danilovic Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Marvil: Forskjellen er at "sosohal" er et egenoppfunnet nick og ord. :| Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Pft. Det er Marvil også. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Hihi. Men er det ikke mulig å jukse ved å lage flere kontoer, tape med vilje, osv? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Hihi. Men er det ikke mulig å jukse ved å lage flere kontoer, tape med vilje, osv? Tja, usikker på hvilke rutiner som er laget på dette området her. De fleste spillsider har vel IP-block når det er ekte penger involvert vertfall.. Men det er sikkert mulig å lure systemet. Litt kjedelig om du vinner 500.000 og noen finner utav det.. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Er jo bare å få masse venner til å regge seg for så å spille over telefon, da. Men borda blir jo sikkert randomized uansett. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) ARGH! Prøver å blakke meg på pokernm-siden (gjorde en feil under registrering, som ikke kan endres, så jeg tenkte å registrere en ny konto og la den eksisterende dø hen). Begynte prosjekt-0$ med 1900$ på kontoen, etter MYE vannvittig spill og all-in på kort ala 7-2 off-suit, sitter jeg nå med over 14000 på kontoen EDIT: 17800! FFS! Endret 12. september 2005 av Loomy Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Har jeg mistforstått noe, eller er det mange utlendinger som spiller på bordene? Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 PokerNM: Er det virkelig sånn at man kan fylle opp kontoen til 1000$ 2 ganger om dagen (helt gratis?) dersom man går i minus? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Tydeligvis. Synes det hele virker litt for lett til at det kan være sant. Er en elendig online-pokerspiller, og spilte meg lett opp til 5000 på et kvarter i går - uten spesielt gode kort. Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Latterlig hvor løst folk spiller med pengene i pokerNM... Er vel en naturlig følge av at det er liksompenger.. Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 WTF?!?!??!!??!?! Skulle regge meg på NM i poker, og noen hadde tatt brukernavnet "sosohal"?!?!??!?!?!?! Hvem i svarte helvete?!?!?!??!?!? Og hvem har brukt Medrakil som pokernavn!? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Og hvem har brukt Medrakil som pokernavn!? Hehe, fant ut at det er linka mot et eller annet annet (muligens holdempoker.com?), så det er en del kallenavn som vil bli oppfattet som opptatt. Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Og hvem har brukt Medrakil som pokernavn!? Hehe, fant ut at det er linka mot et eller annet annet (muligens holdempoker.com?), så det er en del kallenavn som vil bli oppfattet som opptatt. Tenkte akkurat på det samme - men klarte ikke å gå inn på samme bord med holdempoker-kontoen og pokernm-kontoen.. Bordene het ikke det samme (men klienten er jo klin lik, og jeg har bare konto på holdempoker og expekt (og expekt bruker et program) - men det er kanskje fordi at man ikke skal kunne "vinne over" alle pengene sine fra f.eks. en holdempoker-konto.. Endret 13. september 2005 av Medrakil Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Jeg er 14 år, hvorfor kan jeg ike delta i poker nm? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Fordi du ikke er gammel nok til å spille om penger. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 jeg er 14 og spiller poker nm er ikke det bare sånne lekepenger da? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Jo, men finalene er med ordentlige penger. Du vil aldri kunne komme dit siden du har løyet på alderen når du registrerte deg. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 James Bond og Anton Duck sitter ved bordet. Hvilke andre åtte spillere settere dere rundt, slik at de to første ikke vinner? Mitt forslag er som følger: Phil Ivey Chris Ferguson Howard Lederer Chip Jett Han unge canadieren Han sprø japsen med runde solbriller Han som likner på han i Seinfeld (elns), som ikke har vunnet noe Meg selv Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) James Bond og Anton Duck sitter ved bordet. Hvilke andre åtte spillere settere dere rundt, slik at de to første ikke vinner? - Daniel Negreanu - Chris "Jesus" Ferguson - Doyle Brunson (Pisk på pungen til sosohal for ikke å ta med Gudfaren!) - Phil Ivey - Gus Hansen - Howard Lederer - T J Cloutier - Phil Hellmuth (Ufordragelig, men god) Det er nok mine 8! Hørte forresten et bra navn på pocketcards Konge og knekt off-suite: Bachelors' hand (Jack-king-off) Edit: Jeg satt på et bord i pokerNM nå og gikk fra $700 til over $18.000 på en time Men det telles ikke med før 18. sept eller? Kjedelig hvis det ikke tells, for nå ligger jeg på plass 35 på topp50-lista... Endret 14. september 2005 av Knut Marius Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Men det telles ikke med før 18. sept eller? Kjedelig hvis det ikke tells, for nå ligger jeg på plass 35 på topp50-lista... Forstår det slik ja. Ligger for øvrig på 46. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå