Bautastein Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Jeg fikk denne mailen fra Partypoker: Take advantage of our latest great bonus offer this November and get 15% to 75 USD extra on your next deposit. Simply deposit a minimum of 10 USD within 7 days using the bonus code XXXXXXXXX and start playing*. That's all there is to it. betyr det at jeg kan deponere 700 dollar, få 775, og ta det ut igjen med en gang slik at jeg har fått ca 75 dollar gratis? (- et par dollar pga transaksjon) Virker veldig merkelig Endret 19. november 2006 av Pinglebolle Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Du må som regel spille opp en bonus. Altså slik at de krever at du spiller f.eks tusen hender før du får tatt de ut. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Du må som regel spille opp en bonus. Altså slik at de krever at du spiller f.eks tusen hender før du får tatt de ut. 7314300[/snapback] Det var det jeg trodde også, men det er det eneste som står i mailen. Ingenting mer. "That's all there is to it" er det siste som står i mailen. (med unntak av no reklame nederst) men det jeg lurer på, blir de sinte og lager krøll for meg hvis jeg setter inn 700 dollar, får 775 og tar ut igjen alt med en gang? Er det noen regler for det? Endret 19. november 2006 av Pinglebolle Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Er det mulig så er det lov, enkelt og greit. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) jeg sier bare partypoker.. Mye dårlige folk der. Ekstremt stor forskjell på NL100 der og på Nordicbet. satte inn 100 dollar for 4 timer siden. Nå har jeg 650. Jeg vet ikke hva som skjer, men stort sett alt stemmer i tillegg til at jeg møter noen vannvittige fisker (men snur sikkert snart.. vi snakker tross alt poker, bare unngå tilt nå og gi seg med en gang det begynner å gå dårlig) Endret 19. november 2006 av Pinglebolle Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 jeg sier bare partypoker.. Mye dårlige folk der. Ekstremt stor forskjell på NL100 der og på Nordicbet. satte inn 100 dollar for 4 timer siden. Nå har jeg 650. Jeg vet ikke hva som skjer, men stort sett alt stemmer i tillegg til at jeg møter noen vannvittige fisker (men snur sikkert snart.. vi snakker tross alt poker, bare unngå tilt nå og gi seg med en gang det begynner å gå dårlig) 7319679[/snapback] Spiller du NL100 med $650 og møter litt motgang er det ikke langt til du er bust. Qoute Johnny Chan: "Money management is the most important thing in Poker", jeg har endelig lært meg det. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 hehe. jeg spiller på en litt annen måte. Har ikke noe spesielt lagt av til poker. Setter bare inn penger når jeg trenger det. Allikevel 650dollar på NL100 bør vel være nok? Folka på pokergoo anbefaler 300x BB i bankroll, noe som tilsier 300 dollar? Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 300 big bets (600BB) pleier å være normen for LIMIT. For NL er det vanlig med 20 fulle innkjøp, mer hvis du skal være virkelig sikker på å ikke tape alt. http://www.pocketfives.com/5C57520F-8A89-4...D240CB3E59.aspx Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Det er vel uenighet om hva som er "korrekt" money management. Jeg mener at man kan vike fra normaler hvis det går veldig bra og du føler at du har et klart overtak på andre spillere på ditt nivå. Tror mellom 10% og 20% av pengene på bordet er en grei bankroll-management. For sit and gos er nok 20 buy ins det sikreste. Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg var ikke klar over at man kunne få straight på denne måten. Skal det være sånn? Og for de som lurer så vant jeg Lenke til kommentar
kverna Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg var ikke klar over at man kunne få straight på denne måten. Skal det være sånn? Og for de som lurer så vant jeg 7348959[/snapback] Joda A(ess/ace) fungerer som, Ess og 1 Gratulerer Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Har fått visa electron Har totalt 16 sifre på forsiden av kortet og en sånn annen kode bakpå kortet. På bet24 f.eks står det at de tar visa electron, men kommer at jeg har ugyldig kortnr. Fått kortet i dag lissom Hva er feil? noen som vet, hvis ikke vet dere om noen andre pokersider som kan ta visa electron? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Går ikke på den måten, må ta direct bank transfer med manuelt innskudd. Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 hvordan funker det da? jeg SKAL spille poker er dritfett Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Sats heller hus og skjerp og sånt, som de gjorde før i tiden. Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 FAEN OG, skal du komme med svar så kom med seriøse svar. sykt irriterende Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) www.neteller.com eller www.moneybookers.com tar begge nettbankoverføring, og de fleste pokersider tar i mot betaling fra disse. Expekt.com tar også nettbankoverføring. Aldri sett noen som tar electron men det har tydeligvis du. Med manuelt innskudd mener han forresten at du må gå inn i nettbanken din og overføre penger til det nummeret som står spesifisert hos pokersiden/moneybookers. Men det høres ikke akkurat ut som om du er myndig, ikke at det er my business men... Endret 24. november 2006 av Medrakil Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Ja, ok. Jeg skal slutte med driten. :!: Endret 24. november 2006 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 FAEN drit i å kjefte... Sinnsykt irriterende.HELVETTE 7353516[/snapback] haha, tror du har rotet deg inn på feil tråd. Det er dessuten leggetid for barna nå. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Du vet at det er natt? Om natten finnes ikke jeg seriøs. Endret 24. november 2006 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå