Hotel Papa Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Er man pen og kan synge blir man automatisk latterliggjort i Norge. Britney Spears er verken pen eller kan synge. Forøvrig ser jeg ingen som har latterligjort Björk() eller Tori Amos I norge... ENDELIG en som har litt vett i skallen :!: Lenke til kommentar
co2 Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Se å grin: http://i6.photobucket.com/albums/y231/foxa...sicaHotWall.jpg Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Forøvrig ser jeg ingen som har latterligjort Björk() eller Tori Amos I norge... Jeg har internt latterliggjort Tori Anus Lenke til kommentar
Fluffe Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Siden jeg har sett britney spears på gardermoen og onkelen min(som bor i louisiana) har sett hu så kan jeg vel innrømme at jeg er litt fan. Den videoen der var Utrolig kult redigert!! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 digger alba også Men http://www.dumpalink.com/media/1122459228 er bare helt herlig Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Jeg kan ikke fordra nesa ho har, æsj æsj *Daske haddis med pinne* DINGDINGDINGDINGDINGDING!!!! Nelly furtado er ekte varer Lenke til kommentar
Innos Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Oivind, er en god idé å sjekke om soppen er spiselig før du spiser den. Lenke til kommentar
Fluffe Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Der sa du det haddis! Nelly Furtado er grisefin med stor grisefin! Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Nais Babes?? *host*Sandra*hark* Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Der sa du det haddis! Nelly Furtado er grisefin med stor grisefin! Hadde jeg fått ho i sengs skulle jeg pult ho til jeg hadde død av sult Lenke til kommentar
Fluffe Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Der sa du det haddis! Nelly Furtado er grisefin med stor grisefin! Hadde jeg fått ho i sengs skulle jeg pult ho til jeg hadde død av sult http://newsletter.radioonev5.com/newslette...lly_furtado.jpg Tror vi er de eneste på forumet som liker/elsker hu. Men det er fint! for da får vi henne for oss selv =) Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Ja, hold henne for dere selv! Dette er en BRITNEY tråd... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Har ikke noe i mot Britney og musikken hennes jeg, selv om jeg ikke har CD'ene hennes. Det er bare det at det ikke er tøfft å like Britney og populærmusikk, så ingen tør å innrømme det. Jeg ser ikke helt hva som er bra med enkelte "musikkstiler" som rap og hip-hop. I mine øyne er det bare bråk, men det er vel tøfft å like det da... så jeg mobber ikke de som liker det. I motsetning til hva vi som faktisk setter pris på populærmusikk blir utsatt for. Jeg tør ikke lenger å si til folk jeg ikke kjenner godt at jeg faktisk hører på popmusikk. Man blir faktisk sett ned på av den grunn. Tåpelig spør du meg, og sier mye mer om rappere, rockere, hip-hopere og lignende enn det sier om vi som liker popmusikk. Tilbake til topic: Den mixen var faktisk jævlig bra, og da ser jeg forbi det at Britney er fin (ja, hun er faktisk søt, med eller uten sminke. Har sett "ekte" bilder av henne uten sminke). Den var profft klippet både på bilde og lydsiden. Takk for den, Øivind. Jeg kjenner faktisk to stykker som ligner på Britney i sminket tilstand (når de selv har litt, men ikke overdrevet sminke). Ei er en venninne jeg bodde sammen med et par år, og hun andre er en kollega (Guri Solberg, hun dama i Absolutt Underholdning... hun ligner faktisk skummelt mye på Britney Spears enkelte ganger... mer i virkeligheten enn på tv. Veldig koselig jente foresten). Lenke til kommentar
diversity Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Britney var digg en stund.. Og det skal sies at hun har playback på så og si alle konserter, så det at hun synger så bra vet jeg ikke om stemmer helt.. Nå om dagen er hun gravid, så om hun er så deilig akkurat nå vet jeg ikke Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Nå blei det mye OT her syntes jeg.. Var det ikke vår kjære Britney Spears vi skulle snakke om her da ? EDIT: Forestne noen her som har sett Crossroads, filmen til Britney ? Jeg har sett den 4-ganger og den er faktisk bra Anbefales til dere som ikke har sett den Endret 28. juli 2005 av Slettet-df17e Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 EDIT: Forestne noen her som har sett Crossroads, filmen til Britney ? Jeg har sett den 4-ganger og den er faktisk bra Anbefales til dere som ikke har sett den Har sett den, men jeg anbefaler den ikke videre for å si det sånn. Jeg er en av dem som ikke liker Apocalypse Now, så kanskje det er grunnen til at jeg ikke falt for den filmen? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Der sa du det haddis! Nelly Furtado er grisefin med stor grisefin! Hadde jeg fått ho i sengs skulle jeg pult ho til jeg hadde død av sult http://newsletter.radioonev5.com/newslette...lly_furtado.jpg Tror vi er de eneste på forumet som liker/elsker hu. Men det er fint! for da får vi henne for oss selv =) jeg liker henne også. Hun har også en utrolig herlig sangstemme! Husker første gangen jeg hørte den første singelen, digget den med en gang. Kommer ikke på hva den heter, men husker videoen i hodet. Var noe sommertema Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 bakemesterharepus: Michael Jackson benytter seg av Playback og. Lemen: Crossroads er en GRUSOM film. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Nå blei det mye OT her syntes jeg.. Var det ikke vår kjære Britney Spears vi skulle snakke om her da ? EDIT: Forestne noen her som har sett Crossroads, filmen til Britney ? Jeg har sett den 4-ganger og den er faktisk bra Anbefales til dere som ikke har sett den jeg så reklamen til filmen for noen år sia. Det var nok til at jeg ikke gadd å bruke 75kr på en kino billett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg