Ni kon Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Hei dere som liker Britney Spears. Stå frem!! Ikke la dere undertrykke. For dere som har metall så langt opp i toern at dere har stålsmak i ganen; finn dere en annen tråd å diskuter den hjernedøde musikken der. I denne tråden diskuterer vi Britney Spears. Post bilder og videoer. Her er en sykt bra video og mix dere ikke har sett før Syk deilig like etter at hun roper "stop". Finnes det noen flottere gudinne enn dette? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Hei dere som liker Britney Spears. Stå frem!! Ikke la dere undertrykke. For dere som har metall så langt opp i toern at dere har stålsmak i ganen; finn dere en annen tråd å diskuter den hjernedøde musikken der. I denne tråden diskuterer vi Britney Spears. Post bilder og videoer. Her er en sykt bra video og mix dere ikke har sett før Syk deilig like etter at hun roper "stop". Finnes det noen flottere gudinne enn dette? Sett hun uten sminke? tror jeg ville trukket tilbake "flotte gudinne" Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 Britney ruler i mine øyne .D Digger kroppen, utseende, smilet, stemmen, musikken ;D Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 tatt i et dårlig øyeblikk. Britney er deilig på 99% av alle bildene sine, og med tanke på at det blir tatt millioner av bilder av a årlig, er det ganske imponerende. De fleste norske damer er happy om de er deilige bare på 1% av bildene sine Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) Ingen jenter er no spess uten sminke Var på Britney konserten i Spectrum jeg. Hun er litt rar, men musikken hennes er jo litt morsom da EDIT: Tror du traff et ømt punkt der hansa Endret 27. juli 2005 av Thompzen Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Ingen jenter er no spess uten sminke Var på Britney konserten i Spectrum jeg. Hun er litt rar, men musikken hennes er jo litt morsom da EDIT: Tror du traff et ømt punkt der hansa lol ja.... men men, det er jo lov til å ha egne meninger da.. eller hva Bruun? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 I denne tråden diskuterer vi Britney Spears. Oivind... du må huske å ta medisinen din Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) I denne tråden diskuterer vi Britney Spears. Oivind... du må huske å ta medisinen din Den havner i signaturen EDIT: Ble signaturen for lang nå? Si ifra så fikser jeg det tilbake. Endret 27. juli 2005 av Thompzen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Ingen jenter er no spess uten sminke Hørte jeg overfladisk nevnt her? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 Vet at det er noen i samme båt som meg her .D Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Britney er past her prime, face the facts dahle. Av uvisse grunner finner jeg riktignok fortsatt Overprotected skremmende fengende, men det fins nok av babes i popverdenen som danker Britney ned fra tronen i gudinne-faktor. Ikke er hun særlig sjarmerende på andre måter heller. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 Ikke ta fra meg drømmen.... og håpet.... Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Liker alt med henne unntatt musikken Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Vet at det er noen i samme båt som meg her .D Lenge siden du har fått deg noe? *prøve å analysere problemet* Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Ja nei Britney Spears er alvorlig knaggbar hu. Ingen tvil om at hun er finerer enn nødvendig. Så jeg holder med deg der jeg Øyvind.... Jeg mener .... HOLY CRAP ▼ Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 Takk SkyMarshall: I starten er vi små, men snart er vi store .D Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Vet at det er noen i samme båt som meg her .D Arctic er ihvertfall ganske stor Britney fan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg