Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er mange strategier til disse turbo sngs, ja, det stemmer. Dmmikkel, som spiller high stakes sngs har laget et par artikler om sng bla. "theory of push" og "early play in SNGs. Spiller kun turbo SNGs selv. Spiller på en pokerklient som har god blindestruktur da, som Pokerstars feks. .Turbo på prima nettverket er ikke så bra blindestrukturen er litt "vill".

Lenke til kommentar
Hvor i Oslo har man kvalitetsplastkort?

Daniel :)

Noen som vet?

6915354[/snapback]

Jeg endte opp med å besille fra Internett. Nærmere bestemt Diamond Lex-stokken herfra: http://www.pokerbutikk.no/tillbehor.asp

Var litt i tvil - stod mellom Compag Bridge Size og den, men er foreløpig relativt fornøyd.

Tror forøvrig at det er en butikk i Parkveien som fører en del slikt.

Daniel :)

Lenke til kommentar

Deltok i en $5 turbo SnG med 20 deltagere nå nettopp..

Endte på førsteplass:

Spilte kun på blinda (hvis ikke noen særdeles gode kort) i begynnelsen for å få ut de aggressive spillerene først. Opptil 10 gikk ut før jeg begynte selv å spille litt aggressive og satset mer. Måtte det siden blinda gikk fort opp. Vant litt mer, hold meg lenge på 6000 chipgrensa. Får gode kort sammen med noen andre, jeg taper 50% og havner på 3000 chipgrensa lenge. Spiller igjen på blinda en stund for kun å spille på gode kort. Etter litt, gikk flere og flere ut og vips, ligger på fjerdeplass (garantert minstesum). Igjen, spiller på blinda siden det var noen store stacks rundt på bordet. Etter hvert, spiller de hverandre ut og jeg sitter på andreplass med 2000 chips mens han andre hadde 28000. Kjempet meg igjennom som faen, til slutt fikk jeg overtaket, gikk all-inn flere ganger og vips! Første plass..

Herlig følelse!

Lenke til kommentar
Er mange strategier til disse turbo sngs, ja, det stemmer. Dmmikkel, som spiller high stakes sngs har laget et par artikler om sng bla. "theory of push" og "early play in SNGs.

6961027[/snapback]

Kan man finne disse noe sted da?

6963300[/snapback]

Ligger noen artikler på pokergoo.com og dmmikkels hjemmeside, www.dmmikkel.com.

Lenke til kommentar
Godt godt :)

Noen som vet om noen sider med gratis startsum eller noe for øyeblikket, gjerne uten lureri? Har tatt ut alt av cash på nettet og har en lang natt foran meg :)

6968010[/snapback]

Går du tilbake noen sider står det flere innlegg om steder du får penger uten å sette inn. Bla på Partypoker, VC poker, RoyalVegas poker. :)

Lenke til kommentar

noen som kan gi kort forklaring på den monster free-roll turneringen til partypoker? lurer på å kanskje registrere meg :hmm:

håper det går ann å spille litt uten satsing av penger på partypoker også. har aldri spilt nettpoker før, så hadde vært greit å starte uten å tape masse penger :roll:

Endret av Spazz
Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle poste dagens godhånd;) rimelig fornøyd når turn'en kom. :)Hånd

6980117[/snapback]

Du er stolt over hvordan du spilte den hånda? :D jeg hadde skjemst hadde jeg vært deg, no offence. Du spilte den dårlig og traff din 2-outer på turn. GH, sir! Next hand, please.

Lenke til kommentar

2 sure bad-beats i 100kroners live turnering:

97 flop 9-9-7 turn A river 2, betting og stuff og til slutt all in, da han viser A9 :\

Andre hånda var i headsup. Jeg har jacks, han prøvde å bløffe da esset kom på turn, jeg calla med engang. Han viser KQ og guller og treffer kongen på river.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...