brd Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 ALT ved WSOP main event 2006 ligger på youtube.com Og nå skal den nybakte millionerer Jamie Gold være med på high stake poker sesong 3 som begynner 15 januar. Vi i Europa får det dagen etterpå... Jamie Gold trur at han kan være med de store gutta etter at han vant WSOP. han kommer til å bli robbet so bad Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 hah. jepp gold kommer til å svi seg Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Noen som har set/skal se den nye cashgame seriel på Sky Sports, sponsa av FullTilt? Million Dollar Cash Game Store deler av fulltiltrekka stiller opp, Ivey, Hansel, Seidel, Harman, Lederer, Matusow osv. Første program gikk 2. jan på Sky Sports 2. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 ser på 2006 WSOP Horse event. Sykeste foldsene med QQ og AKs av henholdsvis Brunson og Ivey.. Lenke til kommentar
Proxes Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 ALT ved WSOP main event 2006 ligger på youtube.com Og nå skal den nybakte millionerer Jamie Gold være med på high stake poker sesong 3 som begynner 15 januar. Vi i Europa får det dagen etterpå... Jamie Gold trur at han kan være med de store gutta etter at han vant WSOP. han kommer til å bli robbet so bad 7685481[/snapback] Synes jeg leste en plass at han uttalte" I've should have brought a million" Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Jeg gleder meg til å se Brian Townsend/aba20/sbrugby rundspille alle jeg Tror i hvert fall han kommer til å gjøre det bra... Vet ikke med Gold, han hadde jo flaks i WSOP ME, men han spilte jo bra... Gjenstår å se hvordan cashgameferdighetene hans er, men han har jo J. Chan som mentor da, det må jo telle for noe... Men det høres jo litt ut som om han blir robba ja, hehe... Endret 9. januar 2007 av Medrakil Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hvis det ligger hus på bordet, er det da splitt på de som er igjen så lenge ingen har bedre enn bordet? Eller er det høyeste kortet ved siden av? Når er det man bruker kicker og når gjør man ikke det? Lenke til kommentar
deleder Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Hvis det ligger hus på bordet, er det da splitt på de som er igjen så lenge ingen har bedre enn bordet? Eller er det høyeste kortet ved siden av? Når er det man bruker kicker og når gjør man ikke det? 7686515[/snapback] Man bruker bare de 5 beste korta, om det ligger HUS på bordet, og ingen klarer å lage et bedre hus (evt noe annet) så blir det split. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Ligger godt an i 18K guarantee på fulltilt nå. Andre som er med? Endret 10. januar 2007 av Darx Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Hvordan gikk turneringen? Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Uten å ha sjekket det vil jeg vel tvile på at ALT ved WSOP 2006 ligger på youtube, jeg vil uansett anbefale folk å se det andre steder pga. sucky bildekvalitet. QQ folden til Doyle mot Chip Reese er bare syk, viser bare hvor utrolig bra de spiller og hvor utrolig godt de kjenner hverandre. EDIT: Vil ikke si at AK folden til Ivey er noe helt utrolig, det er raiset fra tidlig posisjon, Ivey reraise med AKen og Chip Reese reraiser (fra blindene?). Jeg ville nok ikke ha spilt AK for alle pengene mine i den situasjonen der. Endret 10. januar 2007 av MrSifter Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Hvordan gikk turneringen? 7687743[/snapback] kom på 22. plass, tapte QQvs99 all in og AQ vs KJ Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Da ble det vel gevinst på deg? Noen som vet om klienter hvor man kan spille med MasterCard? Edit: Noen som har spilt på VikingBet? Spiller en del der, og det er en veldig bra klient syntes nå jeg. Send meg en PM med navn og email så kan jeg verve deg slik at vi får bonus begge to! Endret 10. januar 2007 av King-Nothing Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 jada, ble 100og etellerannet dollar, ingenting å skryte av. Neste gang skal jeg vente med å skryte til etter at turneringen er ferdig. du kan bruke mastercard i full tilt poker Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 du kan bruke mastercard i full tilt poker 7691945[/snapback] Helt sikker? Funker ikke på Poker Stars, og får ikke satt inn penger på NETeller. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 du kan bruke mastercard i full tilt poker 7691945[/snapback] Helt sikker? Funker ikke på Poker Stars, og får ikke satt inn penger på NETeller. 7691947[/snapback] det går i allefall å velge mastercard når du skal deponere, og det kommer opp vindu for å skrive inn kortnummer osv. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Ja, men det er ikke sikkert at det funker forde. Jeg ringte kortselskapet i dag og de sa at det finnes en regel som sier at det er kortutsteder som er ansvarlig hvis jeg taper pengene mine. Så derfor er det sperret for bruk til tipping, poker osv osv. Prøvde å sette inn penger til NETeller for så å øverføre til real money acc på stars, men den sperrer det også. VIL SPILLE NÅ! Endret 10. januar 2007 av King-Nothing Lenke til kommentar
brd Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Uten å ha sjekket det vil jeg vel tvile på at ALT ved WSOP 2006 ligger på youtube, jeg vil uansett anbefale folk å se det andre steder pga. sucky bildekvalitet. Jeg har sjekket og alt ved WSOP 2006 main event ligger på youtube...men det er som du sier sucky bildekvalitet Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Har akkurat lastet ned WSOP 2006 Complete Season. 12Gb med poker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå