Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen tips om en god side å spille litt nettpoker på? Har erfaring fra poker på hobbybasis, men ikke noe mer.

7601915[/snapback]

Ladbrokes kan du sette inn fra 60kr, veldig enkel og grei klient. Prima-nettverket er også greit. Derifra kan du se på fulltilt og pokerstars, men start med ladbrokes/unibet/nordicbet:) Min mening:)

Lenke til kommentar
Noen tips om en god side å spille litt nettpoker på? Har erfaring fra poker på hobbybasis, men ikke noe mer.

7601915[/snapback]

Spiller på Vikingbet og er kjempefornøyd. Veldig bra om man ikke har spilt så mye før, er er del nybegynnere der virker det som. Minimum innskudd er 10 euro. Har også en del bra turneringer. :)

Lenke til kommentar
Hva het den siden der man kan registere seg for å få penger på pokerside?

7607607[/snapback]

yourpokercash.com

7609535[/snapback]

Er det trygt at de skal ringe telefonen min?

7610286[/snapback]

Jada, er en automatisk telefon maskin ;)

Prøvde det i sted

Lenke til kommentar
Hva het den siden der man kan registere seg for å få penger på pokerside?

7607607[/snapback]

yourpokercash.com

7609535[/snapback]

Er det trygt at de skal ringe telefonen min?

7610286[/snapback]

Jada, er en automatisk telefon maskin ;)

Prøvde det i sted

7610463[/snapback]

Skal de ha ordentlig id på det bildet? bankkort? eller holder det med et bilde bare?

Lenke til kommentar
Kjipe de der...men velding mange som spiller på straight og flushe drag. Jeg har for det meste dårlige erfaringer med det. Funker en sjelden gang, men treffer som regel ikke.  :(

7611828[/snapback]

Var en pot på 3300 noe som tilsvarer ca 65 dollar. Litt surt selvfølgelig, særlig når har har et lukka straightdraw.

Lenke til kommentar

Blir du ikke glad når folk caller all-in med gutshot-straight? Det høres ut som du spiller altfor høy limit iforhold til bankrollen din når du erger deg over en liten "bad-beat" (jeg vil vel egentlig ikke kalle det bad-beat engang...).

Sett note på han og tenk; "Ahh, han her kommer jeg til å tjene mye penger på."

Lenke til kommentar
Blir du ikke glad når folk caller all-in med gutshot-straight? Det høres ut som du spiller altfor høy limit iforhold til bankrollen din når du erger deg over en liten "bad-beat" (jeg vil vel egentlig ikke kalle det bad-beat engang...).

Sett note på han og tenk; "Ahh, han her kommer jeg til å tjene mye penger på."

7613269[/snapback]

Hehe, neida går greit, la det ikke til som en whine-post. Lurer egentlig på hvor mange som gjør sånt, og hvorfor?

Lenke til kommentar

Men antakelig er det en limpet pott (siden J4 er i den) på 25/50, potten må i så fall ha gått fra å ha 125 chips i seg til å ha 3525 chips i seg, hvorfor ordne det med et dårlig drag PÅ BOBLA i en SNG?

(Hvis potten ikke er limpet, og du forsvarer BB med J4, involverer deg ute av posisjon med en elendig hånd på bobla, vel... )

Ok, så det er ikke boble, det er en shorthanded SNG. Greit, glem det om bobla.

Endret av Medrakil
Lenke til kommentar
Men antakelig er det en limpet pott (siden J4 er i den) på 25/50, potten må i så fall ha gått fra å ha 125 chips i seg til å ha 3525 chips i seg, hvorfor ordne det med et dårlig drag PÅ BOBLA i en SNG?

(Hvis potten ikke er limpet, og du forsvarer BB med J4, involverer deg ute av posisjon med en elendig hånd på bobla, vel... )

Ok, så det er ikke boble, det er en shorthanded SNG. Greit, glem det om bobla.

7619016[/snapback]

Han raisa dobbel big, siden han raisa så ofte så bare så jeg han. Jeg betta 200 på flop eller noe, så raisa han opp 200 og så pusha jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...