tooler1990 Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Skal bytte hovedkort i pcen men er kresen....... Vil ha det meste av dette....... Skal ha mulighet til to porter med ddr ram og to med ddr 2 må ha Gigabit Lan 7.1 surround lyd, må ha to 133 kontroller helst S-ata og så helst klokke venelig +++ skal brukes til spille maskin +++ takker for hjelp..... send linker...... Lenke til kommentar
Zink Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Det er da vi bruker Avansert søk (scroll nedover siden) Derfra kan man sjekke hvilke som er i salg og spesifikasjoner. Noen av korta er ganske kresen på ram, men produsenten har gjerne retta problemet i nyere bios-revisjoner. Tror jeg ville valgt Asus P5GDC Deluxe Lenke til kommentar
Eyvind Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 da ligner du litt på meg! er kresen jeg også! men hvilken plattform skal du ha? to slots for ddr og to for ddr2 får du ikke.. gigabit lan pleier de fleste bedre kort å ha. 7.1 surround har vel også mange nå men anbefaler ekstra lydkort hvis lydkvalitet teller! S-ATA har vel nesten alle men to 133-kontrollere er det værre med. kan godt anbefale Abit! de er klokkevennlige hovedkort!! Lenke til kommentar
Eyvind Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 hehe!! leste overskriften nå!! på socket 775 vil jeg anbefale 955X chipset.. da har du et klokkevennlig chipset! Lenke til kommentar
Zink Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) to slots for ddr og to for ddr2 får du ikke.. Du må lese enda litt bedre Selvsagt får du kort som støtter ddr og ddr2 - linken til 'Avansert søk' jeg la ut inneholder relevante treff. Derimot tror jeg ikke det finnes i955x-kort som støtter combi-ram. edit: NB! ddr + ddr2 kan ikke kjøres samtidig. Endret 28. juli 2005 av Zink Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå