Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.

Anbefalte innlegg

ALT ved WSOP main event 2006 ligger på youtube.com

Og nå skal den nybakte millionerer Jamie Gold være med på high stake poker sesong 3 som begynner 15 januar. Vi i Europa får det dagen etterpå...

Jamie Gold trur at han kan være med de store gutta etter at han vant WSOP. han kommer til å bli robbet so bad :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har set/skal se den nye cashgame seriel på Sky Sports, sponsa av FullTilt? Million Dollar Cash Game

Store deler av fulltiltrekka stiller opp, Ivey, Hansel, Seidel, Harman, Lederer, Matusow osv.

Første program gikk 2. jan på Sky Sports 2.

Lenke til kommentar
ALT ved WSOP main event 2006 ligger på youtube.com

Og nå skal den nybakte millionerer Jamie Gold være med på high stake poker sesong 3 som begynner 15 januar. Vi i Europa får det dagen etterpå...

Jamie Gold trur at han kan være med de store gutta etter at han vant WSOP. han kommer til å bli robbet so bad :p

7685481[/snapback]

Synes jeg leste en plass at han uttalte" I've should have brought a million"

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg til å se Brian Townsend/aba20/sbrugby rundspille alle jeg :p Tror i hvert fall han kommer til å gjøre det bra... Vet ikke med Gold, han hadde jo flaks i WSOP ME, men han spilte jo bra... Gjenstår å se hvordan cashgameferdighetene hans er, men han har jo J. Chan som mentor da, det må jo telle for noe... Men det høres jo litt ut som om han blir robba ja, hehe...

Endret av Medrakil
Lenke til kommentar
Hvis det ligger hus på bordet, er det da splitt på de som er igjen så lenge ingen har bedre enn bordet? Eller er det høyeste kortet ved siden av? Når er det man bruker kicker og når gjør man ikke det?

7686515[/snapback]

Man bruker bare de 5 beste korta, om det ligger HUS på bordet, og ingen klarer å lage et bedre hus (evt noe annet) så blir det split.

Lenke til kommentar

Uten å ha sjekket det vil jeg vel tvile på at ALT ved WSOP 2006 ligger på youtube, jeg vil uansett anbefale folk å se det andre steder pga. sucky bildekvalitet.

QQ folden til Doyle mot Chip Reese er bare syk, viser bare hvor utrolig bra de spiller og hvor utrolig godt de kjenner hverandre.

EDIT: Vil ikke si at AK folden til Ivey er noe helt utrolig, det er raiset fra tidlig posisjon, Ivey reraise med AKen og Chip Reese reraiser (fra blindene?). Jeg ville nok ikke ha spilt AK for alle pengene mine i den situasjonen der.

Endret av MrSifter
Lenke til kommentar

Da ble det vel gevinst på deg? :)

Noen som vet om klienter hvor man kan spille med MasterCard?

Edit: Noen som har spilt på VikingBet? Spiller en del der, og det er en veldig bra klient syntes nå jeg. Send meg en PM med navn og email så kan jeg verve deg slik at vi får bonus begge to! :thumbup:

Endret av King-Nothing
Lenke til kommentar
du kan bruke mastercard i full tilt poker

7691945[/snapback]

Helt sikker? Funker ikke på Poker Stars, og får ikke satt inn penger på NETeller.

7691947[/snapback]

det går i allefall å velge mastercard når du skal deponere, og det kommer opp vindu for å skrive inn kortnummer osv.

Lenke til kommentar

Ja, men det er ikke sikkert at det funker forde. Jeg ringte kortselskapet i dag og de sa at det finnes en regel som sier at det er kortutsteder som er ansvarlig hvis jeg taper pengene mine. Så derfor er det sperret for bruk til tipping, poker osv osv. Prøvde å sette inn penger til NETeller for så å øverføre til real money acc på stars, men den sperrer det også. :(

VIL SPILLE NÅ! :dribble:

Endret av King-Nothing
Lenke til kommentar
Uten å ha sjekket det vil jeg vel tvile på at ALT ved WSOP 2006 ligger på youtube, jeg vil uansett anbefale folk å se det andre steder pga. sucky bildekvalitet.

Jeg har sjekket og alt ved WSOP 2006 main event ligger på youtube...men det er som du sier sucky bildekvalitet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...