abene Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Windows Vista Beta 1 er klar Microsoft har i dag endelig sluppet den første betaversjonen av Windows Vista. Her finner du pressemeldingen og de første skjembildene. Les artikkelen her Lenke til kommentar
eivindhg Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Yahoo Like ikke interfacet så veldig, men det blir vel forandret med tiden. Ellers skulle jeg gjerne sett skjermbilder av litt flere ting... Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) Er det mulig å kjøpe denne beta versjonen? Eller er jeg helt på jordet nå? Og om dette er mulig.. Kan man da få en ny cd fra MS når neste versjon kommer til neste år, slik at man slipper å eventuelt brenne egne versjoner slik man gjør for å få med feks SP2 på XP cden? Ser jo ganske bra ut.. Men selv går jeg nok til innkjøp av en iBook nå snart! OS X Endret 27. juli 2005 av LaStrada Lenke til kommentar
ttt Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Er det mulig å kjøpe denne beta versjonen? Eller er jeg helt på jordet nå? Nei, du kan ikkje kjøpe den. (Kan hende at det er nokon som selger den, men det er i så tilfelle ulovleg). Denne betaen er for utvalgte betatestarar. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Skal den ikke komme ut offisielt den 3 august! Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Nei, datoen ble endret i siste liten. Nå, som jeg antok, ligger den ute for nedlasting overalt Men jeg tror jeg oppretter en egen partisjon så jeg kan prøve det, så ødelegger jeg ikke alt. Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Nei, datoen ble endret i siste liten. Nå, som jeg antok, ligger den ute for nedlasting overalt Men jeg tror jeg oppretter en egen partisjon så jeg kan prøve det, så ødelegger jeg ikke alt. Regner med at du er en av disse betatesterne, siden du har tilgang til det? Har lyst til å prøve det jeg også, og det skal jeg nok få til... en gang Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Regner med at du er en av disse betatesterne, siden du har tilgang til det? Det vet vi alle at han ikke er, og so what? For lang signatur Thompzen Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Jeg er... Windows sin.... hva skal man si...nah....jeg laster ned ulovlig via bittorrent Ja, skal fikse den nå Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Damn, jeg finner den ikke på bittorrent... Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Damn, jeg finner den ikke på bittorrent... Du får gjøre som meg, sende Thompzen en PM. Endret 28. juli 2005 av Tordenflesk Lenke til kommentar
deleder Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 LOL Hva med å laste den ned fra ftp isteden? :> Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 vista er det nye navnet på gamle longhorn?? uansett så er det på tide å kjøpe ny pc når den kommer. venter til da. får ikke spilt bf2 før det. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 LOL Hva med å laste den ned fra ftp isteden? :> Så var det det å vite adresssa til den fantastiske FTP'n du prater om da Lenke til kommentar
miCro Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Det står "ANTI-LongHorn" i signaturen din, men du virker veldig gira på å få prøvd beta utgaven av Vista? Det rimer ikke helt. Lenke til kommentar
St. Anders Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 har også lyst til og teste Windows Vista beta, er den noen som har en adresse der en kan laste den ned? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 har også lyst til og teste Windows Vista beta, er den noen som har en adresse der en kan laste den ned? Ja, jeg har en adresse og kjører Beta1 nå Har fått den på lovlig vis, så adresse kan jeg ikke hjelpe deg med. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Windows Vista holder fortsatt på å laste ned... Men jeg har i det minste lasta ned IE 7, som jeg prøver nå. Er ikke noen fan av IE, og er stolt bruker av Firefox, men denne versjonen var faktisk litt mer brukervennlig. Likte at den støtter tabs. Lenke til kommentar
eivindhg Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Hmm, lett å få tak i dette da, finnes over alt allerede. Orker ikke å laste det ned uansett, gidder ikke installere noe nytt OS før Final VS. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Er Vista Beta 1 tilgjengelig lovlig, eller er det kun mulig å få tak i som piratkopi? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå