Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.

Anbefalte innlegg

Der jeg spiller for 300 +30 innimellom starter vi med 7000 og har blinder som starter på 25/50 og øker hver halvtime tror jeg.

Liker ikke ideen med å belønne eller straffe folk med mer eller mindre chips for når de møter opp.

Sett et klokkeslett å begynn da, la folk være sit out.

7241605[/snapback]

De skal få lov å være sit out i en tournament? Alt for snilt mener jeg.

7242566[/snapback]

Jeg tror de mener sitout som i at de må betale blinds når de skal...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Der jeg spiller for 300 +30 innimellom starter vi med 7000 og har blinder som starter på 25/50 og øker hver halvtime tror jeg.

Liker ikke ideen med å belønne eller straffe folk med mer eller mindre chips for når de møter opp.

Sett et klokkeslett å begynn da, la folk være sit out.

7241605[/snapback]

De skal få lov å være sit out i en tournament? Alt for snilt mener jeg.

7242566[/snapback]

Jeg tror de mener sitout som i at de må betale blinds når de skal...

7243641[/snapback]

Kanskje det, jeg mente iallefall at man skulle være sit out og bli blindsa ut.

Lenke til kommentar

Det er som noen sier her, at det er for snilt å vente til alle er kommet. Men hva gjør en når mesteparten av feltet kommer for sent? Litt arbeid å blindse hele gjengen. Noen lærer seg aldri å komme tidsnok, synes det blir vel hardt å nekte venner å være med i en turnering, det er jo tross alt spillere en trenger for å arrangere noe slikt. Forresten er også noen som ikke bryr seg om en blir blindset de første rundene, siden blindsen er så små, det at de har 25% mindre stack mener jeg er annerledes.

Lenke til kommentar
Det er som noen sier her, at det er for snilt å vente til alle er kommet. Men hva gjør en når mesteparten av feltet kommer for sent? Litt arbeid å blindse hele gjengen. Noen lærer seg aldri å komme tidsnok, synes det blir vel hardt å nekte venner å være med i en turnering, det er jo tross alt spillere en trenger for å arrangere noe slikt. Forresten er også noen som ikke bryr seg om en blir blindset de første rundene, siden blindsen er så små, det at de har 25% mindre stack mener jeg er annerledes.

7244757[/snapback]

Vel, du får vel bare ta en prat med kameratene dine, og si at de skal dra hjemme fra litt før. Beste rådet jeg har :!:

Lenke til kommentar

7244757[/snapback]

Ja, men dersom det blir akseptert at man kommer haltene 10-15 min for sent stadig vekk, så blir det ihvertfall ikke mindre av det. Dersom folk vil være med får de heller reise hjemmefra tidligere som nevt her evt ringe hvis de blir forsinket pga traffik eller andre ting som man ikke kan forutse. Ikke noe morro å arrangere turnering når folk ikke kommer til tiden.

Endret av King-Nothing
Lenke til kommentar

Er bare å sette startidspunktet 30min før man egentlig har planer å begynner :p

Men uansett, grunnen til at jeg fant frem til denne tråden er for å informere om "Studentpoker Trondheim"

Nystartet prosjekt og har allerede kjørt 2 turneringer, kjører i gang en freelol i slutten av måneden.

Er ca 80 medlemmer per dags dato og kjører igang en freelol i slutten av måneden med en sponset pricepool på 5k. Er helt gratis å melde seg inn som medlem og selvsagt er det også gratis å delta på freelols.

Det er ikke forbeholdt studenter og om du vil være medlem så send en mail til [email protected] med subject "medlemsøknad"

For nærmere info kan man alltids sjekke ut de større norske pokersidene som wsop og pokergoo. Kjører et par tråder på forumene der hvor man finner mer utfyllende info.

Lenke til kommentar
Jeg fatter ingen ting..har spilt dårlig poker i det siste og tapt ca. $100..plutselig kom det inn $40 helt uten videre inn på kontoen. Aner ikke hvor disse $40 kom fra..

Er det slik at nettsteder gir litt ekstra cash til folk i ny og ne?

7248017[/snapback]

Stemmer.

Noen steder når man setter inn penger for første gang får man like mye (eller et annet beløp) ekstra etter at man har spilt et x antall hender.

Eller så kan det jo alltids hende at noen har hijacka accounten din, spilt for deg og vunnet.

Lenke til kommentar
Jeg fatter ingen ting..har spilt dårlig poker i det siste og tapt ca. $100..plutselig kom det inn $40 helt uten videre inn på kontoen. Aner ikke hvor disse $40 kom fra..

7248017[/snapback]

Hvilken pokerklient spiller du på?

Det heter forøvrig rakeback, pingleb.

Lenke til kommentar

7248017[/snapback]

7248911[/snapback]

Neinei. Rake er hva house tar.

Sitat Nordicbet:

"Forrige Måned: Total Rake:316,65 USD Cashback: 31,66 USD "

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar

7248017[/snapback]

7248911[/snapback]

Neinei. Rake er hva house tar.

Sitat Nordicbet:

"Forrige Måned: Total Rake:316,65 USD Cashback: 31,66 USD "

7251822[/snapback]

Rake er hva huset tar ja, rakeBACK er det du får igjen av det de tar(obv.). På WPX får jeg 100% rakeback, på Sun får jeg 27% osv.

Lenke til kommentar

Det som ble diskutert tidligere om spillere som møter for sent:

Begynn et visst tidspunkt og la de som ikke har kommet være sit-out og la de poste blinds. Det er slikt det skal gjøres. Phil Helmuth kommerr for sent hvert år til WSOP ME fordi han mener han kan komme uansett tid og likevel vinne. Når han først begynner å spille har han blitt blinded en del av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...