Dr3as Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 neeeei hehe, har nok det skal du se.. den stopper opp med no merkelig som machine_check_error eller no slikt.. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Ser ikke noe grunn i å angripe en betaversjon som skal testes av et lukket publikum, det er kanskje ikke så utrolig mange forbedringer for den allmenne bruker, men det er alltid noe nytt og fint som sparer administratorer for en del jobb samt idiotbrukere. Likevel ser jeg fremt til RC-kandidater istedet for å bry meg altfor mye om betaversjonen selv om det er interessant å følge med. Sikkerhetshull forekommer alltid i betaprodukter, et program skal jo testes for slike ting samt stabilitet av alle funksjoner. Et betaprodukt er et betaprodukt, det er ikke en ferdig versjon der MS sier: "hei, last ned denne og lek deg", de har en større mening med dette og det vet de som laster ned betaversjonen lovlig. OEM versjon av Windows for hjemmebrukere fåes til rundt 1300.- og en mus til 25.-, dermed syns jeg at 3000.- er litt vel mye, ikke sant Tordenflesk? Det er enkelt å kritisere, men vil tro at Vistas funksjoner og nyheter vil komme etter hvert og dermed vil det skinne et lite lys som sier til deg hva Vista har å by på (tenker ikke på gud, er ateist). Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Jeg ser nå at den neste betaversjonen av Vista skal komme i Oktober, bare 2-3 måneder til. Jeg har som tidligere skrevet, formater hele harddisken og installert XP helt på nytt. Jeg har nå fått høre at de fleste programmer faktisk fungerer under Beta 1, så derfor har jeg bestemt meg for at i stedet for å installere alt på nytt i Windows XP, og om 3 måneder bestemme meg for å prøve Beta 2, så installerer jeg Beta 1 nå, og bare oppgraderer til 1 til 2 når den nye kommer, uten å måtte formatere noe som helst. Lenke til kommentar
Anonym123456789 Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Jeg fikk faktisk litt lyst på Vista nå, jeg. Windows XP64 er liksom ikke perfekt å kjøpe dyrt nå, når det i tillegg er problemer med drivere og sånt. Må jeg ha XP pro for å bruke en X2-prosessor? Jeg synes å ha hørt noe sånt. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 For å dra nytte av en X2 CPU må du ha et operativsystem som kan håndtere to CPUer, det betyr Linux, eller Windows basert på NT-kjernen (NT 4.0 og utover). Windows 2000 og XP vil dra nytte av X2 uten problem, selv XP Home har support for 2 CPUer. Windows Professional x64 er kanskje verdt å kjøpe, men hvis du skal kjøpe Vista til neste år er det like greit å vente og heller bruke penger på det. Mangel på drivere er noe som var i begynnelsen og er ikke et relevant problem for tiden. Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Noen som vet systemkravene for Windows Vista? Lenke til kommentar
roac Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 I all vide verden, den mest aktive tråden om Windows vista stenges, er det mulig... Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Jeg ser ikke noen grunn til at den andre skulle bli stengt, at det ble lagd en uoffisiell tråd uten bakgrunn til Programmer.no fire dager før denne ble laget så har jeg problemer med å forstå begrunnelsen til el-asso. Men jeg kan forstå det delvis på den måten at mange bitchet om at tråden var uvesentlig og bortkastet, men hvis de ikke hadde noe konstruktivt å komme med kunne de heller gjort oss/dere en tjeneste og holdt kjeft. Håper Feh kommer med en oppdatering til oss likevel på denne tråden eller en annen ved tanke på Vista. Endret 3. august 2005 av Basus Lenke til kommentar
dalai Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hvilken build er den nye windows vista beta 1 versjonen? Lurer pa om jeg har riktig. Jeg har build 5048 Lenke til kommentar
roac Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hvilken build er den nye windows vista beta 1 versjonen? Lurer pa om jeg har riktig. Jeg har build 5048 Det er Longhorn. Vista beta en har vel build nummer 5112. Lenke til kommentar
dalai Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 darn diddely do! da har jeg en gamlere versjon jeg da? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 darn diddely do! da har jeg en gamlere versjon jeg da? Tallet 5112 kommer etter 5048. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Har noen tips om hvor jeg kan skaffe Vista? Lenke til kommentar
roac Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Har noen tips om hvor jeg kan skaffe Vista? Du kan tegne et abonnement på MSDN. Lenke til kommentar
dalai Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 koster det penger a tegne abo pa MSDN? Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Ja, det koster veldig mye i tillegg og det er bare vits om du er en utvikler. MSDN = Microsoft Developer Network. Lenke til kommentar
roac Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 TechNet er også et alternativ, men dette koster også en del penger. Jeg tror det kan bli vanskelig å få seg tegnet opp på beta-programmet til Windows Vista nå, så etter det jeg vet er det bare MSDN og TechNet som er et alternativ for å teste ut Vista pr i dag. Lenke til kommentar
dalai Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 jeg er utvikler. men koster det penger gidder jeg ikke... Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Det finnes ikke ulovelige steder da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå