brd Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Noen som har sett High Stake poker idag? Daniel som kommentator :!: og Gabe som bløffer :!: WTF? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Kom over et bilde fra en tidligere turnering, ingenting er som en liveturnering. Putter med bildet av pokerbordet, som har fått lett pynt. Ikke verdens største rom, men det er bedre enn ingenting. Edit: De var noe hinsides store, men dere overlever det. 7762415[/snapback] Det der så skikkelig nice ut Lenke til kommentar
MKej Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Noen som har sett High Stake poker idag? Daniel som kommentator :!: og Gabe som bløffer :!: WTF? 7784222[/snapback] Jepp, jeg så den Artig og se Gabe in action, spilte ganske bra faktiskt :!: Lenke til kommentar
Newbieboka Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) Er det tilfeldigvis noen fra Sarpsborg her som spiller home games? Forresten, tenkte jeg skulle slenge med det her fra en hånd jeg nettopp spillte på WSOP 2006 Edition til PC For å si det sånn; denne er SUR. Endret 24. januar 2007 av Newbieboka Lenke til kommentar
HeltNils Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 For å si det sånn; denne er SUR. Det var en dramatisk måte å vinne på, men han hadde 10 outs på river, og det er jo litt. Lenke til kommentar
HeltNils Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Vil prøve litt nettpoker. Noe som hadde passa meg bra er en side hvor du får leke-penger, men vinner du nok, blir de gjort om til ekte penger. Noen forslag til hvor jeg kan dra? poker.com har ganske mange freerolls om dagen for folk som nettopp har meldt seg på, pluss noen for alle. I tillegg har de veldig bra freerolls når man har spilt nok rakede hands: $1000 på hverdager, $2000 på lørdager, $10 000 på vanlige søndager, og $50 000 siste søndag i måneden. Jeg pleier å samle rakede hands på $.25/50 limit der. Går så vidt over 0 på det, men sammen med deposit bonus og en gevinst i ny og ne fra freerolls går jeg greit i overskudd. Det er ikke noe å bli rik av, men så spiller jeg bare for gøy. Har testet de fleste siter, men siden poker.com er den beste for gjerrigknarker som meg bruker jeg bare den nå. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Hvilken posisjon er cut-off, leste en poker artikkel der det sto: alle kaster til cut-off som limper Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Første bløffen til Gabe fra bra! Men hadde vel noe flaks med at Mike ikke hadde noen reads, og hadde stor respekt når Gabe satt med KK. Morsomt med Negraneu som kommentator, var faktisk veldig bra:P Lenke til kommentar
deleder Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Er det tilfeldigvis noen fra Sarpsborg her som spiller home games? Forresten, tenkte jeg skulle slenge med det her fra en hånd jeg nettopp spillte på WSOP 2006 Edition til PC For å si det sånn; denne er SUR. 7785619[/snapback] Da vet ikke du hva surt er Lenke til kommentar
onkeljubalong Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Hvilken posisjon er cut-off, leste en poker artikkel der det sto: alle kaster til cut-off som limper 7789416[/snapback] Cut-off er før button. (Cut-off burde nok ha høynet istedet for å limpe.) Lenke til kommentar
onkeljubalong Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 UTG: Første mann til å reagere etter flop? 7772248[/snapback] Nei, før. Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) Nettopp spilt 200 kr Rebuy turnering. Sittet hele kvelden med dårlige kort. I løpet av tre timers spill har jeg fått to hender med to bildekort, KQ og AK. Var 15-16 stk med, og jeg kommer meg til slutt på finalebordet litt short, etter å ha tapt to store potter med tress vs. en som treffer straight på river, og en som jeg setter all inn på flopp hvor jeg har to par og han treffer tress på turn. Setter meg på finalebordet med ca 40-50k, average ca 60k elns. Blinds på 1000/2000 + 100 ante. Rimelig klar for å doble meg opp ASAP. Plukker så opp KQ suited UTG som er noe av det bedre jeg har fått i løpet kvelden. Jeg better 3 x BB. Til venstre for meg sitter det en rimelig short stack som går all-in. Jeg setter han på medium par TT eller JJ. Regner altså med coinflip. Han går all-in, og jeg caller.Han viser QJ off, og jeg blir letta. Synes jeg har gjort et bra call. Er vel omtrent 70-30 elns. Han treffer seff J på floppen, og turn og river gir meg ingen hjelp. Plukker opp A9 suited neste hånd, og er vel litt på tilt og går all-in. Chipleader caller med TT, og jeg treffer ingen ting. Blir bare så frustrert når jeg føler jeg spiller bra, og ikke får noe hjelp. Stacken jeg hadde bygget opp i løpet av kvelden hadde jeg fått ved omtrent bare å stjele blinds. Sikkert mange her som er lei av å høre badbeat historier, men akkurat i dag så følte jeg for å få det ned på papiret. Kan vel ikke akkurat kalle det en badbeat, har hatt mange verre runder enn det her. Men er så kjedelig når korta ikke hjelper en dritt. Endret 26. januar 2007 av Ole-Magnus Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Kjipa greier, vet hvordan det er, høres ut som en typisk turnering for meg. Jeg ble invitert til en 300 rebuy-turnering idag, sa ja og fikk med noen kompiser. Pinlig da jeg oppdager at jeg må i 50-årsdag. Forsåvidt ganske irriterende også, kunne tenkt meg å være med. Lenke til kommentar
