Gjest Slettet-IHWlGMJn Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Heisann.. Sitter her og spiller Juiced i show-off mode. Problemet er at hvis jeg f.eks holder space, pil fram og pil høyre samtidig nede lyder den deilige pc-speakeren som følger: pip pip pip (Og tastene jeg holder nede "funker ikke"). Har ett helt vanlig PS/2 tastatur. Er det en sperre på hvor mye info den kan sende eller no(, spurte han som ikke hadde peiling)? Synes det var litt rart med tanke på at space, pil fram og pil Venstre går fint... (Vet ikke om topicen helt passer her, men den passer vel egentlig ikke noe bedre ett annet sted) Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Hvilke taster som kan trykes ned samtidig varierer fra tastatur til tastatur, og har med hvordan kontrollerbrikka i tastaturet er bygget opp. For at disse kontrollerbrikkene ikke skal trenge å ha en pin for hver tast på tastaturet ditt, er det gjerne flere piner som det blir satt strøm på for å identifisere en enkelt tast. Dersom du holder nede flere taster, og kombinasjonen av taster bruker en eller flere felles piner på kontrollerbrikka, skjønner ikke tastaturet hva den skal gjøre, og du får pip fra maskinen din. Håper du ble litt klokere! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IHWlGMJn Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Jupp, regna med at det var noe i den duren... Men dette vil ikke skje med USB ? Eller ? Lenke til kommentar
underground Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Jupp, regna med at det var noe i den duren... Men dette vil ikke skje med USB ? Eller ? Jeg har USB tastatur og kan trykke ned så mange taster jeg vil hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå