[Bobby] Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Hei jeg lurer på hva i grann skauen enn epson hx-20 er? jeg har enn ligene hjemme men har aldri skjønt meg helt på den. her er et bilde av den: http://home.no/storoy/bilder/Img_0003.jpg bak på den, står te portable computer, og microsoft har vist vert med å laget den.. håper noen vet hva det er for noe (burde sikker vert på et museum :razz:) Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Hehe, den der burde vært på ett museum ett sted. Neida, det finnes sikker plenty av slike på tekniske museum rundt omkring i verden. Prøv å se om du får den til å virke, og hvis du ikke har software så prøv å få tak i noe. Gi gjerne tilbakemelding om hva du får til... evt. hva som skjer når du skrur den på. Er interessert i gamle datamaskiner/spillkonsoller skjønner du Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Fant følgende info om maskinen din : Epson HX20, 1983 Early laptop that ran Microsoft Basic on a small LCD. Still used to process Sosial Security payments in Gibraltar. Utrolig.... Lenke til kommentar
[Bobby] Skrevet 1. august 2002 Forfatter Del Skrevet 1. august 2002 Afseth: ja jeg får den til å virke.. men vet bare ikke komandoene : når jeg starter den opp står te følgende: ctrl/@ Initialize 1 Monitor 2 Basic det hadde vert veldig kjekt å fått sving på "donigen" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå