Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg og noen venner spilte! vi var 4 stk. jeg satt meg først ned og bak han som satt over meg var det speil;D så var det meg og han igjen;) så satsa han 120 kroner trur jeg det var (alle begynte med 150) så bløffa han. så vant jeg han ble drittt sur da jeg sa det en uke etter

Lenke til kommentar
Har dere noen anbefallinger på nettbutikker som selger diverse pokergear? Skal ha 300 eller 500 clay chips og Copag firefargerskort. Pokersupply.no og pokeraccessories.no er det jeg har vært innom.

7626230[/snapback]

Tror du har funnet de to beste norske da.

Chips er såpass tungt at jeg tviler på om det lønner seg med utenlandske alternativer.

Lenke til kommentar

Har hatt helt utrolig flaks i det siste. Satt inn 50$ for lenge siden og har spilt 1-2$ Sit&Go og vunnet litt og tapt litt så har lagt på mellom 40-60$ hele tiden. Så prøvde jeg meg på 10$ Sit&Go og der kommer jeg i pengene veldig ofte. Så nå står det 400$ på pokerkontoen min.

Det virker som det er flere dårlige folk på 10$ enn på 1-2$. Eller så er det bare meg som ikke klarer å lese folka på de lave borda så godt

Lenke til kommentar

Tror nok at det er like mange dårlige spillere på $10 sitngos som på $1 og $2 sitngos. Man må nok oppover til $30 til $50 for å finne flere gode spillere, vil nok ikke si at det jevnt over er bedre spillere der heller. Men hyppigheten av gode spillere er høyere der.

Dette fordi at på så relativt små stakes spiller ikke folk som lever av poker eller har mye erfaring. Det er kun folk som spiller for å ha det gøy og kanskje tjene en tohundrelapp.

Lenke til kommentar
Det er jo uvesentlig. :p

Uansett, blåste mye vekk på cashgame, og en god turnering etterpå. Var ikke akkurat 20 ganger buy-in, det var det som var poenget.

7643256[/snapback]

Er jo litt vesentlig om det er $25 eller $5000, jeg bryr meg :p litt frekt å spørre om sånt kanskje hehe

Lenke til kommentar

Spiller en del poker jeg og. Greit med free dollars på VC poker, så jeg slipper å sette inn egne penger.. Pr dags dato går det mye i play money, mest for underholdningens skyld, men spiller også litt om penger når jeg har tid til det.

Hva synes dere om handa K9? Hvis noen raiser pre-flop real money, er det fold da? Litt avhengig av stakes da, men sånn generelt.

Lenke til kommentar

Jeg syner sikker ute av posisjon raise og reraise med K9 hvis jeg tilter.

Men ellers vil jeg nok foretrekke å være raiseren i posisjon shorthanded hvis jeg skal spille K9

EDIT: Og om jeg vil spiller handa avhenger vel egentlig ikke av hva slasgs stakes det er, om det er real money eller hva det måtte være. Jeg prøver å spille perfekt poker uansett hvilke omstendigheter, spiller ikke værre hender på lavere stakes enn jeg gjør på høyere.

Endret av MrSifter
Lenke til kommentar

Ja, Small blind er dårligste posisjon, da du er første til å gjøre noe. Kan noen ganger være fordel også men. BB er nest dårligste osv, rundt bordet til dealer, som sitter i beste posisjon. Da ser du hva alle gjør, før du må bestemme deg.

K9 kan være veldig fin, middels og gi deg store problem;) Jeg kan raise den, men er ikke så glad i å calle/raise hvis noen har betta foran. Blir stygt å møte en annen k med bedre kicker og treffe k på flop.

Det er forskjell om man spiller cashgame eller turnering, om man er shortstack eller bigstack, hvor mange som er med osv. Headsup feks er K9 er veldig bra hand, den er ikke like god med ti stk på bordet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...