erikstein Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Sitter her og lurer på om jeg skal skaffe meg en xbox (meget billig i disse dager). Men jeg vil bruke den som DVD spiller også. Er det mulig å kjøre f.eks sone1 dvder + sone2 uten de helt store inngrepene. Jeg skal ikke ha en chip hvor jeg kan bruke all verdens cracka, brente osv spill. Bare spille orginalspill + se dvd sone1 og 2 :smile: Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Hmm, skal du ha den sonefri, må du chippe den. Ellers kan du kjøpe en fjernkontroll fra Norge, og en fra USA. Da får du begge sonene, er ganske sikker på det. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 uansett om du chipper den så må du ha dvd-dongle kit for hver sone du skal spille av. chippene resetter kun dvd-locken, som lockes i bestemt sone når du setter inn dvd-dongle kitet. dvd-dongle kitet er egentlig det som bestemmer hvilken sone xbox'en låses i, når det gjelder avspilling av filmer. _________________ bidz @ efnet/openprojects bidz.org - pgp key [ Denne Melding var redigert av: bidz på 2002-08-02 00:31 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå