Wave Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) hare reformatert. blir ikke kvitt sasser, shutdown etter 60 sekunder. inge fix å finne, da jeg ikke har noen sp's enda. har stoppet den før ved hjelp av noen kommandoer slik at jeg får oppdatert win, men nå funker det ikke. håper noen kan hjelpe nå stenger den igjen... Endret 27. juli 2005 av Wave Lenke til kommentar
pipp Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) http://www.itc.virginia.edu/central/displa...3&nav=OS&osID=8 Endret 27. juli 2005 av pipp Lenke til kommentar
BKB Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 kan jo bare ta start-kjør- skrive "shutdown /a" så går den boksen vekk Lenke til kommentar
Wave Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 kan jo bare ta start-kjør- skrive "shutdown /a" så går den boksen vekk prøvd det self funker ikke Lenke til kommentar
Wave Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) får denne først: "lsass.exe has generated errors and will be closed by windows" prøvd en symantec removal, men den fant ikke noe... fortsatt samme problem. linken til pipp funket ikke, proxy error eller noe Endret 27. juli 2005 av Wave Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Her er noen tips som ble satt sammen for lenge siden når alle hadde denne typen problemer : http://forum.hardware.no/index.php?showtop...=blaster+sasser PS! Det er shutdown -a du må bruke.. Lenke til kommentar
Wave Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 Her er noen tips som ble satt sammen for lenge siden når alle hadde denne typen problemer : http://forum.hardware.no/index.php?showtop...=blaster+sasser PS! Det er shutdown -a du må bruke.. shutdown -a funker heller ikke... jeg har opplevd alt detter før.... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 STORE BOKSTAVER LIKER VI IKKE HER PÅ FORUMET, OG SPESIELT IKKE I EMNETITLENE. FIKS DETTE, ELLERS STENGES TRÅDEN. Lenke til kommentar
Plukk Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) STORE BOKSTAVER LIKER VI IKKE HER PÅ FORUMET, OG SPESIELT IKKE I EMNETITLENE. FIKS DETTE, ELLERS STENGES TRÅDEN. Du glemte brudd/omgåing på/av tre ords regelen også... Endret 27. juli 2005 av Plukk Lenke til kommentar
Wave Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) STORE BOKSTAVER LIKER VI IKKE HER PÅ FORUMET, OG SPESIELT IKKE I EMNETITLENE. FIKS DETTE, ELLERS STENGES TRÅDEN. greit det.. men hadde håpet på litt forståelse siden jeg bare rekker innom noen minutter av gangen. har som sagt hatt dette problemet før, og alltid fått fikset det. Men ikke nå. Har prøvd tipsene på MS sine sider (cmd, kommandoer), shutdown, symantec's removal... ingen løsning. Har reformatert, fikset problemet, og så kjørt update mange ganger før. Løsningen må nok kanskje bli og skaffe en sp4 og alndre oppdateringer på cd... XP vil jeg ikke ha. hvis ingen kan hjelpe?? mulig det er en annen variant av ormen de vanlige metodene ikke biter på? Endret 27. juli 2005 av Wave Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) Hm, så et script i går men jeg finner ikke det igjen. Det skulle ta rotten på Sasser, du kan jo prøve å starte opp maskinen ved hjelp av en linux cd, for så å overføre den dataen du trenger til en annen maskin / ekstern hd. etter det så sletter du hd fulstendig, og så instalere du win igjen. Eller se om du kan slette viruset fra linux. Mener ikke å stø salt på såret men jeg fant nettop en litt morsom ting anågende dette http://www.geekculture.com/joyoftech/joyimages/652.gif hehe holt på å le meg til døde. Men det er dessverre ikks så mye å gjøre med det. Endret 27. juli 2005 av Macfan Lenke til kommentar
Wave Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 Hm, så et script i går men jeg finner ikke det igjen. Det skulle ta rotten på Sasser, du kan jo prøve å starte opp maskinen ved hjelp av en linux cd, for så å overføre den dataen du trenger til en annen maskin / ekstern hd. etter det så sletter du hd fulstendig, og så instalere du win igjen. Eller se om du kan slette viruset fra linux. Mener ikke å stø salt på såret men jeg fant nettop en litt morsom ting anågende dette http://www.geekculture.com/joyoftech/joyimages/652.gif hehe holt på å le meg til døde. Men det er dessverre ikks så mye å gjøre med det. morsomt Hadde jeg kunnet gjøre/kjøpe/"låne"/spille osv osv osv alt jeg gjør med win med mac, hadde jeg byttet. Men det kan jeg jo ikke, ikke sant? Lenke til kommentar
hamort Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Se om du finner noe her. link Lenke til kommentar
agvg Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 hare reformatert. blir ikke kvitt sasser, shutdown etter 60 sekunder. inge fix å finne, da jeg ikke har noen sp's enda. har stoppet den før ved hjelp av noen kommandoer slik at jeg får oppdatert win, men nå funker det ikke. håper noen kan hjelpe nå stenger den igjen... Du må laste ned og innstallere en brannmur og ha denne på en cd, denne innstallerer du _før_ du går online med din nyinnstalllerte maskin. tar bare noen sekunder og få infeksjon av disse med en usikret og uoppdatert maskin, tror jeg flytter denne til en mer passende gruppe. Lenke til kommentar
Wave Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 hare reformatert. blir ikke kvitt sasser, shutdown etter 60 sekunder. inge fix å finne, da jeg ikke har noen sp's enda. har stoppet den før ved hjelp av noen kommandoer slik at jeg får oppdatert win, men nå funker det ikke. håper noen kan hjelpe nå stenger den igjen... Du må laste ned og innstallere en brannmur og ha denne på en cd, denne innstallerer du _før_ du går online med din nyinnstalllerte maskin. tar bare noen sekunder og få infeksjon av disse med en usikret og uoppdatert maskin, tror jeg flytter denne til en mer passende gruppe. Brannmur ble løsningen. Kjørte safemode med nettverk, og fikk lastet ned en firewall som holdt skiten på avstand til jeg fikk oppdatert alt, og innstallert antivirus. Alt funker bedre enn noensinne nå. Bruker Sygate Firewall, gratisversjonen. Er denne egentlig noe tess? Jeg laster ned i samme hastighet som før med bittorent f.eks, og ikke opplevd noe krøll som jeg ser en del sliter med med brannmur. Ikke gjort noen justeringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå