rob|n Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) Jeg henger meg på med deg, Øivind EDIT: Robin Spears - Hit Me Baby One More Time Ja, den ble spilt inn for en tid tilbake. Endret 27. juli 2005 av rob|n Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Henger meg på her jeg også, hun er så absolutt verdt å se på, både med og uten sminke skal love deg at lille Zed ikke er treg med å reise seg opp for en titt når en av musikkvideoene hennes dukker opp på TVen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Hei dere som liker Britney Spears. Stå frem!! Ikke la dere undertrykke. For dere som har metall så langt opp i toern at dere har stålsmak i ganen; finn dere en annen tråd å diskuter den hjernedøde musikken der. I denne tråden diskuterer vi Britney Spears. Post bilder og videoer. Her er en sykt bra video og mix dere ikke har sett før Syk deilig like etter at hun roper "stop". Finnes det noen flottere gudinne enn dette? Sett hun uten sminke? tror jeg ville trukket tilbake "flotte gudinne" Tenker Britney er ti ganger penere en deg når du ikke har sminke på deg!! Øyvind: Jeg er så enig med deg på alle måter. Britney Spears er en gudine. Og som deg, digger jeg alt ved henne. Ikke bare utsende, men også musikken Britney Spears er BEST, og til dere som ikke syntes det, ja dere går glipp av noe. Jeg syntes også det er kult att hu er gravid. For da kan våre barn få oppleve det samme som oss Og SkyMarshall, du glemte og nevnte att du har en utrolig deilig plakat av Britney på dassen din Ser på den vær gang jeg sitter på skåla hos deg og koser meg. <3 Britney Spears <3 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Hei dere som liker Britney Spears. Stå frem!! Ikke la dere undertrykke. For dere som har metall så langt opp i toern at dere har stålsmak i ganen; finn dere en annen tråd å diskuter den hjernedøde musikken der. I denne tråden diskuterer vi Britney Spears. Post bilder og videoer. Her er en sykt bra video og mix dere ikke har sett før Syk deilig like etter at hun roper "stop". Finnes det noen flottere gudinne enn dette? Sett hun uten sminke? tror jeg ville trukket tilbake "flotte gudinne" Tenker Britney er ti ganger penere en deg når du ikke har sminke på deg!! Øyvind: Jeg er så enig med deg på alle måter. Britney Spears er en gudine. Og som deg, digger jeg alt ved henne. Ikke bare utsende, men også musikken Britney Spears er BEST, og til dere som ikke syntes det, ja dere går glipp av noe. Jeg syntes også det er kult att hu er gravid. For da kan våre barn få oppleve det samme som oss Og SkyMarshall, du glemte og nevnte att du har en utrolig deilig plakat av Britney på dassen din Ser på den vær gang jeg sitter på skåla hos deg og koser meg. <3 Britney Spears <3 hehe... en ting har jeg insett! Og det er at det er FULLSTENDIG UMULIG å diskutere Britney spears med folk som er trollbundet av hun! Har selv en venn som er gira på hun, fortsatt skjønner ikke hva som er så spess med hun! Jeg bruker ikke sminke, og utseende mitt bryr meg ikke så mye! Folk får akseptere den jeg er, kan de ikke det så synd for dem Lenke til kommentar
co2 Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Og SkyMarshall, du glemte og nevnte att du har en utrolig deilig plakat av Britney på dassen din Ser på den vær gang jeg sitter på skåla hos deg og koser meg. <3 Britney Spears <3 Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 britney er slettes ikke værst, med andre ord rett å slett pen.. så jeg er enig med deg Oivind og dessuten er ho ganske tøff etter min mening Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Skal ikke si noe jeg Fortsatt fin... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Skal ikke si noe jeg Fortsatt fin... word... Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Pen er hun, men musikken kan diskuteres Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 Er man pen og kan synge blir man automatisk latterliggjort i Norge. Jeg er mann nok til å innømme at til og med Jessica Simpson er drit fin:; http://www.streaming-clips.com/videoclips/...-for-walkin.php Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) Pen er hun, men musikken kan diskuteres Jeg persnolig syntes hun har noe bra musikk. Og helt forstålig att folk ikke altid vil like musikken hennes for der har folk utrolig bred smak - men att noen kan si att hu ikke er deilig kan jeg ikke skjønne @oyvind_dahle: Ja, Jessica Simpson er også utrolig deilig Men syntes Britney har bedre musikk. Har foresten sett alle episodene av serien hennes. *glede seg til britney's serie kommer på tv* Endret 27. juli 2005 av Slettet-df17e Lenke til kommentar
co2 Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Er man pen og kan synge blir man automatisk latterliggjort i Norge. Jeg er mann nok til å innømme at til og med Jessica Simpson er drit fin:; http://www.streaming-clips.com/videoclips/...-for-walkin.php Jessica er fin ja, Britney er bare fin dersom hun "pusser seg opp" -Jessica Alba derimot Lenke til kommentar
embark Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 -Jessica Alba derimot Mhm. Lenke til kommentar
tbone Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Jeg er mann nok til å innømme at til og med Jessica Simpson er drit fin:; Jessica er dritfin, men også grunnen til at det finnes blondine vitser Twenty-three is old. It's almost 25, which is like almost mid-20s. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Jeg er mann nok til å innømme at til og med Jessica Simpson er drit fin:; Nydelig etter et par oprasjoner i tryne Lenke til kommentar
knutby Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 De fleste Amerikanske babes er fine! og dette inkluderer Britney. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Jeg er mann nok til å innømme at til og med Jessica Simpson er drit fin:; Nydelig etter et par oprasjoner i tryne Du mener å si hun ikke er fin? Hun er fin, men ekstremt teit Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Jeg kan ikke fordra nesa ho har, æsj æsj Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) Er man pen og kan synge blir man automatisk latterliggjort i Norge. Britney Spears er verken pen eller kan synge. Forøvrig ser jeg ingen som har latterligjort Björk() eller Tori Amos I norge... Hva har forresten det med å like metal å gjøre med å hate Britney? Metalbandet Children of Bodom har jo annonsert at de skal lage kover av en av hennes sanger! Endret 27. juli 2005 av TLZ Lenke til kommentar
co2 Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Jeg kan ikke fordra nesa ho har, æsj æsj *Daske haddis med pinne* DINGDINGDINGDINGDINGDING!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg