Gå til innhold

Hvor mange kommer på K-LAN 9-11 aug.?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor mange kommer på K-LAN 9-11 aug.???(kl.15.00startdato>15.00endedato) LAN`et foregår i Näröyhallen i Näröy kommune(Nord-Tröndelag)..hvis du er inntrisert kan du melde deg på, på www.Neptic-Lan.tk....!!!! KOM, KOM, KOM!!!! Blir compo i BF2, CS:S, WC3, m.m.

wOOt!

Hvilket land er du fra? På forumet så er det vel kun lov til å skrive Norsk, nynorsk, engelsk, samisk, og en smule arabisk. Det du skriver har ikke opphav i noen av de språkene jeg oppgir.

 

Noen spm fra meg:

Hva er compo?

Må man ha PC på lanet? Eller kan man komme med spillkonsoller?

Aldersgrense?

Endret av Tøbbi
Lenke til kommentar

Selv om du er i Finland så klarer du nok å liksom skrive en troverdig norsk, som er lesbar for alle på forumet. Er ikke tastene på tastaturet det er noe feil med, er heller deg og din norskforståelse. Bor du i Finalnd eller? Hvis dette er tilfellet så skal du få min fulle sympati, men en person fra Finland bør kanskje heller skrive på engelsk da. Men nok om det, svarer du på spørsmålene mine?

Lenke til kommentar
Både PC og spillkonsoller

Hvordan blir det med priser? Hvis jeg liksom kommer med både PC og min dyrebare PS3?

Du betaler 150,- for å komme inn. 60,- For spille konsoll

Må folk som bare sitter sammen med meg og ser på at jeg spiller betale 150?

Altså, det koster 150kr å komme inn i hallen?

Lenke til kommentar
Både PC og spillkonsoller

Hvordan blir det med priser? Hvis jeg liksom kommer med både PC og min dyrebare PS3?

Du betaler 150,- for å komme inn. 60,- For spille konsoll

Må folk som bare sitter sammen med meg og ser på at jeg spiller betale 150?

Altså, det koster 150kr å komme inn i hallen?

Der tar du skammelig feil Tøbbi. Det koster 150,- for å komme med pc.

og 50,- med spillekonsol f.eks din dyrebare ps3.

Lenke til kommentar

Tar jeg feil? Har ikke påstått noe jeg. Stilte bare spørsmål for å få ting til å falle på plass ang inngangspris.

 

Vel, dine svar ga meg ikke så mye. Folk som bare kommer for å se på, må de betale noe? HDet koster 150 å komme med PC, kan jeg da komme med så mange pcer jeg vil så lenge jeg slenger 150kr på bordet? Har tre pcer som kan brukes, så jeg lurer litt på dette.

Lenke til kommentar
Tar jeg feil? Har ikke påstått noe jeg. Stilte bare spørsmål for å få ting til å falle på plass ang inngangspris.

 

Vel, dine svar ga meg ikke så mye. Folk som bare kommer for å se på, må de betale noe? HDet koster 150 å komme med PC, kan jeg da komme med så mange pcer jeg vil så lenge jeg slenger 150kr på bordet? Har tre pcer som kan brukes, så jeg lurer litt på dette.

Du var litt vanskelig i dag Tøbbi, har du ståttopp på feil side av senga?

 

Hvis du kommer på lan med 1 pc betaler du 150,- kommer du med 2 pc`ern betaler du 300,- kommer du med 3 pc`er betaler du 450,-, kommer du med 3 pc`er og 1 spillekonsol (din dyrebare ps3) betaler du 500,- Du betaler ikke noe for internett!!

 

Alle som vil komme å se på får det, men vi anbefaler at de kommer med sin spillekonsol eller sin pc, det er mye morsommere det enn å gå å se på at andre spiller.

Lenke til kommentar

Grunna store mengder med useriøse innlegg i denne tråden, så velger eg å stenge den. Trådstarter får lage ein ny tråd, der han godt kan ta med svar på spørsmål som er stilte her (pris, aldersgrense ol.).

 

Og har dykk ikkje noko konstruktivt å bidra med, så la vere å post.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...