Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nettopp opplevd den værste bad beaten i min pokerkariere

Satt og spilt på expekt, 0.10/0.20 bord

fikk utdelt KK raiser 4x storeblind, 3 stk caller.

floppen kommer: 9 K 2

jeg er første man ut, beter 1.50, de 2 andre folder.

en går all inn med ca 20$, jeg har circa like mye og caller.

Han viser fra AA, gjett hva neste kort blir: A :wallbash:

20$ dollar er jo ikke så mye men, jævlig iriterende :no:

Lenke til kommentar
Fikk forleden en 6h7h på hånda og kasta meg siden blinda var sinnsyk høye. Floppen viste 3h4h5h ...ja, jeg banna!

7025769[/snapback]

du kan ikke tenke sånn. Du skal kaste den

7026911[/snapback]

Tenke sånn? Hva da? Hva jeg kunne ha fått? Hadde nok ikke kastet den hvis blinda var 10/20 men når vi snakker om 800/1600, kaster jeg den glatt.

--

Hva skjer når man tar Sit Out i en turnering, evnt Leave?

Endret av Zande
Lenke til kommentar
Fikk forleden en 6h7h på hånda og kasta meg siden blinda var sinnsyk høye. Floppen viste 3h4h5h ...ja, jeg banna!

7025769[/snapback]

7026911[/snapback]

Tenke sånn? Hva da? Hva jeg kunne ha fått? Hadde nok ikke kastet den hvis blinda var 10/20 men når vi snakker om 800/1600, kaster jeg den glatt.

--

Hva skjer når man tar Sit Out i en turnering, evnt Leave?

7027553[/snapback]

Hva var stacken din på?

Lenke til kommentar

7025769[/snapback]

7026911[/snapback]

7027553[/snapback]

ja du kan ikke tenke hva du kunne fått, hvis caller med 67 hver gang vil du tape penger i lengden

Lenke til kommentar

@deleder,

husker ikke helt men det er jo uansett ikke verdt å Call'e den når du kunne banne bein på at det ble en raise, evnt. all-inn'er..

@Pinglebolla,

Ser ikke problemet å tenke på hva du kunne ha fått så lenge man tar de riktige avgjørelsene i utgangspunktet :)

Endret av Zande
Lenke til kommentar

Det kan jo være smart å spille slike hender som suited connectors og lave par hvis man kan få se floppen relativt billig og få godt igjen hvis man treffer.

Men hvis man må inn med 1/3 av stacken for å se flop er det selvfølgelig ikke vits.

Hvis du tar sit out i ei turnering vil du poste blinder og anter, men hver gang det er din tur vil du kaste deg. Du vil altså ikke putte noen chips i potten medmindre du må.

Lenke til kommentar
Hvis du tar sit out i ei turnering vil du poste blinder og anter, men hver gang det er din tur vil du kaste deg. Du vil altså ikke putte noen chips i potten medmindre du må.

7027939[/snapback]

Ok, blir man borte fra bordet da eller vil det stå "Away" på deg? Hvis du spiller i en 30mannsturnering med 3T, kan man bytte bord?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...