser av meg ble kastet ut av pokerstars pga "juks" ved hjelp av msn. Før de ble kastet ut gidd de vel nesten 1k i pluss hver. 7849429[/snapback] Så de hadde 1000$ på account da den ble låst? de må ha svidd noe jævlig. Satt de på ring game limit? Endret 1. februar 2007 av deleder Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Hva synes dere her, hva kunne jeg ha gjort annerledes? Lenke til kommentar
brd Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Hvem er du da? Regner med du er Spacebobby ( Billy Bob) Du hadde beste hand Preflopp og på floppen tok du all in, helt korrekt, Trees i 10 er garantert den beste handa der, Men du hadde uflaks, 89 på turn og river er bare uflaks Konklusjon: Du spilte best i den handa, men du hadde bare uflaks Føler med deg Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg er faktisk ikke all in på floppen, jeg syner kun han som går all in, men setter tredjemann all in på turn. Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Limpen på button med TT liker jeg dårlig. Ville ha raiset til min $2 her. Etter en limitbet og all in på flop går jeg også all in. Det som er problemet her er at man får med drag ved å syne, man får ikke inn noen hender som man slår her som man ikke ville ha fått inn ved å gå all inn. (går utifra at en hand som 22 syner uansett der, mens AT kaster uansett om du syner eller går all in, men et drag vil kaste for en all in og syne etter et syn.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå