Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Flaks for deg at han ikke hadde 2 hjerter, eller 6 og 7.. :) men var bra spilt av deg ja.. :)

7839098[/snapback]

hehe var ikke spillet mitt som var det spesielle akkurat, mer hans gambling av penger, jeg tok en viss sjanse, men hadde spilt med han i over en time så hadde ingen store mistanker om straight eller flushedrag.

Sjekk for øvrig denne hånden jeg fikk i en turnering!

Hva kan man kalle en slik hånd?

4 like? :roll:

7839101[/snapback]

hehe det er for så vidt riktig det mr. gledesdreper:) men jeg synes den var så spesiell at jeg kaller den firelikedobbelthus!

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar

Satt inn nye penger på stars i dag, $50 denne gangen...

valgte å fortsette med Sit & Go turneringene, men denne gangen klinte jeg til med 3 stk samtidig :O :p

Gikk helt ok, brukte $3.00 + 0.40 på alle, kom på 2. plass i en av dem, og fikk tilbake $9.00

Meldt meg så på i 2 til, samme buy in..

Satt å spilte tight på begge to ganske lenge, spilte hardt når jeg først spilte, kom meg greit opp, lå litt under average på begge når det var 5 igjen (3stk får penger)

Når det var 4 igjen på begge var jeg minst på den ene, og nest minst på den andre, konsentrerte meg da om den andre, men i mellomtiden oppdaget jeg at alle 3 på det første bordet var all-in, Chippy hadde 22, de andre hadde AJ og AA.. 2er på flop gjør at jeg går inn i headsup med 2k, han har 13k.. så følte meg litt underdog.. er kjapp med å få på penga et par ganger, han caller siden det virker så lite, jeg dobler..

I mellomtiden så ryker jeg på en all in i den andre, der blindsene spiser meg opp, og ryker ut på 3. plass, får $6.00 for innsatsen der.

I headsup'en går det bra, jeg spiller ut motstanderen, og vinner $15.00 der...

Er fornøyd med dagen, og tar meg en lang pause...

Så etter noen timer setter jeg meg ned på en ny sng, denne gangen med en kompis på bordet, vi sitter på msn, og spiller på "team" vi spiller tight i begynnelsen (som vanlig) og løsner opp når det er verdi å hente i blindsa, En spiller viser seg tidlig fram som den agressive, og han henter mye potter i det relativt tighte bordet...

jeg og kompisen min kommer oss til det er 5 stk igjen, og så iløpet av 3 hender så tar den agressive spilleren og drar ut de to andre spillerne på bordet, jeg og kompisen min var veldig shorte, med ca 1,5k hver, og da hadde han aggresive spilleren 12k..

DEt var nå "team-effekten" kom, da vi kunne spille ut han hvis vi gjorde alt rett... Begge to fikk dobling kjapt, jeg fikk til og med to stk, fordi motspilleren caller all in med merkelig kort..

jeg har kommet meg opp i 8k, og da ryker kopisen min ut på 3. plass, og gir alle chipsene til min motspiller.. vi spiller ikke lenge før jeg drar han ut, og vinner enda en sng...

Funderer nå på om jeg skal spille litt cashgame Fixed Limit i morgen, eller om jeg skal prøve sng's med høyere buy in..

hva synes dere?

Lenke til kommentar

Tydeligvis. Ikke bare er det juks, men det er også nokså risikabelt. Pokersteder tar ikke 5 øre for å fryse kontoer når de mistenker at det har skjedd noe uregelmentært, og de har automatiske systemer for å finne denne typen juks.

Endret av HeltNils
Lenke til kommentar
To kompiser av meg ble kastet ut av pokerstars pga "juks" ved hjelp av msn. Før de ble kastet ut gidd de vel nesten 1k i pluss hver.

7849429[/snapback]

Så de hadde 1000$ på account da den ble låst? de må ha svidd noe jævlig. Satt de på ring game limit?

Endret av deleder
Lenke til kommentar

Hvem er du da?

Regner med du er Spacebobby ( Billy Bob) :p

Du hadde beste hand Preflopp og på floppen tok du all in, helt korrekt, Trees i 10 er garantert den beste handa der, Men du hadde uflaks, 89 på turn og river er bare uflaks

Konklusjon: Du spilte best i den handa, men du hadde bare uflaks

Føler med deg :(

Lenke til kommentar

Limpen på button med TT liker jeg dårlig. Ville ha raiset til min $2 her.

Etter en limitbet og all in på flop går jeg også all in.

Det som er problemet her er at man får med drag ved å syne, man får ikke inn noen hender som man slår her som man ikke ville ha fått inn ved å gå all inn. (går utifra at en hand som 22 syner uansett der, mens AT kaster uansett om du syner eller går all in, men et drag vil kaste for en all in og syne etter et syn.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...