Tbau5 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Ja, Small blind er dårligste posisjon, da du er første til å gjøre noe. Kan noen ganger være fordel også men. BB er nest dårligste osv, rundt bordet til dealer, som sitter i beste posisjon. Da ser du hva alle gjør, før du må bestemme deg. 7645093[/snapback] Er det forskjellige regler ang. dette? Spiller alltid med at Big blind er sist når vi har turneringer her. Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Big blind sist før floppen, Button sist etter. Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Sant, UTG er først preflop og BB sist, postflop er SB først og button sist. Lenke til kommentar
brd Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Hmm...spelte poker gjå ein venn. Vi var ni fordelt ut på to bord. Vinneren tar alt. Etter to timer med spilling var jeg og fire andre klare for finalebordet. Etterhvert som minutte gjekk røk flere og flere ut. Vi var nå tre igjen. Jeg og en annan hadde lik sum med chips, imens det var en som var i chips lead( dobbelt så masse så oss andre). Jeg hadde 710 på hand. Chips leaderen hadde pocket Q. Gjett hva som kom på floppen Q710. Jeg tok all in og han callet med en gang. Litt uflaks at Q kom der, når jeg trur jeg har den beste hånden. Men kom på tredje plass av ni stk. ikke værst...men jeg måtte betale...litt dumt, fordi jeg hadde spilt godt... Thats poker Endret 5. januar 2007 av brd Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Sant, UTG er først preflop og BB sist, postflop er SB først og button sist. 7646885[/snapback] UTG vil alltid være først fordi betegnelsen Under The Gun antyder at man faktisk er i første posisjon som skal velge handling. Tror nok tanken er rett. UTG preflop i Hold'em vil alltid være posisjonen til venstre for BB. UTG på flop, turn og river i Hold'em vil alltid være posisjonen til venstre for dealer-button (første posisjon til venstre for dealer-button som fremdeles er med i hånden). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 noen her som er fra Trondheim og spiller aktivt poker? er med i en pokerklubb som kunne trenge nye fjes, selvom det nå er rundt 100 stk. som er med. for øyeblikket sponset av Betsson. hvis noen vil spille eller lurer på noe så bare si noe heller eller send en beskjed! Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 En kollega av meg var på den lokale pokerklubben og fikk en real badbeat her om dagen: Kollega har 7 8 (husker ikke farge) på handa. Motstanderen har 9 10 i kløver. Floppen kommer: 7 7 8 hvor 7 og 8 er i kløver. Kollegaen better mye, og motstanderen raiser all in, hvorpå kollegaen selvfølgelig caller. Turn er et ubetydelig kort, og når dealeren svir kortet før river mister han det så det viser seg, og det er J i kløver. Kollegaen er jo nå ihvertfall 100% sikker på å vinne denne potten, og motstanderen er i heller dårlig forfatning. Så kan dere jo gjette selv hva som kom på river. Ja, det var 6 i kløver. Oddsen for det? Lenke til kommentar
brd Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 King Nothing: Veldig veldig liten Men hver lørdag nå kommer det til å gå episoder fra WTP. TvNorge kommer til å sende 20 episoder hver lørdag. Noen som fikk med seg womans night i går? Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Jepp...så en halv times tid elns. Så slutten. Artig det. Tror hu ene der var dama til Daniel Negreanu. Han var ihvertfall treneren hennes, og hun het NG til etternavn så det ut til. Lenke til kommentar
brd Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Daniel var vel " treneren" til NG. Men er Daniel og Jennifer kjempe gode venner, så jublet Daniel når NG vant på all in over Jen... Jennifer Harman er vel den beste kvinnlige pokerspilleren? Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 noen her som er fra Trondheim og spiller aktivt poker?er med i en pokerklubb som kunne trenge nye fjes, selvom det nå er rundt 100 stk. som er med. for øyeblikket sponset av Betsson. hvis noen vil spille eller lurer på noe så bare si noe heller eller send en beskjed! 7654511[/snapback] I'm in! Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Spilte en turnering her hjemme, live. Alle folder til shortstacken, som raiser 3xBB, folder rundt til dealer som reraiser shortstacken all-in. Han caller og viser 64s, mot dealers AA. Kommer flopp: 664-blank-blank. 6-7 hender senere går han som var short all-in, og får call av han som var dealer i handa nevnt over. Han som var short viser 88 og han andre AA igjen! Flop: 8-4-J-blank-blank. Det er surt å tape to AA'r rett etterhverandre. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) All in preflop med 64? Greit han er shortstack, men alikevel. Edit: Ja, den svir. Endret 7. januar 2007 av King-Nothing Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 noen her som er fra Trondheim og spiller aktivt poker?er med i en pokerklubb som kunne trenge nye fjes, selvom det nå er rundt 100 stk. som er med. for øyeblikket sponset av Betsson. hvis noen vil spille eller lurer på noe så bare si noe heller eller send en beskjed! 7654511[/snapback] Noen som er fra Bergen som kommer med samme beskjed? Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 King Nothing: Veldig veldig liten Men hver lørdag nå kommer det til å gå episoder fra WTP. TvNorge kommer til å sende 20 episoder hver lørdag. Noen som fikk med seg womans night i går? 7663430[/snapback] Når var det fra? Noen som vet det? Har aldri settt Jennifer Harman med langt hår... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 noen her som er fra Trondheim og spiller aktivt poker?er med i en pokerklubb som kunne trenge nye fjes, selvom det nå er rundt 100 stk. som er med. for øyeblikket sponset av Betsson. hvis noen vil spille eller lurer på noe så bare si noe heller eller send en beskjed! 7654511[/snapback] I'm in! 7664121[/snapback] Jeg sender deg en melding her når jeg vet når neste blir også videre! Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 All in preflop med 64? Greit han er shortstack, men alikevel. Edit: Ja, den svir. 7665064[/snapback] Han var på tilt, og klar for rebuy:P Lenke til kommentar
brd Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Ole Magnus: Det var i 2004 Noen som veit til WSOP main event 2007 begynner?? og hvilken kanal den går på? Jennifer Harman med langt hår passet egentlig bra. Men jeg syns at hun har dabbet av de siste årene...men hun er forsatt favoritt pokerspilleren min Lenke til kommentar
MKej Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Ole Magnus: Det var i 2004 Noen som veit til WSOP main event 2007 begynner?? og hvilken kanal den går på? Jennifer Harman med langt hår passet egentlig bra. Men jeg syns at hun har dabbet av de siste årene...men hun er forsatt favoritt pokerspilleren min 7672222[/snapback] Den starter vel i slutten juli og vare et godt stykke ut i august, slik som det gjore i 2006. ESPN bruker og dekke WSOP og det gjøre de sikkert i år også Er bare og begynne og spare opp penger (10.000$) Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Det har gått veldig lite WSOP på norske eller nordiske kanaler. Det eneste er noe WSOP fra 2004 på TV3 kanalene, for det meste de danske. Jeg har verken sett noe fra 2005 eller 2006 på norske kanaler, jeg ser dem nå uansett gjennom teloskopet mitt over atlanteren. Jeg vil absolutt anbefale WSOP fra 2005 og 2006 for de som ikke har sett det, særlig HORSE eventen fra 2006, den er bare syk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå