Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.

Anbefalte innlegg

Jeg fikk denne mailen fra Partypoker:

Take advantage of our latest great bonus offer this November and get 15% to 75 USD extra on your next deposit.

Simply deposit a minimum of 10 USD within 7 days using the bonus code XXXXXXXXX and start playing*. That's all there is to it.

betyr det at jeg kan deponere 700 dollar, få 775, og ta det ut igjen med en gang slik at jeg har fått ca 75 dollar gratis? (- et par dollar pga transaksjon)

Virker veldig merkelig

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du må som regel spille opp en bonus. Altså slik at de krever at du spiller f.eks tusen hender før du får tatt de ut.

7314300[/snapback]

Det var det jeg trodde også, men det er det eneste som står i mailen. Ingenting mer. "That's all there is to it" er det siste som står i mailen. (med unntak av no reklame nederst)

men det jeg lurer på, blir de sinte og lager krøll for meg hvis jeg setter inn 700 dollar, får 775 og tar ut igjen alt med en gang? Er det noen regler for det?

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar

jeg sier bare partypoker..

Mye dårlige folk der. Ekstremt stor forskjell på NL100 der og på Nordicbet.

satte inn 100 dollar for 4 timer siden. Nå har jeg 650. Jeg vet ikke hva som skjer, men stort sett alt stemmer i tillegg til at jeg møter noen vannvittige fisker

(men snur sikkert snart.. vi snakker tross alt poker, bare unngå tilt nå og gi seg med en gang det begynner å gå dårlig)

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar
jeg sier bare partypoker..

Mye dårlige folk der. Ekstremt stor forskjell på NL100 der og på Nordicbet.

satte inn 100 dollar for 4 timer siden. Nå har jeg 650. Jeg vet ikke hva som skjer, men stort sett alt stemmer i tillegg til at jeg møter noen vannvittige fisker

(men snur sikkert snart.. vi snakker tross alt poker, bare unngå tilt nå og gi seg med en gang det begynner å gå dårlig)

7319679[/snapback]

Spiller du NL100 med $650 og møter litt motgang er det ikke langt til du er bust. Qoute Johnny Chan: "Money management is the most important thing in Poker", jeg har endelig lært meg det. :)

Lenke til kommentar

Det er vel uenighet om hva som er "korrekt" money management. Jeg mener at man kan vike fra normaler hvis det går veldig bra og du føler at du har et klart overtak på andre spillere på ditt nivå.

Tror mellom 10% og 20% av pengene på bordet er en grei bankroll-management.

For sit and gos er nok 20 buy ins det sikreste.

Lenke til kommentar

www.neteller.com eller www.moneybookers.com tar begge nettbankoverføring, og de fleste pokersider tar i mot betaling fra disse. Expekt.com tar også nettbankoverføring. Aldri sett noen som tar electron men det har tydeligvis du.

Med manuelt innskudd mener han forresten at du må gå inn i nettbanken din og overføre penger til det nummeret som står spesifisert hos pokersiden/moneybookers.

Men det høres ikke akkurat ut som om du er myndig, ikke at det er my business men...

Endret av Medrakil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...