Patience Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Nå har vi vel hatt K750i en stund. Displayen er som kjent ikke akkurat særlig godt beskyttet, herunder nedfelling. Mitt spørsmål er som følger; Hvilket inntrykk har dere fått av ripebestandigheten på denne skjermen? Tåler den litt, eller ripes den opp for bare et godt ord? Nettopp kjøpt meg en. Og er litt nyskjerrig Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Nettop kjøpt en i dag jeg også. Lurer også på dette Lenke til kommentar
warpig Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) hmm, vrient spørsmål... jeg har hatt den i en og en halv månende nå, å jeg kan ikke si å ha lagt merke til noen riper........ synes at den virker mye bedre enn på t610 og k700i, som jeg har hatt før.... Endret 27. juli 2005 av warpig Lenke til kommentar
MrHappy Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) Har hatt min i litt over 1mnd nå.... ikke fått noen riper på displayet. Men på linsedekselet har det blitt riper. Og 5 tasten har en liten tapp... den har blitt bittelitt slitt på kanten, og i mørket kan jeg se lys igjennom tasten... Tror det er dårlig lakk på tastene.... Eneste som irriterer skikkelig er at displayet får så fort fett på seg... fingermerker osv.... er ikke pent å se på i dagslys... Endret 27. juli 2005 av MrHappy Lenke til kommentar
warpig Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Eneste som irriterer skikkelig er at displayet får så fort fett på seg... fingermerker osv.... er ikke pent å se på i dagslys... ja, har merka det jeg og..... så har dem også droppa den geniale kluten som fulgte med på t610 jaja, godt jeg tok vare på den Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Det som irriterer meg mest er at det kommer så fort støv mellom skjermen, og plastikk beskyttelsen. Må vel levere den inn på service for å få det fikset.. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 Det som irriterer meg mest er at det kommer så fort støv mellom skjermen, og plastikk beskyttelsen. Må vel levere den inn på service for å få det fikset.. Hei, Kan du utdype dette litt næmere? Flere som har opplevd samme problem? Lenke til kommentar
warpig Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Det som irriterer meg mest er at det kommer så fort støv mellom skjermen, og plastikk beskyttelsen. Må vel levere den inn på service for å få det fikset.. Hei, Kan du utdype dette litt næmere? Flere som har opplevd samme problem? eneste stedet jeg har opplevd dette på mobilen, er på oversiden av skjermen og høytaleren.... der er det en liten glipp mellen plastikken, og når jeg bruker telefonen i mørket ser jeg det.... er ikkke veldig plagsomt, men hadde vært bedre om det ikke var sånn vet ikke om det var slik svalbard opplevde det men. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Kanskje litt dårlig forklart, men: Når du ser på skjermen i feks sollys, så kan jeg se at det er kommet litt støv under. U see? Lenke til kommentar
warpig Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Kanskje litt dårlig forklart, men: Når du ser på skjermen i feks sollys, så kan jeg se at det er kommet litt støv under. U see? det var noe sånt jeg tror jeg mente Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Eneste som irriterer skikkelig er at displayet får så fort fett på seg... fingermerker osv.... er ikke pent å se på i dagslys... Ja, det er det eneste problemet som jeg har hatt med skjermen. Har ikke merket noen riper i displayet. Jeg har hatt den i cirka 3-4 uker. Lenke til kommentar
mikaelt Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Bare kjøp en beskyttelsesfilm å ha utenpå det... Se på bruktmarked.no, så finner dere noen som selger det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå