brd Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Har akkurat lastet ned WSOP 2006 Complete Season. 12Gb med poker! 7692524[/snapback] GLHF...du får masse bra poker Liker kommentatorene jeg Endret 10. januar 2007 av brd Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Ja, artige de. Har sett en del allerede. Mye artig der inne. F.eks når 7 2 offsuit raiser preflop, møter pocket A og vinner med tress i 7. :!: Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Ja, artige de. Har sett en del allerede. Mye artig der inne. F.eks når 7 2 offsuit raiser preflop, møter pocket A og vinner med tress i 7. :!: 7692790[/snapback] 72 vinner jo ikke, det kommer en ess på river Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Ja..du har helt rett. Jeg som blander litt...Men uansett artig hånd. Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Spilte 5$ sng på Ladbrokes. Raiser 3xBB preflop med KJ, får to calls. Floppen kommer AQQ, han ene raiser pot, han andre reraiser all-in, jeg folder, og han første igjen caller. Han første viser AA, andre viser QQ. Turn er 6, og river A. Altså vant AAAA mot QQQQ! Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Spilte 5$ sng på Ladbrokes. Raiser 3xBB preflop med KJ, får to calls. Floppen kommer AQQ, han ene raiser pot, han andre reraiser all-in, jeg folder, og han første igjen caller. Han første viser AA, andre viser QQ. Turn er 6, og river A. Altså vant AAAA mot QQQQ! 7692973[/snapback] saftig. hadde det vært på cashtable på partypoker kunne dere vunnet noen hundre tusen dollar Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Spilte 5$ sng på Ladbrokes. Raiser 3xBB preflop med KJ, får to calls. Floppen kommer AQQ, han ene raiser pot, han andre reraiser all-in, jeg folder, og han første igjen caller. Han første viser AA, andre viser QQ. Turn er 6, og river A. Altså vant AAAA mot QQQQ! 7692973[/snapback] saftig. hadde det vært på cashtable på partypoker kunne dere vunnet noen hundre tusen dollar 7693132[/snapback] For å vinne "noen hundre tusen dollar" må man sitte på VELDIG høy limit. Tror ikke det er så mange her inne som spiller cashgame med så mye penger. Tror du har sett litt for mye på high stakes poker. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Spilte 5$ sng på Ladbrokes. Raiser 3xBB preflop med KJ, får to calls. Floppen kommer AQQ, han ene raiser pot, han andre reraiser all-in, jeg folder, og han første igjen caller. Han første viser AA, andre viser QQ. Turn er 6, og river A. Altså vant AAAA mot QQQQ! 7692973[/snapback] saftig. hadde det vært på cashtable på partypoker kunne dere vunnet noen hundre tusen dollar 7693132[/snapback] For å vinne "noen hundre tusen dollar" må man sitte på VELDIG høy limit. Tror ikke det er så mange her inne som spiller cashgame med så mye penger. Tror du har sett litt for mye på high stakes poker. 7693189[/snapback] jeg tenkte på bad beat jackpot Lenke til kommentar
brd Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Spilte freeroll på Bizipoker3D...var ca midt turneringen da jeg fekk pocket A og jeg bettet en raiset til all in og se hva som kommer Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Spilte freeroll på Bizipoker3D...var ca midt turneringen da jeg fekk pocket A og jeg bettet en raiset til all in og se hva som kommer 7700134[/snapback] hvor mye vant du da?? har ikek grie på sånt her jeg! grattis Lenke til kommentar
brd Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Takk... Ligger på 20 plass i turneringen og det er 140 igjen. 40 beste får premie ( penger) EDIT: 52 plass Endret 11. januar 2007 av brd Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Takk... Ligger på 20 plass i turneringen og det er 140 igjen. 40 beste får premie ( penger) EDIT: 52 plass 7700271[/snapback] hvor mye penger er det snakk om? Lenke til kommentar
brd Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Veldig veldig lite uheldigvis. Det går får 0,14 dollar til 12 dollar fra 40-1 plass Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Veldig veldig lite uheldigvis. Det går får 0,14 dollar til 12 dollar fra 40-1 plass 7700733[/snapback] ok så hvis du vinner så får du kansje 12 dollar?? Lenke til kommentar
brd Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Hvis du vinner får du mellom 10 og 12 dollar Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Så sykt irriterende. 16 000 guarantee på fulltilt, så taper jeg KK vs 88 all in plassen før finalebordet. Hadde jeg vunnet hadde jeg kommet på finalebordet og minst doblet pengene jeg fikk for 10. Endret 11. januar 2007 av Darx Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 @ Darx: Hvordan er fulltilt? Nivå, utseende, service osv? Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Lurer på det selv. Får liksom inntrykk av at det er bra nivå siden alle "proffene" spiller der. Ivey, Matusow, Ferguson, Hansen og gutta spiller jo der, men det er jo high stakes, og er vel ikke altfor mange her på forumet som spiller der tipper jeg. På de lavere nivåene er det vel litt mer fishy. Men hvordan er fulltilt sammenlignet med f.eks. stars og party? Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Jeg har ikke spilt altfor mye på full tilt enda, men kan sammenlikne ut i fra det jeg har spilt der. Har bare partypoker og nordicbet å sammenlikne med. Utseende på selve bordet er bra, du kan velge mellom mange avatarer, velge bakgrunn og form og farge på bordet. Eneste er at grafikken på chipsene og kortene er litt mer kornet enn partypoker sin. Jeg liker allikevel Nordicbets helt plaine utseende best. Jeg synes nivået er lavest på Partypoker, og omtrent likt på full tilt og nordicbet. Service har jeg enda ikke hatt bruk for på full tilt enda, men servicen hos partypoker og nordicbet har vært upåklagelig, så regner ikke med full tilt er noe dårligere. Når det gjelder struktur i lobby synes jeg fulltilt sin er mest ryddig, men savner filtere for å finne de rette limits slik Partypoker har. For øvrig går pengene rett tilbake når du forlater et cashgame, uten utsettelse som hos partypoker. Dette er fordel om du spiller med selvmordsbankroll slik som jeg gjør. Favoritten er fortsatt Partypoker, på grunn av nivået på midstakes-cashgames. Når det gjelder proffene, så virker det som om de er pålagt i kontrakten til å spille så og så mye på highstakes der. Det er som regel 1 av dem som spiller på 25/50, 50/100 eller 100/200. Akkurat nå spiller Stuart Paterson. Jeg har sett Gus Hansen, men ikke Ivey. Endret 11. januar 2007 av Darx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå