Medrakil Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Ivey og Matusow er der støtt. Har også sett Layne Flack, Gus Hansen og Mark Vos... Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) Matusow og Paterson spiller samtidig akkurat nå, og mizrachi tapte en all in på 100/200. Så svaret er vel, hvis du har penger og tror du har skillsene, så kan du spille med proene der ja. Endret 12. januar 2007 av Darx Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Første episode av High Stakes Poker var tam... Mike "The mouth" Matusow babla litt svada, bløffet litt, ellers var det lite action i forhold til tidligere sesonger. Og Daniel Negreanu spiller tight?? Det var noe nytt Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Synes at den første episoden var ganske bra jeg. Likte at Jamie Gold ble erta litt Men det har vel vært mer action der før ja, det skal jeg ikke si noe imot. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 hvor så dere high stakes poker? Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Er det mulig å bruke "local time" på PokerStars? Lenke til kommentar
deleder Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 hvor så dere high stakes poker? 7737749[/snapback] GSN (www.gsn.com). Det sendes bare i USA tror jeg. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Uffameien, dette er sjukt ass! Vil ikke si noe om hva det er, men det er verdt å se Sikkert old for veteranene. http://www.youtube.com/watch?v=uyAj0ZygG80 Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 hvor så dere high stakes poker? 7737749[/snapback] GSN (www.gsn.com). Det sendes bare i USA tror jeg. 7738620[/snapback] bor dere i USA eller ser dere på nett? Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Uffameien, dette er sjukt ass! Vil ikke si noe om hva det er, men det er verdt å se Sikkert old for veteranene. http://www.youtube.com/watch?v=uyAj0ZygG80 7738710[/snapback] Rå den der... Endret 16. januar 2007 av King-Nothing Lenke til kommentar
brd Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) hvor så dere high stakes poker? 7737749[/snapback] GSN (www.gsn.com). Det sendes bare i USA tror jeg. 7738620[/snapback] bor dere i USA eller ser dere på nett? 7738757[/snapback] Vi finner den på nett EDIT: Negotiation: Hater den handa der:( når Daniel taper 1/4 av pengene sine (1 mill) når han flopper nuts er litt surt Endret 17. januar 2007 av brd Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 synes det er bra spill av gus. han klarer å få negreanu til å tro at han har sett med 5 e.l, og i hvert fall noe dårligere enn negreanus hus. Checken på rivern er ganske kald. Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Jeg har hørt analyse av den handa der på live at the bike med Barry Greenstein. Grunne til at Daniel Negreanu caller der er fordi han representerer et overpar veldig bra. Barry Greenstein sier at han selv ble lurt, og var sikker på at Daniel Negreanu har et stort par. Da blir det "litt" lettere å skjønne callet til Daniel; Gus checkraiser all-in på river for å få det til å se ut som et steal, Gus kan gjør dette med mange hender, en femmer, en 7er e.l. for å få et call fra en hand som AA. Det er nok det Daniel tenker, og tror derfor ikke at han er slått av et større hus eller fire like. Selv om han er inne på det. Hvis man tenker på det er det ingen hand Daniel kan slå, kanskje kun 57. Men det er tvilsomt at Gus ville ha gjort dette med 57. Det er heller ikke alt som er like lett å skjønne i denne handen, det fordi Gus og Daniel spiller mye ilag og kjenner hverandre veldig godt. Da blir det fort kryptisk. Lenke til kommentar
Discoute Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Finnes det flere steder enn nordicbets der du spiller kun spiller for liksompenger? Er under 18 år, og kan jeg ikke drive med det real deal. Vet ikke om dette er allerede svart på, orker ikke å lese gjennom alle svarene her. Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Nesten alle online pokersteder har mulighet for å spille med play money. Hvert fall alle de store sidene. Har ennå ikke vært inne på en side som ikke har tilbutt det. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Finnes det flere steder enn nordicbets der du spiller kun spiller for liksompenger? Er under 18 år, og kan jeg ikke drive med det real deal. Vet ikke om dette er allerede svart på, orker ikke å lese gjennom alle svarene her. 7752775[/snapback] Da anbefaler jeg Titan poker.. kjekk for de som bare vil spille med liksompenger.. Mye forskjellig du kan gjøre der.. turnering, sit and go, heads up osv.. ohama, 7 card og alt det der.. Lenke til kommentar
_richter_ Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Vi er 6 og kan godt bli 8, PM meg for deltagelse.. I morgen lør kl 19. Aldersgrense 18 år.. Pokerforumene er infisert av sivilt og er ikke trygt for uskyldige private pokere som nyter en jack med et par isbiter i dannede lag- Glemte å si Oslo øst.. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Selv om du er under 18 så kan du vel spille med real money? Men om du bare skal øve deg litt så støtter så og si alle pokersidene play money. Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Du kan, da det ikke er noen god måte å skjekke alder over nett. Samme som at du kan kjøpe pils i butikken hvis de ikke skjekker leg. Men det gjør det ikke lov, selvom det er mulig;) Lenke til kommentar
deleder Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Du kan, da det ikke er noen god måte å skjekke alder over nett. Samme som at du kan kjøpe pils i butikken hvis de ikke skjekker leg. Men det gjør det ikke lov, selvom det er mulig;) 7761406[/snapback] Men på nettet hvem bryr seg? Har spilt med real money siden jeg var 15. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå