Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den første med 97 er jo ikke bad beat da..

6981483[/snapback]

Vel, er jo rimelig surt iallefall at han dro i land huset på turn. det eneste som slo meg var AA og A9.

6981496[/snapback]

Fikk ikke med meg at det var en 7 på flop. Er vel et ganske bad beat da

Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle poste dagens godhånd;) rimelig fornøyd når turn'en kom. :)Hånd

6980117[/snapback]

Du er stolt over hvordan du spilte den hånda? :D jeg hadde skjemst hadde jeg vært deg, no offence. Du spilte den dårlig og traff din 2-outer på turn. GH, sir! Next hand, please.

6980769[/snapback]

Ja jeg var utrolig heldig på turn men hva skulle jeg spilt annerledes? betta hardt preflop med AA så ingen hadde vært med?

Lenke til kommentar

Spiller ingen rolle om ingen hadde vært med. Du skal gi et bud folk kan syne, ellers så risker du bare å bli fiska ut på samme måte som du greide å lure deg til en seier i det tilfellet der. Dere spilte begge hendene deres helt feil, og flakset på hver deres måte i et isolert tilfelle.

Du vil ha penger, og du kan ikke regne med at motstanderen treffer trips på flop for å skulle presse ut noe. Syner de deg ikke preflop så har du i hvert fall ikke tapt noe.

Lenke til kommentar
Spiller ingen rolle om ingen hadde vært med. Du skal gi et bud folk kan syne, ellers så risker du bare å bli fiska ut på samme måte som du greide å lure deg til en seier i det tilfellet der. Dere spilte begge hendene deres helt feil, og flakset på hver deres måte i et isolert tilfelle.

Du vil ha penger, og du kan ikke regne med at motstanderen treffer trips på flop for å skulle presse ut noe. Syner de deg ikke preflop så har du i hvert fall ikke tapt noe.

6982464[/snapback]

Du tjener nok mer penger på å "lure" folk med til flop'en for så å loppe de der. Kjipt å hele tiden tjene blinds når ingen blir med når du treffer noe.

Lenke til kommentar

Får du et syn preflop vet du at du sannsynligvis står opp mot en med en hånd som ikke er helt på trynet, og som du ergo står bedre opp mot. (høye pocketpar, AKs osv.) Gjør du det billig, øker du bare sjansene for at idioter med rags treffer noe absurd og fisker deg ut.

Lenke til kommentar

Det er vel sånn at enten vinner man en liten pot, eller så taper man en stor en med AA eller KK.

I dette tilfellet så jo det nesten ut til å stemme. Et raise preflop ville ha gitt en liten pot, uten raise ville en stor pot ha blitt tapt hadde ikke esset kommet på turn.

Men det handler jo litt om ditt image i sånne situasjoner da, har du raiset konstant i LB og virkerlig vært ute der i blindekriger vil jo en raise være det absolutt rette.

Men hvis man ikke har gjort det kan jo en limp være smart, men da må man altså klare å legge AA hvis man tror man er bak.

Lenke til kommentar
Hvor spiller dere? Vurderer å sett inn $50 på FullTilt for 100% bonus...

6985434[/snapback]

Du må finne deg en plass du liker og spille. Prøv Full Tilt, bet24, pokerstars, partypoker, nordicbet osv osv. Helt til du finner en du liker :)

6985625[/snapback]

Har spilt på Party, satte inn $50 på FullTilt nå... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...