Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilte 5$ sng på Ladbrokes. Raiser 3xBB preflop med KJ, får to calls. Floppen kommer AQQ, han ene raiser pot, han andre reraiser all-in, jeg folder, og han første igjen caller. Han første viser AA, andre viser QQ. Turn er 6, og river A. Altså vant AAAA mot QQQQ!

Lenke til kommentar
Spilte 5$ sng på Ladbrokes. Raiser 3xBB preflop med KJ, får to calls. Floppen kommer AQQ, han ene raiser pot, han andre reraiser all-in, jeg folder, og han første igjen caller. Han første viser AA, andre viser QQ. Turn er 6, og river A. Altså vant AAAA mot QQQQ!

7692973[/snapback]

saftig. hadde det vært på cashtable på partypoker kunne dere vunnet noen hundre tusen dollar

Lenke til kommentar

7692973[/snapback]

saftig. hadde det vært på cashtable på partypoker kunne dere vunnet noen hundre tusen dollar

7693132[/snapback]

For å vinne "noen hundre tusen dollar" må man sitte på VELDIG høy limit. Tror ikke det er så mange her inne som spiller cashgame med så mye penger. Tror du har sett litt for mye på high stakes poker. ;)

Lenke til kommentar

7692973[/snapback]

7693132[/snapback]

For å vinne "noen hundre tusen dollar" må man sitte på VELDIG høy limit. Tror ikke det er så mange her inne som spiller cashgame med så mye penger. Tror du har sett litt for mye på high stakes poker. ;)

7693189[/snapback]

jeg tenkte på bad beat jackpot

Lenke til kommentar

Lurer på det selv. Får liksom inntrykk av at det er bra nivå siden alle "proffene" spiller der. Ivey, Matusow, Ferguson, Hansen og gutta spiller jo der, men det er jo high stakes, og er vel ikke altfor mange her på forumet som spiller der tipper jeg.

På de lavere nivåene er det vel litt mer fishy. Men hvordan er fulltilt sammenlignet med f.eks. stars og party?

Lenke til kommentar

Jeg har ikke spilt altfor mye på full tilt enda, men kan sammenlikne ut i fra det jeg har spilt der.

Har bare partypoker og nordicbet å sammenlikne med.

Utseende på selve bordet er bra, du kan velge mellom mange avatarer, velge bakgrunn og form og farge på bordet. Eneste er at grafikken på chipsene og kortene er litt mer kornet enn partypoker sin. Jeg liker allikevel Nordicbets helt plaine utseende best.

Jeg synes nivået er lavest på Partypoker, og omtrent likt på full tilt og nordicbet. Service har jeg enda ikke hatt bruk for på full tilt enda, men servicen hos partypoker og nordicbet har vært upåklagelig, så regner ikke med full tilt er noe dårligere.

Når det gjelder struktur i lobby synes jeg fulltilt sin er mest ryddig, men savner filtere for å finne de rette limits slik Partypoker har. For øvrig går pengene rett tilbake når du forlater et cashgame, uten utsettelse som hos partypoker. Dette er fordel om du spiller med selvmordsbankroll slik som jeg gjør.

Favoritten er fortsatt Partypoker, på grunn av nivået på midstakes-cashgames.

Når det gjelder proffene, så virker det som om de er pålagt i kontrakten til å spille så og så mye på highstakes der. Det er som regel 1 av dem som spiller på 25/50, 50/100 eller 100/200. Akkurat nå spiller Stuart Paterson. Jeg har sett Gus Hansen, men ikke Ivey.

Endret av Darx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...