NiCo.No Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Hei! Jeg har akuratt gått til inkjøp av Battlefield 2, noe jeg har lenge gledet meg til. Men det er et problem. når jeg spiller bruker maskinen alt av minne. Jeg kjører på rundt 30 ustabile FPS i 32 spillers kamper. Dette er vel litt rart med tanke på at jeg har et ganske greit system. Settings er dynamic shadows/lightning på Off og resten på medium, 0 AA Jeg har: Radeon 9800PRO AMD 2500+ @ 2,1 Ghz 512 Mb 3200 minne Er det minnet som er problemet her? Er det normalt at det kjører så dårlig? Kan det lønne seg å flashe skjermkortet? Mvh NiCo.No Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 BF2 skal visstnok være rimelig kravstor på minne. Ser hver dag folk som oppgraderer til 2GB pga. BF2. Så jeg vil tro at det er minnet som er den største flaskehalsen her ja. Skjermkortet burde funke greit en stund til. Lenke til kommentar
NiCo.No Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 Greit Så er det en ting til. En venn av meg har en minnebrikke som er 512, 3200. Han vil selge den til meg for 250, bør jeg gjøre det eller bør jeg heller kjøpe noe nytt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå