Billy Bob Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Fordi turboturneringer er som å trekke et lodd, iallfall etter min mening. En kan sikkert bli dyktig på slike turneringer, men vil påstå at mye er flaks. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Egentlig så var den en liten spøk, siden det var en som nevnte her at det var for dårlig å spille tournament med bare 10 folk. Turbo er litt mer gambling, men om man har gutts og baller når blindsa blir høye, så kan man bli rik Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Er mange strategier til disse turbo sngs, ja, det stemmer. Dmmikkel, som spiller high stakes sngs har laget et par artikler om sng bla. "theory of push" og "early play in SNGs. Spiller kun turbo SNGs selv. Spiller på en pokerklient som har god blindestruktur da, som Pokerstars feks. .Turbo på prima nettverket er ikke så bra blindestrukturen er litt "vill". Lenke til kommentar
Dr_Ost Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Er mange strategier til disse turbo sngs, ja, det stemmer. Dmmikkel, som spiller high stakes sngs har laget et par artikler om sng bla. "theory of push" og "early play in SNGs.6961027[/snapback] Kan man finne disse noe sted da? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Hvor i Oslo har man kvalitetsplastkort? Daniel Noen som vet? 6915354[/snapback] Jeg endte opp med å besille fra Internett. Nærmere bestemt Diamond Lex-stokken herfra: http://www.pokerbutikk.no/tillbehor.asp Var litt i tvil - stod mellom Compag Bridge Size og den, men er foreløpig relativt fornøyd. Tror forøvrig at det er en butikk i Parkveien som fører en del slikt. Daniel Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Si meg: når man spiller i turneringer, ser folka på korta sine i tur og orden slik det fremstår på TV-sendte turneringer? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Ja. Å se på kortene sine tidlig er en dårlig ting. En grunn er at hvis dealeren stokker feil så må man stokke på nytt hvis noen har sett på dem. En annen grunn er at man kan røpe tells tidlig hvis man er urutinert eller har dårlig kroppskontroll. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 (endret) ok. Altså, man skal etter tur og orden se på korta fra lilleblind til dealerbutton? Endret 29. september 2006 av Zande Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Fra UTG til big blind - ja. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Deltok i en $5 turbo SnG med 20 deltagere nå nettopp.. Endte på førsteplass: Spilte kun på blinda (hvis ikke noen særdeles gode kort) i begynnelsen for å få ut de aggressive spillerene først. Opptil 10 gikk ut før jeg begynte selv å spille litt aggressive og satset mer. Måtte det siden blinda gikk fort opp. Vant litt mer, hold meg lenge på 6000 chipgrensa. Får gode kort sammen med noen andre, jeg taper 50% og havner på 3000 chipgrensa lenge. Spiller igjen på blinda en stund for kun å spille på gode kort. Etter litt, gikk flere og flere ut og vips, ligger på fjerdeplass (garantert minstesum). Igjen, spiller på blinda siden det var noen store stacks rundt på bordet. Etter hvert, spiller de hverandre ut og jeg sitter på andreplass med 2000 chips mens han andre hadde 28000. Kjempet meg igjennom som faen, til slutt fikk jeg overtaket, gikk all-inn flere ganger og vips! Første plass.. Herlig følelse! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Godt godt Noen som vet om noen sider med gratis startsum eller noe for øyeblikket, gjerne uten lureri? Har tatt ut alt av cash på nettet og har en lang natt foran meg Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Er mange strategier til disse turbo sngs, ja, det stemmer. Dmmikkel, som spiller high stakes sngs har laget et par artikler om sng bla. "theory of push" og "early play in SNGs.6961027[/snapback] Kan man finne disse noe sted da? 6963300[/snapback] Ligger noen artikler på pokergoo.com og dmmikkels hjemmeside, www.dmmikkel.com. Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Godt godt Noen som vet om noen sider med gratis startsum eller noe for øyeblikket, gjerne uten lureri? Har tatt ut alt av cash på nettet og har en lang natt foran meg 6968010[/snapback] Går du tilbake noen sider står det flere innlegg om steder du får penger uten å sette inn. Bla på Partypoker, VC poker, RoyalVegas poker. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) noen som kan gi kort forklaring på den monster free-roll turneringen til partypoker? lurer på å kanskje registrere meg håper det går ann å spille litt uten satsing av penger på partypoker også. har aldri spilt nettpoker før, så hadde vært greit å starte uten å tape masse penger Endret 30. september 2006 av Spazz Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Tenkte jeg skulle poste dagens godhånd;) rimelig fornøyd når turn'en kom. Hånd Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Tenkte jeg skulle poste dagens godhånd;) rimelig fornøyd når turn'en kom. Hånd 6980117[/snapback] Heldig der ja Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Tenkte jeg skulle poste dagens godhånd;) rimelig fornøyd når turn'en kom. Hånd 6980117[/snapback] Du er stolt over hvordan du spilte den hånda? jeg hadde skjemst hadde jeg vært deg, no offence. Du spilte den dårlig og traff din 2-outer på turn. GH, sir! Next hand, please. Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Her har vi dagens godhånd ^^ http://www.pokerhand.org/?536285 EDIT:Ikke så verst denne heller: http://www.pokerhand.org/?536316 Endret 1. oktober 2006 av MrSifter Lenke til kommentar
deleder Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 2 sure bad-beats i 100kroners live turnering: 97 flop 9-9-7 turn A river 2, betting og stuff og til slutt all in, da han viser A9 :\ Andre hånda var i headsup. Jeg har jacks, han prøvde å bløffe da esset kom på turn, jeg calla med engang. Han viser KQ og guller og treffer kongen på river. Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Den første med 97 er jo ikke bad beat da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå