Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha, ja, da jeg ble Gold VIP første dagen ble jeg oppringt av VIP-avdelinga og de spurte om det var noe jeg lurte på og sånt.. holy tit... + skulle bekrefte gateadresse, email og telefonnr, da...

7819857[/snapback]

Nå er jeg ikke helt med, kan du utdype litt?

Lenke til kommentar
Ja, de støtter det, men pga norske regler funker det ikke med MC der. Derfor jeg lurte på om det var noen rom hvor det faktisk funker.

7821455[/snapback]

Tror det leverandøren av Mastercardet som sperrer for bruk mot gamblingsites... Har samme problemet selv :hrm:

Lenke til kommentar
Haha, ja, da jeg ble Gold VIP første dagen ble jeg oppringt av VIP-avdelinga og de spurte om det var noe jeg lurte på og sånt.. holy tit... + skulle bekrefte gateadresse, email og telefonnr, da...

7819857[/snapback]

7820135[/snapback]

Samme dagen jeg joina, 3-tablet jeg 1/2 NL i en del timer, fikk noen tusen playerpoints, og dagen etter ble jeg oppringt av en person fra titanpoker, som skulle bekrefte gateadressen, telefonnummeret mitt, og emailadressen min, og lurte på om det var noe jeg lurte på eller trengte og var i det hele tatt ganske på (men uten å spørre om noe skadelig info som netellerkonto eller kredittkort). Jeg ble forresten ikke Gold VIP første dagen, men fikk nok til Silver, og fikk en mail tidlig i måneden (man blir egentlig bare oppgradert i månedsskiftene) om at jeg hadde blitt oppgradert til Gold litt før da jeg runda 5000 playerpoints etter sånn en uke ca.

Brag: Bankrollen min runda nettopp $9000 ;D

Endret av Medrakil
Lenke til kommentar
Ja, de støtter det, men pga norske regler funker det ikke med MC der. Derfor jeg lurte på om det var noen rom hvor det faktisk funker.

7821455[/snapback]

Tror det leverandøren av Mastercardet som sperrer for bruk mot gamblingsites... Har samme problemet selv :hrm:

7821508[/snapback]

Jepp. Har pratet med kortselskapet mitt om det, og de sier at det er en lov som sier at det er de som er ansvarlige hvis jeg spiller opp alle pengene på MC`et. Med andre ord kunne man da spilt opp alt på kortet og de hadde fått "skylda". :dribble:

Utrolig rart at det er sånn, da man skulle tro at voksne folk selv kunne bestemme hva de vil bruke pengene sine til, men sånn er det altså.

Fortsatt ikke funnet en klient som klarer å få MC til tro at det ikke er gambling det er snakk om. :whistle:

Lenke til kommentar

7819857[/snapback]

7820135[/snapback]

Samme dagen jeg joina, 3-tablet jeg 1/2 NL i en del timer, fikk noen tusen playerpoints, og dagen etter ble jeg oppringt av en person fra titanpoker, som skulle bekrefte gateadressen, telefonnummeret mitt, og emailadressen min, og lurte på om det var noe jeg lurte på eller trengte og var i det hele tatt ganske på (men uten å spørre om noe skadelig info som netellerkonto eller kredittkort). Jeg ble forresten ikke Gold VIP første dagen, men fikk nok til Silver, og fikk en mail tidlig i måneden (man blir egentlig bare oppgradert i månedsskiftene) om at jeg hadde blitt oppgradert til Gold litt før da jeg runda 5000 playerpoints etter sånn en uke ca.

Brag: Bankrollen min runda nettopp $9000 ;D

7821911[/snapback]

Pent, veldig pent. Hva casha du inn med?

Lenke til kommentar

Spilte en 600,- freeze live igår. Spiller jevnt over bra, blir dradd ut på en passelig pot da vi er fire igjen, betaling til tre, AQh mot QJ, J på river. (8 spillere totalt.) Vedkommende ryker ut senere. Etter litt fram og tilbake har jeg 40k av 80k chips. Button kaster seg, SB raiser temmelig kraftig, husker ikke hvor mye. Jeg er på 99 som BB. Synes ikke det er en reraise, så syner.

Flop: 567, to spar.

SB går all in, noe som vil gjøre meg til smallstack. Jeg ser på hele prosjektet som et pushestunt, så jeg caller.

Han viser 24 off, ingen spar.

Turn er 3, jeg blir smallstack og pusher meg til en tredjeplass som ga pengene tilbake.

The magic of poker.

Lenke til kommentar

sry orker ikke lese alle de 100 og noe sider så lurer på om noen her vet om et gratis poker program. Har hatt det før...ikke noe penger ingen aldersgrense...veldig ra...noen some bruker det eller vet om et sånt program...takker i forveien..

peace love and all that shit

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...