brd Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Skjønner hvor surt det er Ole-Magnus. Akkuratt som i dag da jeg hadde 85 off suited på hand og hadde lite chips. Flopp: 4 kløver 8spa 2 kløver Han checker, jeg better og han caller Turnen er T hjerte og jeg går all in, han tenker seg om og caller med KQ suited kløver River: A kløver Kanskje ikke bad beat, men med tanke på at jeg hadde blitt blød opp av blinden var det bra gjort. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) noen andre som ikke kommer inn på fulltilt? Jeg var midt i en turnering med 60 dollar buyin har prøvd på to ulike maskiner Edit: står på hjemmesiden at de har tekniske problemer. Endret 27. januar 2007 av Darx Lenke til kommentar
einst Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Skjønner din frustrasjon Ole-Magnus... Særlig siden det var jeg som hostet turneringen, og det var jeg som dro deg ut med mitt tierpar.. 16 mann i turneringen, 200kr buy-in + 100kr rebuy/addon (maks 1) Gjorde at det ble 4200 i potten... Hva synes folk om payout som følger: 16 mann med.. 1.plass: 2300 2.plass: 900 3.plass: 600 4.plass: 400 Sett i ettertid burde både 2.plass og 3.plass fått en hundrings til av de 2300 vinnern fikk.. Mitt spill i turneringen: Var heldig, havnet på det definitivt beste bordet, masse fisk i sjøen der.. Dro ut en kar på 3-4 hånda, husker ikke helt hvordan, men var vel 60-40 mot han, han tar rebuy, og det går maks 30 min før jeg drar han ut igjen, og han er dermed ute for godt... En av fiskene viser seg å være bedre enn antatt, og han bygger stack fort, agressiv er han og.. Veldig skremmende, med tanke på at jeg ikke er kjent for å spille bra mot antatt dårligere, og mer aggressive spillere... Alle startet med 20k, og etter 3. blindelevel har vi pause, ingen fler rebuys, tid for addons.. (spilt 1t 10min) jeg har 85k, og siden jeg er høyt oppe, og litt heit i pappen så slenger jeg hundre spenn i bordet og tar addon (hadde lønningsdag torsdag, derfor klar for å spille ) Har da 105k, når average er rundt 35-40k leder suverent.. En litt bedre spiller, som kan spillet, og jeg har spilt mot en del før blir trukket over på mitt bord. han har middels stack, og jeg ser han ikke som skremmende i begynnelsen. Reraiser et par ganger på hans mer agressive spill, og får han til å folde på to av dem, den 3. gangen kontrer han, og jeg folder. Finalebordet starter, har dratt ut mange, fått en del 50-50, 40-60, 60-40 i min favør... Har dog bare ca 160k, grunnet løst spill, og forsøk på å dominere bordet.. Tar ikke lang tid før vi er nede i 5 spillere, fisken som bygde stack på mitt bord tidlig i turneringen ryker med sin A8s mot min 88, og jeg er oppe i nærmere 200k.. velger å roe meg ned siden vi er i penga, og jeg forventer at bordet løsner litt, og vi får en del agressive spill, grunnet MYE verdi i potten siden blindlevels kom ganske hardt mot slutten.. En spiller som jeg ikke satt på bord med i starten ryker, jeg hadde da ikke vært noe særlig innvolvert i spill mot han, siden jeg kjenner han godt, og han er ganske agressiv, og kan til tider være veldig tight-agressive.. Vi er tre igjen, han som jeg ikke så på som skremmende, som kom på mitt bord tidlig, meg, og en til, nemlig "@daniel89j".. han er en veldig varierende spiller, som spiller mye poker, og er veldig loose-agressive... Vi tre får spilt mye, og vi har mange blindekriger.. agressiviteten er på topp, og jeg frykter kontra hver gang jeg putter penger i bordet. plukker opp Q9o på button, ikke dårlig hånd 3-way, men kaster grunnet frykt for kontra som jeg ikke kan calle.. SB limper, check fra BB.. 39Q på flop, begge de to andre treffer 3'ern, men BB raiser kraftig, og SB folder.. Kunne fått mye der.. Plukker opp 68o på BB, får checket inn.. flop viser 6h 8h Qs.. jeg spiller passivt, ønsker å få betalt på dette, button byr 20k, jeg raiser til 40k, call bra button. turn viser 4h... Tenker bare FAEN! check, 30k fra button, all-in fra meg (bad move/tilt) lett call fra button som har nutflush.. jeg taper potten som er på ca 240k, jeg sitter igjen med rundt 60-70k.. går kort tid før jeg får KK på BB, begge to limper inn, og jeg gjør det fatale, 6xBB, fold, fold... enda et dårlig move av meg... A7s UTG, får det på, chippy caller med A9s, jeg får ingen hjelp, og er ute.. neste hånd, daniel plukker opp K7o, har ca 20% av det chippy har, all-in, chippy caller med K9o, ingen hjelp for daniel, vi har en vinner... Ble dårlig spill av meg mot slutten, var trøtt, spilt poker i 6timer, skal gjøre det bedre neste gang... Endret 28. januar 2007 av einst Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 OK. Hvordan spiller folk KQ I blindene på .50/1 cash? Tror det er smartes å limpe/checke med når det limpes. Men reraiser man og representerer ess på flop? Syner man å checker hvis man ikke treffer? Eller kaster man den bare for et raise? Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Avhenger jo av hvor mange som er med i potten. Er det mange ville jeg kanskje prøve et lite bet for å krympe feltet noe. Ellers vil jeg nok bare limpe med i de fleste tilfeller. Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Jeg er veldig tight i blindene, så jeg folder nok KQ til en raise, limper med hvis ikke, er det folda rundt til meg på SB så raiser jeg som regel. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Kun ved en dobling av blindsene, folder du da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå