Gå til innhold

Britney Spears tråden.

Ni kon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-df17e
Hei dere som liker Britney Spears.

Stå frem!! Ikke la dere undertrykke.

For dere som har metall så langt opp i toern at dere har stålsmak i ganen; finn dere en annen tråd å diskuter den hjernedøde musikken der. I denne tråden diskuterer vi Britney Spears.

Post bilder og videoer.

Her er en sykt bra video og mix dere ikke har sett før :D

Syk deilig like etter at hun roper "stop". Finnes det noen flottere gudinne enn dette?

Sett hun uten sminke?

tror jeg ville trukket tilbake "flotte gudinne" :p

Tenker Britney er ti ganger penere en deg når du ikke har sminke på deg!!

Øyvind: Jeg er så enig med deg på alle måter. Britney Spears er en gudine.

Og som deg, digger jeg alt ved henne. Ikke bare utsende, men også musikken :)

Britney Spears er BEST, og til dere som ikke syntes det, ja dere går glipp av noe.

Jeg syntes også det er kult att hu er gravid. For da kan våre barn få oppleve det samme som oss :p

Og SkyMarshall, du glemte og nevnte att du har en utrolig deilig plakat av Britney på dassen din ;) Ser på den vær gang jeg sitter på skåla hos deg og koser meg.

<3 Britney Spears <3 :love:

Lenke til kommentar
Hei dere som liker Britney Spears.

Stå frem!! Ikke la dere undertrykke.

For dere som har metall så langt opp i toern at dere har stålsmak i ganen; finn dere en annen tråd å diskuter den hjernedøde musikken der. I denne tråden diskuterer vi Britney Spears.

Post bilder og videoer.

Her er en sykt bra video og mix dere ikke har sett før :D

Syk deilig like etter at hun roper "stop". Finnes det noen flottere gudinne enn dette?

Sett hun uten sminke?

tror jeg ville trukket tilbake "flotte gudinne" :p

Tenker Britney er ti ganger penere en deg når du ikke har sminke på deg!!

Øyvind: Jeg er så enig med deg på alle måter. Britney Spears er en gudine.

Og som deg, digger jeg alt ved henne. Ikke bare utsende, men også musikken :)

Britney Spears er BEST, og til dere som ikke syntes det, ja dere går glipp av noe.

Jeg syntes også det er kult att hu er gravid. For da kan våre barn få oppleve det samme som oss :p

Og SkyMarshall, du glemte og nevnte att du har en utrolig deilig plakat av Britney på dassen din ;) Ser på den vær gang jeg sitter på skåla hos deg og koser meg.

<3 Britney Spears <3 :love:

hehe...

en ting har jeg insett!

Og det er at det er FULLSTENDIG UMULIG å diskutere Britney spears med folk som er trollbundet av hun!

Har selv en venn som er gira på hun, fortsatt skjønner ikke hva som er så spess med hun!

Jeg bruker ikke sminke, og utseende mitt bryr meg ikke så mye!

Folk får akseptere den jeg er, kan de ikke det så synd for dem

:D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e
Pen er hun, men musikken kan diskuteres :p

Jeg persnolig syntes hun har noe bra musikk. Og helt forstålig att folk ikke altid vil like musikken hennes for der har folk utrolig bred smak - men att noen kan si att hu ikke er deilig kan jeg ikke skjønne :p

@oyvind_dahle: Ja, Jessica Simpson er også utrolig deilig :D Men syntes Britney har bedre musikk. Har foresten sett alle episodene av serien hennes.

*glede seg til britney's serie kommer på tv*

Endret av Slettet-df17e
Lenke til kommentar
Er man pen og kan synge blir man automatisk latterliggjort i Norge.

Britney Spears er verken pen eller kan synge.

Forøvrig ser jeg ingen som har latterligjort Björk(:love:) eller Tori Amos I norge... :p

Hva har forresten det med å like metal å gjøre med å hate Britney? Metalbandet Children of Bodom har jo annonsert at de skal lage kover av en av hennes sanger!

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...