Loeve Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Og da, etter 6 timers intensiv spilling, ble det seier i en 24-spillers kr 150 freezeout klubben min arrangerte. Greie 1500 i pluss og en fin opplevelse rikere Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Man kan nok ikke stole blindt på den 7104600[/snapback] Det kan man jo ikke og man spiller også veldig tight hvis man gjør det. I det lange løp tjener du på å stole på den (sånn reint statistisk sett). Man må jo uansett gjøre vurderinger ut i fra spillestil til de enkelte spillerene på bordet. Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Man kan nok ikke stole blindt på den 7104600[/snapback] Det kan man jo ikke og man spiller også veldig tight hvis man gjør det. I det lange løp tjener du på å stole på den (sånn reint statistisk sett). Man må jo uansett gjøre vurderinger ut i fra spillestil til de enkelte spillerene på bordet. 7116336[/snapback] Man kan jo stole 100% på en oddskalkulator i at du f.eks får flushen din 35% av gangene når du har fire til flush på flop osv. Men man kan selvfølgelig ikke stole blindt på at man drar til den beste handen hvis man ikke drar til nuts, hvis det f.eks er et par i bordet og du har et flushedrag. Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Og da, etter 6 timers intensiv spilling, ble det seier i en 24-spillers kr 150 freezeout klubben min arrangerte. Greie 1500 i pluss og en fin opplevelse rikere 7116302[/snapback] Klubb som arrangerer 150kr freezeout i Tr.heim, sa du? Tar dere opp nye medlemmer? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Gøy med norsk WPT seier da. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Gøy med norsk WPT seier da. 7117347[/snapback] Jupp, hadde vært greit med 7 mill:) Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Og da, etter 6 timers intensiv spilling, ble det seier i en 24-spillers kr 150 freezeout klubben min arrangerte. Greie 1500 i pluss og en fin opplevelse rikere 7116302[/snapback] Klubb som arrangerer 150kr freezeout i Tr.heim, sa du? Tar dere opp nye medlemmer? 7117293[/snapback] Nei, vi er en hard kjerne på 8 stykker som driver klubben, men vi har 3- og 4-bords turneringer en gang i kvartalet, og kr 100 freezeouts med 10 spillere (utvider til 20 snart) annenhver fredag. Se PM. Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Wohoo, elsker omaha. Det er omtrent bare holdem spillere som overspiller to par, tress, lave flusher og straighter. Og til og med top par. Tok min største pot noen sinne i et fint omaha lag: http://www.pokerhand.org/?578064 Endret 27. oktober 2006 av MrSifter Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Du vet ikke hva de andre satt med på hånd? Hadde vært interessant å sitt hvor mange kort du dodget på turn og river. Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Du vet ikke hva de andre satt med på hånd? Hadde vært interessant å sitt hvor mange kort du dodget på turn og river. 7162718[/snapback] Tja, hadde åpenbart et flushdrag mot meg. Så er det mulig at jeg også hadde et åpent straightdrag mot meg også. Så jeg dodget nok maks 15 outs. Hadde uansett nuts på flop og var en favoritt til å ta potten uansett hva de holdt. EDIT: Går utifra at ihvertfall en av de hadde et lavere set. Så man må nok plusse på 1 eller 2 outs til. Endret 27. oktober 2006 av MrSifter Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Du vet ikke hva de andre satt med på hånd? Hadde vært interessant å sitt hvor mange kort du dodget på turn og river. 7162718[/snapback] Tja, hadde åpenbart et flushdrag mot meg. Så er det mulig at jeg også hadde et åpent straightdrag mot meg også. Så jeg dodget nok maks 15 outs. Hadde uansett nuts på flop og var en favoritt til å ta potten uansett hva de holdt. EDIT: Går utifra at ihvertfall en av de hadde et lavere set. Så man må nok plusse på 1 eller 2 outs til. 7164428[/snapback] Aye, så det var ca coinflip. Synd det er limit, slik at du ikke fikk pengene på på flop men på turn, da top-set ikke lenger var nuts WP, hadde spilt akkuratt som du gjorde:) veeeel, jeg hadde vel lukka øynene ved show-down Lenke til kommentar
MKej Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=135652 Dere som triver store pokerklubber bør begynne og passe seg Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Når vi snakker om store pokerklubber.. Det skal arrangeres en freezeout 250,- med rundt 20-24 spillere. Noen som har forslag til startstack, blindestruktur osv. Tar gjerne mot linker også. Takk for hjelpen. (Det skal nevnes at folk som er tidsnok, mao som har funnet setet sitt ti min før vi begynner, belønnes med 25% større startstack.) Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Når vi snakker om store pokerklubber.. Det skal arrangeres en freezeout 250,- med rundt 20-24 spillere. Noen som har forslag til startstack, blindestruktur osv. Tar gjerne mot linker også. Takk for hjelpen. (Det skal nevnes at folk som er tidsnok, mao som har funnet setet sitt ti min før vi begynner, belønnes med 25% større startstack.) 7237973[/snapback] Det var denne siden jeg brukte når jeg arrangerte pokerturnering (20 stk). Genial side med lesestoff for de neste timene. Det er bare til å ta seg god tid å lese igjennom de forskjellige emnene på venstre side. (Synes forresten at det siste du sa med at de som kommer tidsnok får større stack var litt harry , burde vel holde med å checkfolde de som ikke kommer til tide?) Endret 7. november 2006 av Negotiation Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Harry og harry. Turneringer som arrangeres starter som oftest ikke før en halv time/time senere enn avtalt fordi 70% av deltakerne er for sene. Hvis alle er presise, får jo alle samme startstack, så vi er fornøyd med den løsningen. Edit: Men takk for siten. Endret 7. november 2006 av Billy Bob Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Der jeg spiller for 300 +30 innimellom starter vi med 7000 og har blinder som starter på 25/50 og øker hver halvtime tror jeg. Liker ikke ideen med å belønne eller straffe folk med mer eller mindre chips for når de møter opp. Sett et klokkeslett å begynn da, la folk være sit out. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Der jeg spiller for 300 +30 innimellom starter vi med 7000 og har blinder som starter på 25/50 og øker hver halvtime tror jeg. Liker ikke ideen med å belønne eller straffe folk med mer eller mindre chips for når de møter opp. Sett et klokkeslett å begynn da, la folk være sit out. 7241605[/snapback] De skal få lov å være sit out i en tournament? Alt for snilt mener jeg. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Altfor snilt? neida, syns det er rimelig jeg.. Det er altfor snilt å VENTE på at alle er kommet selv om de er seine.. Det pleier klubben min å gjøre.. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Altfor snilt? neida, syns det er rimelig jeg.. Det er altfor snilt å VENTE på at alle er kommet selv om de er seine.. Det pleier klubben min å gjøre.. 7242607[/snapback] Da venter man etter min mening på alle før man starter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå