Billy Bob Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) Kom over et bilde fra en tidligere turnering, ingenting er som en liveturnering. Putter med bildet av pokerbordet, som har fått lett pynt. Ikke verdens største rom, men det er bedre enn ingenting. Edit: De var noe hinsides store, men dere overlever det. Endret 20. januar 2007 av Billy Bob Lenke til kommentar
brd Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Nice Billy Bob, men på det første bilde? Hvorfor har dere duk? det glir mye fortere uten... Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Evig diskusjon det der. Glir best uten ja, men til tider glir det for godt. I tillegg er bordet lånt og er av stor personlig verdi for de vi låner det av, så søl og fanteri må vi unngå. Lenke til kommentar
brd Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) Ahh deilig å vinne, lenge siden sist... 2,80 dollar er godt å ha det, særlig når du har danka ut 250 stk Endret 21. januar 2007 av brd Lenke til kommentar
brd Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) snaue 18 kr? 7768451[/snapback] Snaue 18 kr ja... :!: Med bare 200 spillere blir det sånn Endret 21. januar 2007 av brd Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) Da var dagens liveturnering ferdig. Andre av syv spillere er ikke så aller verst. Fikk dessverre et riktig syn på en bløff da motspilleren min heads-up var trøtt og ville gå hjem. Edit: Noen av dere som har vært med i eller kjenner noen som har vært med PokerStars sin Sunday Million? Har en kompis som deltar nå. Endret 21. januar 2007 av Billy Bob Lenke til kommentar
deleder Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Da var dagens liveturnering ferdig. Andre av syv spillere er ikke så aller verst. Fikk dessverre et riktig syn på en bløff da motspilleren min heads-up var trøtt og ville gå hjem. Edit: Noen av dere som har vært med i eller kjenner noen som har vært med PokerStars sin Sunday Million? Har en kompis som deltar nå. 7771398[/snapback] wsop.nu, sjekk der om du vil følge med Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Tja. Hvem av de som henger på wsop.nu som er med, det bryr meg egentlig ikke. Ser det er en del som er med. Ser også noen som fisker etter livespilling i Bergen. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Poenget var at det alltid er Sunday million-tråd der :=) men men Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) Er litt sugen på å prøve meg på denne turneringen en gang. Men må jo bli lotto så lenge det er 7000+ deltakere... Må slå ut 6000 for å komme blant pengene. Endret 21. januar 2007 av King-Nothing Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Tror det var rett over 6k i dag. Kompisen min karret seg opp til dobbel av avarage. Får AA på button, en i tidlig posisjon dobler blinds, nestemann syner og min kamerat tredobler disse. Syn fra andremann, og de er altså to spillere. Flop: 99T, to rutere. UTG sjekker, han byr potten. UTG går all in. Tror han setter han på JJ, QQ, KK eller AT. Syner og han viser KQ ruter. Treffer J på river og min kamerat er smallstack. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Tror det var rett over 6k i dag. Kompisen min karret seg opp til dobbel av avarage. Får AA på button, en i tidlig posisjon dobler blinds, nestemann syner og min kamerat tredobler disse. Syn fra andremann, og de er altså to spillere. Flop: 99T, to rutere. UTG sjekker, han byr potten. UTG går all in. Tror han setter han på JJ, QQ, KK eller AT. Syner og han viser KQ ruter. Treffer J på river og min kamerat er smallstack. 7772201[/snapback] UTG: Første mann til å reagere etter flop? BUTTON: Dealer? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Det stemmer. Han kom seg aldri opp igjen. Kjipa. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Vil prøve litt nettpoker. Noe som hadde passa meg bra er en side hvor du får leke-penger, men vinner du nok, blir de gjort om til ekte penger. Noen forslag til hvor jeg kan dra? Lenke til kommentar
brd Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Du kan får ekte penger selv om du har masse leke penger. Trur jeg Men du kan prøve Partypoker pokerroom Selv om du ikke invisterer penger inn på kontoen din, kan du vinne penger med å delta på freeroll (som er gratis) og visst du kommer høgt nok i den tureringen kan du vinne rundt 10-100$ Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 @ mushi : Jeg anbefaler PokerStars, en skikkelig side det. Hvorfor bare ikke begynne et skikkelig sted i tilfelle det utarter seg? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Skal prøve ut alle. Poenget er at jeg ikke vil investere mine penger i dette, for da kommer jeg til å blakke meg helt Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Begynn med lekepenger, det er greiest, da ser en hvor høna sparker. (Eller hvordan det uttrykket går.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå