Gå til innhold

Britney Spears tråden.

Ni kon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke noe i mot Britney og musikken hennes jeg, selv om jeg ikke har CD'ene hennes. Det er bare det at det ikke er tøfft å like Britney og populærmusikk, så ingen tør å innrømme det. Jeg ser ikke helt hva som er bra med enkelte "musikkstiler" som rap og hip-hop. I mine øyne er det bare bråk, men det er vel tøfft å like det da... så jeg mobber ikke de som liker det. I motsetning til hva vi som faktisk setter pris på populærmusikk blir utsatt for. Jeg tør ikke lenger å si til folk jeg ikke kjenner godt at jeg faktisk hører på popmusikk. Man blir faktisk sett ned på av den grunn. Tåpelig spør du meg, og sier mye mer om rappere, rockere, hip-hopere og lignende enn det sier om vi som liker popmusikk.

Tilbake til topic: Den mixen var faktisk jævlig bra, og da ser jeg forbi det at Britney er fin (ja, hun er faktisk søt, med eller uten sminke. Har sett "ekte" bilder av henne uten sminke). Den var profft klippet både på bilde og lydsiden. Takk for den, Øivind.

Jeg kjenner faktisk to stykker som ligner på Britney i sminket tilstand (når de selv har litt, men ikke overdrevet sminke). Ei er en venninne jeg bodde sammen med et par år, og hun andre er en kollega (Guri Solberg, hun dama i Absolutt Underholdning... hun ligner faktisk skummelt mye på Britney Spears enkelte ganger... mer i virkeligheten enn på tv. Veldig koselig jente foresten).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e

Nå blei det mye OT her syntes jeg.. Var det ikke vår kjære Britney Spears vi skulle snakke om her da ? :p

EDIT: Forestne noen her som har sett Crossroads, filmen til Britney ? Jeg har sett den 4-ganger og den er faktisk bra :D Anbefales til dere som ikke har sett den :)

Endret av Slettet-df17e
Lenke til kommentar
EDIT: Forestne noen her som har sett Crossroads, filmen til Britney ? Jeg har sett den 4-ganger og den er faktisk bra :D Anbefales til dere som ikke har sett den :)

Har sett den, men jeg anbefaler den ikke videre for å si det sånn. Jeg er en av dem som ikke liker Apocalypse Now, så kanskje det er grunnen til at jeg ikke falt for den filmen? :D

Lenke til kommentar
Der sa du det haddis! Nelly Furtado er grisefin med stor grisefin!

Hadde jeg fått ho i sengs skulle jeg pult ho til jeg hadde død av sult :dribble:

http://newsletter.radioonev5.com/newslette...lly_furtado.jpg

Tror vi er de eneste på forumet som liker/elsker hu. Men det er fint! for da får vi henne for oss selv =)

jeg liker henne også. Hun har også en utrolig herlig sangstemme!

Husker første gangen jeg hørte den første singelen, digget den med en gang. Kommer ikke på hva den heter, men husker videoen i hodet. Var noe sommertema :love:

Lenke til kommentar
Nå blei det mye OT her syntes jeg.. Var det ikke vår kjære Britney Spears vi skulle snakke om her da ? :p

jeg så reklamen til filmen for noen år sia.

Det var nok til at jeg ikke gadd å bruke 75kr på en kino billett :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...