EnerGie Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Har i dag en 160GB maxtor disk som jeg har Windows på, denne bråker helt sinnsykt, så vil derfor bytte den ut. Synes også den er for stor til system-disk, vil heller ha en 40-80GB, så vil bare ha den gamle som lagringsdisk. Men så til spørsmålet mitt, er det teknisk mulig å "kopiere" operativsystemet med alt fra den disken jeg har nå til den nye jeg får? Eller vil jeg få problemer da? Er no dritt å måtte innstallere alle programmene på nytt På forhånd takk! Lenke til kommentar
pichashu Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 files and settings transfer wizard i XP skal vel funke. ellers så må du bruke ghost eller lignende klonings program Lenke til kommentar
EnerGie Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 Noen som kan forklare meg eksakt hvordan man gjør dette? Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Er vel bare å bruke Ghost å klone partisjonen, med mindre du har veldig mye mer enn bare OS på den disken da.. Mener det skal gå fint å få klonen inn på en mindre disk, har ihvertfall klart det selv Lenke til kommentar
EnerGie Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 Er Ghost et program? Hvordan får jeg tak i dette? Lenke til kommentar
Mr_Jonez Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) http://www.symantec.com/sabu/ghost/ghost_personal/ evt: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=5048 Endret 27. juli 2005 av Mr_Jonez Lenke til kommentar
EnerGie Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 Ingen andre måter å gjøre dette på? Gidder jo liksom ikke å betale for et slikt program! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Går vel an å få tak i en trial...? Uansett finnes det en god del alternativer. Sjekk diverse download.com-lignende sider. Lenke til kommentar
petterg Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Knoppix kommer med både partimage og diverse andre kloningsprogrammer. Versjon 3.9 funker bra på NTFS også. Lenke til kommentar
EnerGie Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 Jeg er ganske grønn på dette området ser du. Hva knoppix? Og hvor får jeg dette? Kan noen gi meg en link til noe som kan fungere? :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå