RamGuy Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Hei, Skaffet meg et Creative Sound Blaster Audigy 2 ZS lydkort fra Komplett for ca. 3/4 år tilbake. Men nå merker jeg at jeg bare for flere og flere problemer med lydkortet! Når jeg blant annet spiller spill som Worms 3D og FIFA Football 2005 så stopper lyden helt av seg selv! Den bare blir borte, akkurat som den detter ut! Så jeg må starte spille på nytt for å få lyden tilbake, men den blir borte igjen for det har gått fem minutter! Det starter ofte med at lyden blir helt skurrete og deretter detter den ut! Det skyldes nok lydkortet, fordi når jeg plugger in mine Creative Sound Blaster 230 høyttalere på lydkortet på hovedkortet så virker lyden, men med veldig dårlig kvalitet da. Det er fordi lydkortet på hovedkortet er ræva Vet noen hva jeg kan gjøre med dette? Eller hva problemene kan skyldes? Lenke til kommentar
toennes Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Har du prøvd å deaktivere lydkortet på hovedkortet? Mulig at Audigy ikke liker konkurranse :-) Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 Har gjort det ja, skal nå oppdatere alle driverene og se hva som skjer da... Ellers skal jeg se om jeg for byttet den på garantien. Har et år igjen på garantien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå