Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.

Anbefalte innlegg

Kom over et bilde fra en tidligere turnering, ingenting er som en liveturnering. Putter med bildet av pokerbordet, som har fått lett pynt. :roll: Ikke verdens største rom, men det er bedre enn ingenting.

Edit: De var noe hinsides store, men dere overlever det. :p

Endret av Billy Bob
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da var dagens liveturnering ferdig. Andre av syv spillere er ikke så aller verst. Fikk dessverre et riktig syn på en bløff da motspilleren min heads-up var trøtt og ville gå hjem. :dontgetit:

Edit: Noen av dere som har vært med i eller kjenner noen som har vært med PokerStars sin Sunday Million? Har en kompis som deltar nå.

Endret av Billy Bob
Lenke til kommentar
Da var dagens liveturnering ferdig. Andre av syv spillere er ikke så aller verst. Fikk dessverre et riktig syn på en bløff da motspilleren min heads-up var trøtt og ville gå hjem. :dontgetit:

Edit: Noen av dere som har vært med i eller kjenner noen som har vært med PokerStars sin Sunday Million? Har en kompis som deltar nå.

7771398[/snapback]

wsop.nu, sjekk der om du vil følge med :)

Lenke til kommentar

Tror det var rett over 6k i dag.

Kompisen min karret seg opp til dobbel av avarage. Får AA på button, en i tidlig posisjon dobler blinds, nestemann syner og min kamerat tredobler disse. Syn fra andremann, og de er altså to spillere.

Flop: 99T, to rutere. UTG sjekker, han byr potten. UTG går all in. Tror han setter han på JJ, QQ, KK eller AT. Syner og han viser KQ ruter. Treffer J på river og min kamerat er smallstack.

Lenke til kommentar
Tror det var rett over 6k i dag.

Kompisen min karret seg opp til dobbel av avarage. Får AA på button, en i tidlig posisjon dobler blinds, nestemann syner og min kamerat tredobler disse. Syn fra andremann, og de er altså to spillere.

Flop: 99T, to rutere. UTG sjekker, han byr potten. UTG går all in. Tror han setter han på JJ, QQ, KK eller AT. Syner og han viser KQ ruter. Treffer J på river og min kamerat er smallstack.

7772201[/snapback]

UTG: Første mann til å reagere etter flop?

BUTTON: Dealer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...