Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg og gjengen har bynt å spille litt poker. Texas Hold'Em er det det går i. Vi spiller ikke for penger men alle chipper inn i en pengepott vinneren får til slutt slik at vi skal få litt motivasjon.

Vi deler ut alle chips i pokersettet og spiller til alle untatt vinneren har mistet alle sine chips. Veldig moro!

Lenke til kommentar
Jeg kjører gjerne cashgame 1/2 dollar heads up med deg, bare send pm.

6915377[/snapback]

Danielj møtte aldri opp til avtalt tid og har ikke svart på PM, selv om jeg ser at han er pålogget. Dere kan få trekke deres egne konklusjoner ut ifra dette.

(A: Danielj er en ljugende kujon, B: om Danielj hadde hatt klumpfot, ville han hevdet at det var en skade fra Koreakrigen.)

Endret av onkeljubalong
Lenke til kommentar
Alt annet enn at Danielj ikke holder ord er fullstendig uinteressant i denne saken.

6929775[/snapback]

Gir opp deg jeg. Du viser at du har total mangel på intelligens, jeg har svart deg høflig på pm mange ganger og hva gjør du? Poster her at jeg ikke møter opp til en avtalt pokermatch? Det er som om jeg skulle poste at naboklubben ikke møtte opp til en fotballkamp på fifa.com, du er jo rett og slett helt idiot i hodet.

Ingen på dette forumet bryr seg 0.01% om at jeg prioriterer VM fremfor å sitte på pcen og spille meningsløs poker mot en person med total mangel på det meste av normal folkeskikk og intelligens. Jeg gir langt f om du og arrogansen din knuser meg i poker, jeg har ikke dedikert livet mitt til det og poster meningsløse innlegg i "pokertråden" på diskusjon.no om at en random person ikke møtte opp til en privat avtalt heads up.

Gå tilbake til hullet ditt.

Lenke til kommentar
Gir opp deg jeg. Du viser at du har total mangel på intelligens, jeg har svart deg høflig på pm mange ganger og hva gjør du? Poster her at jeg ikke møter opp til en avtalt pokermatch? Det er som om jeg skulle poste at naboklubben ikke møtte opp til en fotballkamp på fifa.com, du er jo rett og slett helt idiot i hodet.

Ingen på dette forumet bryr seg 0.01% om at jeg prioriterer VM fremfor å sitte på pcen og spille meningsløs poker mot en person med total mangel på det meste av normal folkeskikk og intelligens. Jeg gir langt f om du og arrogansen din knuser meg i poker, jeg har ikke dedikert livet mitt til det og poster meningsløse innlegg i "pokertråden" på diskusjon.no om at en random person ikke møtte opp til en privat avtalt heads up.

Gå tilbake til hullet ditt.

6929818[/snapback]

Hva faen snakker du om mangel på folkeskikk? Vet du hva pokerspillere synes om kujoner som deg, som avtaler en sesjon med heads-up men som ikke møter opp uten ett ord? Hadde dette vært ville vesten hadde du hatt seks kulehull i deg nå, det er helt sikkert.

Herlige bortforklaringer og forsøk på fornærmelser, forresten. Ikke vet jeg hva som satte deg av på denne måten, det må bli at du ble konfrontert med din egen ynkelighet. En pokerspiller som ikke holder sitt ord bør for all del varsles om på det stedet pokerspilleren frekventerer, så andre ærlige mennesker slipper å kaste bort tid på deg. Fordi jeg brukte fem minutter på dette så har jeg ikke noe liv? Ja, nemlig, for jeg kunne jo mye heller sett på en idiotsport på TV. Idiot.

Forøvrig spiller jeg noen få timer poker i uka og skulle ønske at det hadde blitt mer. Jeg skulle ønske jeg hadde dedikert livet mitt til det, så jeg kunne tjent gode penger.

Jeg har ikke beveget meg over NL50, men skjønte at du var full av skit når du utfordret meg til NL200. Dette ble bekreftet da jeg for noen minutter siden fikk en PM om at du ikke kunne spille meg fordi du tapte hele 90 dollar. Til informasjon så skjer ofte svinger opptil 800 dollar i NL200 heads up.

Lenke til kommentar
Deltok nettopp i en $5 buyinn turnering siden det var første gang jeg spilte med penger og jeg kom på førsteplass smile.gif Vant $25 ..

6932118[/snapback]

Gratulerer, hva skal du bruke pengene på? :)

Er ofte slik første gangen ja, en kompis av meg begynte å spille nettpoker på fredag og han vant sin første $5 sng og vant $25, just like you.

May the flop be with you, Zande. Gl videre i nettpoker-jungelen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...